loading...
365 انتخاب
حمید بازدید : 66 سه شنبه 26 شهریور 1398 نظرات (0)

DES MOINES ، آیووا (رویترز) - برنی سندرز به عنوان پیشکسوت زندگی در مرکز توجه مناظره ریاست جمهوری دموکرات در آیووا طعم زندگی را به دست آورد و با بررسی های جدید برای نظرات و سؤالات لیبرال خود در مورد اینکه آیا او می تواند رئیس جمهور دونالد ترامپ را در ماه نوامبر شکست دهد ، روبرو شد. .

 

FILE PHOTO: سناتور برنی سندرز ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ، میزبان تظاهرات آب و هوایی با نمایندگان راشدیدا طایب و نماینده روح روح در شهر آیووا ، آیووا ، ایالات متحده در 12 ژانویه سال 2020 است. REUTERS / اسکات مورگان /

توجه توجه به افزایش پایدار ساندرز به بالای برخی از نظرسنجی ها در ایالات نامزد اولیه آیووا و نیوهمپشایر بود. اکنون صاحب استاندارد مترقی با تلاش سخت خود مبدل می شود که هسته اصلی حمایت خود را به پیروزی در انتخابات تبدیل کند.

 

اولین رقابت ها در مسابقه دموکرات ها برای پیدا کردن یک رقیب برای ترامپ ، آغاز خواهد شد نشان می دهد که سندرز تا چه اندازه می تواند با پیام خود برای ایستادن به منافع شرکت ها ، کاهش نابرابری درآمدی و گسترش منافع برای طبقه فقیر و کارگر پیش رود. روند نامزدی در 3 فوریه در آیووا آغاز می شود.

 

ساندرز در میان رأی دهندگان جوان و لیبرال و افرادی که دارای مدرک دانشگاهی نیستند ، از حمایت جدی برخوردار است. بسیاری از نظرسنجی ها نشان می دهد که سناتور ایالات متحده از ورمونت باعث ایجاد پیشرو در میان اسپانیایی ها شده و در رقیب جو بیدن ، معاون رئیس جمهور پیشین ، در میان آفریقایی آمریکایی ها ، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است ، و این یک حزب مهم رای گیری دموکراتیک است.

 

کمپین سندرز همچنین رأی دهندگان نادر و جدیدی را هدف گرفته است که به طور منظم در سیاست شرکت نکرده اند بلکه به عنوان پیام اقتصادی وی به عنوان راهی برای گسترش پایگاه خود جذب می شوند.

 

جوئل پین ، یک استراتژیست دموکراتیک که در سال 2016 برای هیلاری کلینتون کار کرده است ، گفت: "این برای برنی چالش دارد ، این است که ثابت کند او کسی است که می تواند یک ائتلاف سازنده باشد و یک حزب را رهبری کند."

 

پیشنهاد رئیس جمهور ساندرز در سال 2016 با ایجاد کلینتون ، رهبر پیشین ، در انتخابات نامزدی ، راهپیمایی کرد و او را به سمت چپ فشار داد و وی را به عنوان رهبر جناح ترقی خواه احیا کرد.

 

این بار ، نظرسنجی ها نشان می دهد که ساندرز در حال نزاع برای پیروزی در آیووا و نیوهمپشایر با رقیب مستقر بیدن ، سناتور پیشرو ایالات متحده ، الیزابت وارن و سنگربان پیت باتیگیگ ، شهردار سابق South Bend ، ایندیانا است.

 

بحث روز سه شنبه منعکس کننده وضعیت ساندرز به عنوان یکی از رهبران این بسته بود. سوسیالیست دموکراتیک ، که حتی در حین بحث برانگیزترین بحث و گفتگوها ، بندرت دچار آتش سوزی شده بود ، این بار اکثر گرما را از رقبای خود گرفت.

 

وی در ازای مبادله با دوست و همپیمان خود وارن در محل قرار گرفت ، كه می گوید در جلسه خصوصی 2018 به او گفت كه زن نمی تواند در سال 2020 در كاخ سفید مقابل ترامپ پیروز شود. سندرز این ادعا را "غیرقابل فهم" عنوان كرد.

 

وی همچنین به دلیل مخالفت خود با معاهده های تجارت آزاد و نحوه پرداخت هزینه های درمانی پرهزینه خود را برای Medicare for All ، انتقاد كرد ، كه در عوض برنامه دولت یك پرداخت كننده ، بیمه درمانی خصوصی را از بین می برد.

 

جامعه شناسی دموکراتیک

سندرز در پاسخ به سؤالاتی كه در مورد نظرسنجی ها انجام شد و نشان داد كه دو سوم از رای دهندگان از رای دادن به یك سوسیالیست دموکراتیک مشتاق نیستند ، گفتند که مشکلی نخواهد بود. وی خاطرنشان کرد: ترامپ در زمان توسعه دهندگان املاک و مستغلات ، با نام تجاری سوسیالیسم خود عمل کرد و صدها میلیون دلار معافیت مالیاتی و یارانه گرفت.

 

ما می خواهیم طمع و فساد صنعت داروسازی و شرکتهای بیمه را به دست بگیریم. این چیزی است که سوسیالیسم دموکراتیک است و این انتخابات برنده خواهد شد. "

 

ساندرز غالباً از جوانان ، که به طور منظم به عنوان افراد سالخورده رای نمی دهند ، تشویق می کند تا از رای گیری یا رای گیری در انتخابات برخوردار شوند. او می گوید اگر جوان آمریکایی ها با همان نرخ بزرگان رای دهند ، "ما می توانستیم این کشور را دگرگون کنیم."

 

ساندرز این بار پول دارد تا دوباره به پایان برسد تا بار دیگر جنگ کند تا سال گذشته به طور منظم رقبای خود را در جمع آوری کمک های مالی ضرب و شتم کند. اما برای دموکرات ها که ناامید شده اند کاندیدای مناسبی برای پیروزی ترامپ پیدا کنند ، قدرت پذیری ممکن است یکی از سخت ترین موانع سندرز باشد.

 

گرانت وودارد ، حقوقدان آیووا و عامل سیاسی سابق دموکرات در ایالت می گوید: "او یک کارزار برجسته ایجاد کرده است و کار خوبی برای نگه داشتن حمایت از سال 2016 انجام داده است." وی ادامه داد: "همیشه این سؤال وجود داشت كه چه میزان از حمایت او با وی و چه میزان از این اقدامات علیه هیلاری بود. ما نمی دانیم. "

 

لین محس ، حسابدار بازنشسته ، گفت که وی پس از بحث و گفتگو قصد داشت از وارن حمایت کند اما به سمت سندرز تکیه داده بود.

 

موهس گفت: "هیچ سؤالی در مورد اینکه کجا روی این مسائل ایستاده بود ، وجود ندارد ، و او دید روشنی از مسیری که می خواهد برود ، داشت."

 

اما لیندا کوئن ، که در حالی که دستانش را در آغوش داشت در حاشیه رویداد در نیوتن ایستاده بود ، گفت که او به سمت Biden یا سناتور آمریكا كوری بوكر تکیه می زند ، که بعداً کنار رفت.

 

او از سبک مقدماتی ساندرز خوشش می آمد اما می گوید که او "خیلی چپ به سمت چپ" است. او همچنین گفت که او با برنامه Medicare for All مخالفت کرد تا مردم را از بیمه خصوصی مجبور کند بر روی یک برنامه دولت اجرا کنند.

 

او گفت: "من می خواهم یک انتخاب داشته باشم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 1,206
  • بازدید کلی : 6,535