loading...
365 انتخاب
حمید بازدید : 63 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

11 دلیل برای انتخاب کشور کانادا برای زندگی

 

این روزها خبر مهاجرت به کانادا افراد زیادی را می‌شنویم و شاهد این هستیم که خیلی از افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب کرده و قصد دارند برای زندگی به این کشور سفر کنند.

بعد از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، خیلی از افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا را داشتند هم از مهاجرت به آمریکا صرف نظر کرده و کانادا را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده‌اند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی عواملی که سبب شده است، کانادا به یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا تبدیل شود، بپردازیم.

استقبال کانادا از مهاجران و پدیده چند فرهنگی

کشور کانادا دارای بالاترین نرخ پذیرش مهاجر در میان کشورهای توسعه یافته است و به تنهایی در تابستان ۲۰۱9، میزبان 103 هزار مهاجر به کشور بوده است.

کشور کانادا در عین حال بخاطر رویکرد موزاییکی mosaic خود در مقابل موضوع چند فرهنگی شناخته شده است؛ این رویکرد موجب شده تا مهاجران با فرهنگ‌های مختلف در حالی که میراث فرهنگی و مذهبی خود را حفظ می‌کنند، با هماهنگی کامل با یکدیگر به زندگی بپردازند.

بدین ترتیب، می‌توان اینطور گفت که بیش از ۳۰ قوم و نژاد مختلف با جمعیتی بالای ۱۰۰٫۰۰۰ نفر و ۱۱ قوم و نژاد با جمعیت بالای میلیون در کشور کانادا در حال زندگی کردن هستند.

کانادا، حامی حقوق زنان

این کشور احترام زیادی برای انتخاب و عقاید شهروندان خود قائل است. همچنین در کشور کانادا، زنان دارای قدرت زیادی هستند. زمانی که جاستین ترودو در سال ۲۰۱۵ به عنوان نخست وزیر این کشور انتخاب شد، این وعده را داد تا به صورت ۵۰/۵۰ نمایندگان کابینه خود را از هر دو جنسیت زن و مرد انتخاب کند.

حقوق اولیه زنان که شامل حق رای، دسترسی به کنترل تولد و سقط جنین در این کشور می‌شود برای مدت زمان طولانی وضع‌شده و از آن محافظت می‌گردد. با توجه به آمار اخیر، قریب به ۸۲ درصد از زنان بین ۲۵ تا ۵۴ ساله در حال کار و فعالیت در بیرون از خانه هستند. این موضوع حضور بالای زنان در بازار کار کانادا را نشان می‌دهد، اما با این حال، کماکان فضای مناسبی برای ارتقای وضعیت کلی زنان و سوق آن‌ها به نقش‌های رهبری در کانادا وجود دارد.

کانادا، دهمین کشور برتر اقتصادی دنیا

بنابر آمار وب‌سایت معتبر Investopedia، برخلاف این موضوع که این کشور در رتبه ۳۸ دنیا از لحاظ جمعیت قرار گرفته است، با میزان خروجی ۱٫۶ تریلیون دلار و یا به بیانی درآمد سرانه فردی ۴۸٫۱۰۰ دهمین اقتصاد بزرگ دنیا نام گرفته است.

در سال ۲۰۱۵ کشور کانادا با پیشی گرفتن از روسیه در لیست ۱۰ کشور برتر اقتصادی دنیا قرار گرفت؛ در حالی که این کشور از لحاظ منابع طبیعی بسیار غنی و ثروتمند است، قریب به ۷۸٫۹ درصد از شهروندان کانادا در مشاغل مرتبط با خدمات مشغول به کار هستند و در واقع حجم زیادی از اقتصاد این کشور مبتنی بر خدمات و سرویس است.

اگرچه بخش تولید کالا در مقایسه با بخش خدمات کوچک به نظر می‌رسد، زمینه تولید و صنایع نفتی کشور کانادا طی چند سال گذشته شاهد رشد تدریجی و مستمری بوده است.

سیستم آموزشی کانادا در سطح اول جهان

بنابر گزارش CNBC ، کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورهای صنعتی و موفق دنیا مبلغ بیشتری را صرف سرانه تحصیلات و آموزش و پرورش می‌کند؛ از این رو به عنوان تحصیل‌کرده‌ترین کشور در دنیا محسوب می‌شود.

سیستم آموزش و پرورش دولتی دوازده ساله کانادا یکی از بهترین نمونه‌ها در سطح جهان است. این کشور هم‌چنین میزبان برترین دانشگاه‌های دنیا هم‌چون دانشگاه تورنتو، مک‌گیل و بریتیش‌کلمبیا است که در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند.

بنابر آخرین آمار کشور کانادا، قریب به ۵۴ درصد از شهروندان کانادا با میانگین سنی ۲۵ تا ۶۴ سال دارای مدارک دانشگاهی هستند و در حدود ۱۰٫۸ درصد دوره‌های فنی و حرفه‌ای، کارآموزی و مدارک تجارت و بازاریابی را گذرانده‌اند.

خدمات درمانی جامع برای شهروندان کانادایی

سیستم جهانی خدمات درمانی کانادا در دهه ۶۰ شروع به کار کرد. بر همین اساس، هر استان و منطقه در کانادا از یک بسته خدماتی مشخص درمانی بهره می‌برد که به شهروندان آن این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه برای خدماتی نظیر ویزیت بیمارستان و دسترسی به دکتر، از خدمات درمانی منطقی استفاده کنند.

براساس آمار OECD در سال ۲۰۱۷، دولت کشور کانادا به طور تقریبی ۶٫۳۲۳ دلار برای خدمات درمانی هر فرد خرج کرده است و برخلاف اینکه این مبلغ به طور میانگین تقریبا نصف مبلغ پرداختی آمریکا به نسبت هر فرد است، کیفیت خدمات درمانی کشور کانادا بسیار بالاتر اعلام شده است. به لطف این موضوع، امید به زندگی در کشور کانادا در حدود ۸۲ سال بوده و این مورد موجب شده تا کشور کانادا از لحاظ فاکتور امید به زندگی در رتبه هجدهم دنیا قرار بگیرد.

روند سریع  و رو به رشد تکنولوژی و فناوری در کانادا

بخش فناوری صنعتی است که سریع‌ترین رشد را در کشور کانادا داشته و از آنجایی که نیاز به متخصصین حوزه فناوری به طور پیوسته در حال افزایش است، این موضوع خبر بسیار خوبی برای این کشور محسوب می‌شود.

پشتیبانی و سرمایه‌گذاری دولت در صنعت فناوری و یا همان Tech بسیار قوی بوده و در عین حال مجوزها و ابزارهای متعددی برای پیشبرد امور در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار گرفته است.

از این رو کشور کانادا در حال تبدیل شدن به مقصد نهایی و انتخاب اصلی کارفرمایانی است که به دنبال نیروی ماهر و مستعد هستند. بر همین اساس، شهر تورنتو به عنوان پیشروی این زمینه، میزبان نام‌های بزرگی نظیر  Google’s Sidewalk labs، Shopify و Facebook است که در حال راه‌اندازی فروشگاه‌های مختلف در شهر هستند.

بهترین مزایا، تعطیلات و مرخصی با حقوق در آمریکای شمالی

کانادا کشوری است که پیوسته در حال پیشرفت بوده و سیاست‌های متعددی برای حفاظت از کارکنان خود دارد. کانادا تنها کشور آمریکای شمالی است که از قانون مرخصی اجباری برای تعطیلات با تضمین ۲ هفته‌ای پرداخت حقوق برای تمام کارکنان برخوردار است.

همچنین در کنار آن می‌توان به تعطیلات قانونی ۶ تا ۱۰ روزه براساس استان کانادا اشاره کرد. در عین حال، شهروندان کانادایی از دسترسی تضمینی به از انواع حفاظت‌های پولی نظیر بیمه کارکنان (EI)، امنیت سنی، برنامه بازنشستگی کانادا (CPP) و مزایای مراقبت از فرزندان حوزه فدرال برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که حداقل حقوق در کانادا با میانگین ۱۱ تا ۱۴ دلار در ساعت، یکی از بیشترین درآمدها در دنیاست. همچنین سیاست‌های دوره زایمان و مرخصی والدین این کشور نیز ستودنی است. از این رو کارکنان کانادایی مجاز هستند تا مدت زمان ۱۸ ماه به مرخصی والدین بروند و مادر و پدر خانواده این امکان را دارند تا براساس انتخاب خود این مدت زمان مرخصی را با یکدیگر سهیم شوند.

امنیت بالای کانادا

براساس آمار و نظرسنجی‌های مختلف در دنیا این کشور به طور معمول در رده ۱۰ کشور امن دنیا قرار می‌گیرد. همچنین براساس فهرست جهانی صلح در سال ۲۰۱۸، کشور کانادا در رتبه ششم آرام‌ترین کشورهای دنیا قرار گرفته است.

ناگفته نماند که این فهرست برمبنای شاخصه‌های مختلفی نظیر نرخ خودکشی، نظامی‌سازی، ثبات سیاسی، روابط دیپلماتیک، درگیری‌های مداوم، نرخ حبس و زندانی و تاثیر تروریسم محاسبه شده است. این کشور کنترل بسیار زیادی بر مقوله اسلحه داشته و رویکرد صلح‌آمیزی با دیپلماسی خارجی دارد و از دهه ۸۰ میلادی، نرخ جرم و جنایت در این کشور به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است.

کشوری زیبا و آرام برای زندگی

کشور کانادا با مناظر بدیع و طبیعی کوههای بریتیش کلمبیا، سواحل زیبای جزیره پرینس ادوارد و ساختمانهای تاریخی مونترال، پارک‌های حفاظت شده و مسیرهای کوهستانی پیاده‌روی بدون شک از جاذبه‌ها و دیدنی‌های بسیار زیادی برخوردار است.

از پارک‌های مشهور و جهانی بنف و جسپر در استان آلبرتا گرفته تا کیپ برتون در نوا اسکوشیا و خلیج جورجیان در انتاریو، زیبایی‌های این کشور تمام‌ناشدنی است.

ثبات بالای بانک‌های کانادا

بنابر اطلاعات سازمان، بانک‌های کشور کانادا طی سالهای متمادی از بیشترین ثبات در دنیا برخوردار بوده است. این کشور از سال ۱۹۸۳ شاهد هیچ شکست و ورشکستگی بانکی نبوده و برخلاف بانکداری آمریکا که کماکان از کارت‌های بانکی نوار مغناطیسی استفاده می‌کند، کشور کانادا به تکنولوژی جدید و ایمن‌تر PIN و چیپ روی آورده است.

با در نظر گرفتن به روز بودن سیستم بانکداری کشور کانادا، قریب به ۶۸ درصد از شهروندان این کشور به صورت روزانه و آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های بانکی به حساب‌های خود رسیدگی می‌کنند.

اهمیت دولت کانادا به زندگی در کنار خانواده

کشور کانادا به زندگی خانوادگی و بودن در کنار خانواده بسیار اهمیت می‌دهد به همین دلیل شرایط برای مهاجرت خانوادگی به این کشور بسیار مطلوب است و در صورتی که یک فرد بتواند ویزای این کشور را دریافت کند، می‌تواند طی حداکثر 5 سال با رعایت تمامی قوانین تعیین شده توسط سازمان مهاجرت کانادا، همسر، فرزندان و والدین خود هم شرایط اقامت در کانادا را فراهم کند.

این موضوع آنقدر برای اداره مهاجرت این کشور حائز اهمیت است، که حضور یکی از افراد خانواده نظیر خواهر و برادر فرد در کانادا، در سرعت پیشرفت پرونده مهاجرت وی تاثیر مثبتی دارد.

معایب مهاجرت به کانادا

  • کانادا کشوری با آب و هوای سرد محسوب می‌شود و زمستان‌های بسیار سرد و طولانی را پشت سر می‌گذارد.
  • کشور کانادا نسبت به بیشتر کشورهای دنیا مالیات بیشتری را از شهروندان خود دریافت می‌کند که البته با توجه به سطح رفاه عمومی موجود در این کشور قابل اغماض است.
  • هزینه زندگی در شهرهای بزرگ کانادا به خصوص در بخش مسکن بالا است. فردی که در این کشور زندگی می‌کند باید به دنبال شغلی باشد تا درآمد آن پاسخگوی نیازهای وی باشد.
  • فاصله جغرافیایی کانادا با ایران زیاد است همین موضوع سبب شده است تا هزینه سفر از کانادا به ایران و بالعکس به دلایل زیادی نظیر اهمیت کیفیت پرواز و حداقل دو توقفه بودن این مسیر بالا باشد. از سوی دیگر مدت زمان این سفر نیز حداقل 17 ساعت برآورد می‌شود. این موضوع ممکن است سفر فرد به ایران را اندکی سخت و دشوار کند.

نتیجه گیری

 

با تمام آنچه در طی این نوشتار مطالعه کردید و تمام مزیت‌هایی که برای مهاجرت به کانادا ذکر شد، گرفتن تصمیم مهمی مثل مهاجرت به یک کشور قطعا ساده نخواهد بود و به هیچ عنوان نباید تنها با مطالعه یک مقاله تحت تاثیر مزایای زندگی در یک کشور قرار گرفت. توصیه ما به شما این است که قبل از گرفتن هر نوع تصمیم جهت اقدام برای مهاجرت به کانادا، فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کرده و تا حدودی با آینده شغلی خود در این کشور آشنا شوید.

link

حمید بازدید : 58 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)

بهترین گل هدیه برای شب یلدا

یلدا، یکی از مناسبت های زیبا و دوست داشتنی ایرانی است. تقریبا اکثر ایرانی ها صرف نظر از اینکه در ایران زندگی می کنند یا خیر برای شب یلدا برنامه ریزی می کنند، جشن می گیرند و حتی اگر جشنی هم نداشته باشند سعی می کنند بلندترین شب سال را کمی متفاوت بگذرانند. در فرهنگ ما بعضی رویدادهای مبارک همچون مراسم مربوط به عروسی در این شب برگزار می شود و همین می تواند باعث چند برابر شدن شادی این شب گردد.

شب یلدا از گذشته های بسیار دور تا به امروز با جشن و سرور همراه بوده. همیشه در جمع های ما ایرانی ها در این شب حافظ و اشعار زیبایش، روایت های شیرین بزرگ ترها و سفره ی دلنشین یلدا حضور پررنگی دارد. حتی اگر به هر دلیلی این امکان وجود نداشته باشد که در جمع عزیزان حاضر شویم یک تماس تلفنی، ارسال یک پیام یا حتی یک دسته گل زیبا می تواند یادآور این باشد که اگرچه از هم دور هستیم اما دلهامان نزدیک است و برای درآغوش کشیدن آنهایی که دوستشان داریم لحظه شماری می کنیم.

شاید امسال نتوانید سری به پدر بزرگ و مادر بزرگ بزنید، شاید جمع شدن با دوستان و آشنایان برای امسال شدنی نباشد اما همین که به یاد عزیزانتان باشید و باعث خوشحالی شان باشید عشقتان را نشان داده اید.

البته خودتان را هم فراموش نکنید، حتی در این شب می توانید به خودتان هم هدیه دهید. برای مثال می توانید یک دسته گل زیبا سفارش دهید، تدارک یک سفره ی یلدای دوستداشتنی را برای خود ببینید و برای سلامت همه ی انسان ها در این شب زیبا دعا کنید.

چه مناسبت خاصی مثل خواستگاری، بعله برون و … به شب یلدا اضافه شود و چه فقط به بهانه ی شب یلدا جشنی درنظر گرفته شود وجود گل می تواند طراوت و زیبایی این مناسبت را چند برابر کند. برای انتخاب گل مناسب شب یلدا، گل آرایی درست و حتی انتخاب رنگ مناسب نکات مختلفی وجود دارد که توجه به آنها باعث می شود نتیجه کار مطلوب و زیباتر گردد.

رز قرمز

یکی از پرطرفدارترین انواع گل ها رزهای رنگارنگ، مخصوصا رز قرمز است. رز قرمز به عنوان نماد عشق و دوست داشتن نیز شناخته می شود و از این رو می توانcد یکی از گزینه های مناسب برای دسته گل شب یلدایی باشد که می خواهید به عزیزانتان هدیه دهید.

به طور کلی رنگ قرمز از جمله رنگهایی است که در شب یلدا بیشتر استفاده می شود و بهتر است در انتخاب دسته گل از گلهایی به رنگ قرمز یا رنگ های مرتبط و مکمل استفاده کنید تا هم ارتباط دسته گل با مناسبت شب یلدا حفظ شود و هم زیبایی این شب حفظ گردد.

رز قرمز وارتانو

 

گل اطلسی

اطلسی جزو گل هایی است که فقط یک رنگ ندارد و از تنوع رنگی خوبی برخوردار است اما اگر به دنبال جلب توجه بیشتری به دسته گل یا گلدانتان هستید بهتر است اطلسی قرمز را انتخاب کنید. مطمئن باشید یک گلدان اطلسی به همراه تزئینات زیبا در کنار سفره یا میز شب یلدای شما می تواند جلوه ی بی نظیری داشته باشد.

شب یلدا می تواند حتی بهانه ای باشد برای هدیه دادن و چه هدیه ای بهتر از یک گلدان یا دسته گل زیبا. مثل تمام دسته گل ها و گلدان های دیگر باید در انتخاب گل به عنوان هدیه شب یلدا هم دقت خوبی داشته باید.

لاله قرمز هدیه دهید

لاله قرمز هم نماد عشق و علاقه است و می تواند یک انتخاب مناسب به عنوان هدیه باشد. البته در نظر داشته باشید که متناسب با فرد گیرنده ی هدیه، شرایط و موقعیت بین گلدان گل و دسته گل باید متناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. لاله با تمام سادگی خود زیبایی و جذابیت خوبی دارد و می تواند به عنوان هدیه رومانتیکی باشد.

گل مینا

شاید گل مینا خیلی برای شما نام آشنا نباشد اما این مسئله چیزی از زیبایی و خاص بودن این گل کم نمی کند. گل مینا هم می تواند به گلدان و باغچه زیبایی بخشد و هم یک دسته گل مینا می تواند هدیه ای خاص و شیک و عاشقانه به حساب آید. این گل هم رنگ های مختلفی دارد اما زمانی که به دنبال تهیه هدیه شب یلدا هستید خوب است مینای قرمز را درنظر گیرید.

علاوه بر دسته گل های گفته شده، گل ها می توانند کاربردهای مختلف دیگری در سفره آرایی و تزئینات شب یلدا داشته باشند. برای مثال سبدهای گلی که در کنار آنها میوه هایی همچون انار قرار دارند و یا گلهای کوچکی که در کنار کاغذهای رول شده ی فال درنظر گرفته می شوند، از جمله جزئیاتی هستند که باعث زیباتر شدن این شب می شوند. برای انتخاب این جزئیات نیز باید به نکات مختلفی توجه کنید.

برای مثال گلهایی که قرار است بین میوه ها، در کنار شمع و … قرار گیرند نباید خیلی بزرگ باشند، مراقب باشید شمع ها و گرمای آنها می توانند خیلی زود گلهای شما را خراب کنند پس گلها را از شمع روشن دور نگه دارید.

بعضی از گیاهان بسیار شیک و زیبا هستند و وجود آنها در کنار تزئینات سفره یلدا و یا هدیه دادن آنها نشان دهنده سلیقه ی خاص و بی نظیری است. یکی از این گلها ارکیده ی قرمز است. اگرچه نگهداری ارکیده به دقت و توجه ویژه ای احتیاج دارد اما این گل ظریف و زیبا می تواند نماد سپاسگزاری و تشکر، مهر و محبت و علاقه باشد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دلتان می خواهد گل هایی غیر معمول و خاص را انتخاب کنید بهتر است گل کاردینال را به خاطر بسپارید. این گل با ظاهری زیبا و دلفریب، به رنگ قرمز می تواند یه انتخاب خاص و ویژه باشد.

علاوه بر تمام گل ها و گیاهانی که پیش از این گفته شد دسته گل و سبدهای گل خلاقانه زیادی هم در بازار وجود دارند که از میوه های مختلف و مناسب شب یلدا درست می شوند. این سبدها برای خرید هدیه یلدا گزینه خلاقانه ای محسوب می شوند. فکر کنید یک دسته گل انار و شکلات با بسته بندی قرمز هدیه بگیرید. قطعا این شب یلدا به سختی فراموش خواهد شد.


حمید بازدید : 64 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

قالب آماده پست و استوری فروش محصولات در اینستاگرام

محصولات و خدمات خود را با مجموعه طرح‌های لایه باز حرفه‌ای، در اینستاگرام تبلیغ کنید

۲ قالب بنر با کیفیت عالی در فرمت (PSD) لایه باز فوتوشاپ آماده شده است، تا محصولات و خدمات خود را به راحتی و به صورت حرفه‌ای تبلیغ کنید. از این مجموعه قالب می‌توانید برای تبلیغ لایو با موضوعات متنوع از جمله فروش لوازم آرایش و بهداشتی، موبایل، گجت و … با خلاقیت خود استفاده کنید.

فایل‌های لایه باز پست اینستاگرام بنرپرو ساختاری هوشمندانه دارد. متن‌ها و تصاویر می‌تواند به راحتی و به صورت کامل ویرایش شوند. شما می‌توانید آن‌ها را به سرعت و راحت ویرایش کنید.

این ۲ طرح فقط برای تبلیغ یک محصول یا خدمت خاص نیستند و با داشتن این محصول به راحتی می‌توانید ۱۰۰‌ها تبلیغ حرفه‌ای را برای خدمات متنوع خود طراحی کنید.

 

فایل لایه باز - بنر پرو

هوشمند سازی لایه‌ها، ساختار حرفه‌ای، استفاده بسیار آسان

متن‌ها را داخل گروه‌ قرار داده‌ایم، و برای تصاویر از امکان هوشمند فتوشاپ به نام Smart Object استفاده کرده‌ایم. شما فقط کافی است تصاویر و متن‌های خود را آماده کنید و به راحتی جایگزین کنید.

آموزش طراحی پست اینستاگرام

این بسته همراه فایل‌های آموزشی رایگان است

هدف بنر پرو آماده کردن طرح‌های آسان گرافیکی برای همه‌ی افراد است، فرقی ندارد طراح حرفه‌ای گرافیک باشید یا مدیر، کسب و کار کوچک داشته باشید یا بزرگ، آرایشگر باشید یا گل فروش، همه‌ی افراد می‌توانند به راحتی از این بسته‌های حرفه‌ای و آسان استفاده کنند.

ما با این هدف آموزش‌های آسان و کاربردی را آماده کرده‌ایم، که شامل فایل آموزشی ویدیو و چک لیست است. تمام مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کرده‌ایم و آنها را در ساده‌ترین حالت آموزش داده‌ایم . شما می‌توانید این آموزش‌ها را همراه با فایل‌های لایه باز به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

این محصول برای استفاده در نرم‌افزار فتوشاپ آماده شده است

 

 

 

حمید بازدید : 134 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

بازه زمانی مناسب جهت سرویس اسپلیت

با افزایش دمای هوا و گرم شدن کره زمین تمایل به سمت کولرهای خنک کننده هوا بسیار افزایش یافته است. یکی از انواع کولرها، کولر گازی است که در انواع برندها و مدل‌ها ساخته می‌شوند و روز به روز نیز در کیفیت‌ها، نوع و شکل‌های مختلف تغییر می‌یابند. در میان کولرهای گازی نوع اسپلیت نسبت به انواع دیگر کولر، مانند کولرهای آبی و کولرهای قابل حمل و… طرفدار بیشتری دارد. برای اطلاع از ویژگی‌های کولرهای گازی نوع  اسپلیت این مقاله را مطالعه کنید.

کولرهای گازی هم مانند وسایل الکترونیکی دیگر نیاز به سرویس دارند. اما زمان مناسب برای سرویس کردن کولر گازی دقیقا کِی است؟ دانستن نکاتی این چنینی کمک می‌کند تا وسایل برقی عمر طولانی‌تری داشته باشند. در غیر این‌صورت باید به‌دنبال تعمیر دستگاه باشیم. اما در مورد زمان سرویس کولر گازی نکات خاصی وجود دارد که مختص کولرهای گازی است. در این مقاله قصد داریم این نکات را توضیح دهیم.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در انتخاب کولر گازی در ایران


زمان سرویس اسپلیت

بهترین زمان برای سرویس اسپلیت، درست قبل از شروع به کار آن است. در اکثر مناطق ایران زمین، از عید نوروز به بعد هوا رو به گرم شدن م ی­رود. تعطیلات عید بهترین زمان برای سرویس اسپلیت است. بعد از آن که هوا رو به گرمی می‌رود کولرها شروع به کار می‌کنند، نیاز به تعمیر بالاتر می‌رود.

بنابراین بهترین زمان برای سرویس اسپلیت و کولرهای گازی هنگام راه اندازی آن­ها است.



لزوم سرویس اسپلیت به ­صورت سالانه

خرید و نصب اسپلیت برای راه‌اندازی این دستگاه خنک کننده کافی نیست. بهتر است بدانید که کولرها جزء وسایلی هستند که نیاز به سرویس دارند. بنابراین با آمدن فصل گرما، قبل از استفاده، بهتر است نسبت به سرویس اسپلیت اقدام کنید تا دچار مشکل و خرابی کولر نشوید. 

برای سرویس اسپلیت در قدم اول به این توجه کنید که اگر به‌تازگی دستگاه‌تان را خریداری کرده‌اید می‌توانید از خدمات پس از فروش رایگان و سرویس برخوردار شوید. در غیر این‌صورت می‌توانید نسبت به سفارش سرویس در سایت‌های مربوطه اقدام کنید.

شرایطی که سرویس اسپلیت ضروری می‌شود


گاهی کولرهای گازی دچار ایراداتی می‌شوند تا سرویس اسپیلت را به ما یادآوری کنند. اگر کولر گازی شما دچار هر کدام از مشکلات و ایرادات زیر شده است، در سریع‌ترین زمان ممکن  اقدام کنید:

  • یونیت یا بخش پنل داخلی اسپلیت دچار ریزش آب شده است.
  • پنل خارجی اسپلیت با سرعت آب را به بیرون پرتاب می‌کند.
  • پنل داخلی با لرزش غیر عادی کار می‌کند.
  • پنل داخلی با صدای ناهنجاری مانند قژ قژ کار می‌کند.
  • پرتاب باد از داخل پنل اسپلیت کم شده یا سرما را به‌خوبی احساس نمی‌کنید.
  • پنل داخلی صدای شبیه صدای برخورد باد به شیشه و ورود آن به منزل را از خود تولید می‌کند.
  • بازه زمانی سرما در مقابل زمان استراحت خیلی کم است مثلا 30 دقیقه گرما و یک ساعت گرما دارد
  • دستگاه باد خنک را پخش می کند اما محیط همچنان گرم است.

سرویس اسپلیت شامل چه بخش‌هایی می‌شود:

سرویس اسپلیت شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید. اما با توجه به ساختار متفاوت و تقسیم شدن ساختار آن به دو بخش پنل درونی و پنل بیرونی سرویس کردنشان کمی مشکل‌تر و حساس‌تر است. با شناخت بخش‌های یک اسپلیت و سرویس آن‌ها سلامت و کارکرد اسپلیت تضمین شده است. بخش‌هایی که باید سرویس شوند شامل:

شستشوی بخش‌های داخلی مانند فین و کویل در پنل داخلی اسپلیت: این بخش باید به‌صورت دوره‌های کوتاه مدت انجام شود. و البته می‌توان به‌صورت دستی ولی با احتیاط نسبت به انجام آن اقدام کرد.

شستشوی پنل بیرونیسرویس اسپلیت در بخش پنل خارجی اهمیت بالایی دارد و لازم است به ­صورت دوره ­های کوتاه توسط متخصص چک شود.

بررسی آمپر دستگاه در دو بخش  پنل داخلی و خارجی: بررسی و آزمایش آمپر دستگاه هم جزو مواردی است که در سرویس دوره­ای کولر گازی و اسپیلت ضروری است.

بررسی گاز دستگاه اسپلیت و کولر گازی: آزمایش مقدار گاز دستگاه و در صورت نیاز شارژ گاز دستگاه به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کند. علاوه‌بر این از آسیب‌های جدی به بخش‌های درونی دستگاه جلوگیری می‌کنند. با مشخص شدن کاهش میزان گاز درون دستگاه، می‌توان در کمترین زمان نسبت به شارژ مجدد آن اقدام نمود.

نکاتی مهم در موقع سرویس اسپلیت در منزل

"مهمترین بخش در سرویس اسپلیت و کولرهای گازی، تمیز کردن بخش فین ها و کویل گازی است"

سرویس کردن اسپلیت یک نیاز اساسی در فرایند استفاده از این دستگاه است. انجام این کار را می‌توانید به دست خبرگان این کار بسپارید. اما در کنار آن می‌توانید با رعایت یکسری نکات و انجام نکات ساده به افزایش طول عمر این دستگاه خنک کننده اضافه کنید. برای سرویس اسپلیت در منزل رعایت اقدامات زیر می‌تواند به شما کمک کند:

رعایت ایمنی

برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خطرات بعدی در مرحله اول برق کولر گازی و اسپلیت خود را قطع کنید.

باز کردن قاب جلویی پنل


موقع سرویس اسپلیت هدف ما تمیز کردن فیلترهای هوا در داخل آن است، پس قاب جلویی پنل داخلی را باز کنید. با احتیاط و بدون عجله فیلترها را از دستگاه خارج کنید. در این مرحله با استفاده از فشار آب و با آرامی فیلترها را شستشو دهید تا هرگونه گرد و غباری از روی فبلترها کاملا شسته شود.

شست‌و‌شوی پنل داخلی اسپلیت

همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، کویل‌ها و فین‌ها در داخل کولر گازی یا اسپلیت مهمترین قسمت هستند و وظیفه خنک‌کنندگی و تهویه هوا بر عهده این بخش است. در این گام می‌توانید با استفاده از یک مایع مخصوص رفع چربی مانند گاز پاکن‌ها برای تمیز کردن چربی‌ها استفاده کنید. به این‌صورت که مایع را روی بخش کویل بپاشید و بعد از یک ساعت که چربی‌ها در آن حل شدند با یک برس نرم یا مسواک ذرات چربی و گرد غبار را تمیز کنید.

نکته مهم: این نوع شستشو در سرویس اسپلیت یک کار تخصصی است و باید توسط فرد متخصص انجام شود. ولی در نهایت اگر تمایل به انجام این نوع سرویس اسپلیت هستید باید در نهایت دقت و ظرافت این کار را انجام دهید.

نکته تکمیلی: مجموعه نکاتی که در ادامه برای سرویس اسپلیت در داخل منزل به آن اشاره شد، در مورد دستگاه یا پنل داخلی است. در حالی که یک سرویس کامل، سرویس پنل خارجی را هم پوشش می­دهد. موارد تخصصی در سرویس پنل شامل خازن، میزان گاز، شدت جریان مصرفی دستگاه می­شود و فرد متخصص باید تمام این موارد را چک کند حتی ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر یک قطعه باشد تا از ایجاد هزینه­ های بعدی جلوگیری شود.

سخن نهایی برای صاحبان اسپلیت گازی

سرویس اسپلیت یکی از مراحل ضروری در طول عمر یک اسپلیت است. این مرحله مانند غذارسانی و احیا برای یک موجود زنده است. اگر به‌درستی تغذیه نشود نیاز به تعمیر و تعویض قطعات اسپلیت ضروری می‌شود. در این مقاله ما زمان مناسب برای سرویس اسپلیت و تمام نکات مربوط به سرویس اسپلیت را بررسی کرده‌ایم. نظر ما این است پیشگیری بهتر از درمان است. پس با سرویس به موقع مراقب اسپلیت‌های خود باشید.

منبع: بلاگ لیروفا

 
حمید بازدید : 77 پنجشنبه 26 تیر 1399 نظرات (0)

خرید میوه خشک
میوه خشک شده یا چیپس میوه یکی از پرطرفدارترین و مقوی‌ترین خشکبارها و میان وعده های طبیعی است که علاوه بر طعم و مزه خوب، خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد. با توجه به اینکه در هر فصل از سال تعداد محدودی از میوه‌ها را می‌توان به صورت تازه مصرف کرد، راهکار خشک کردن، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تجربه کردن طعم انواع میوه‌ها در فصول مختلف و نگهداری برای مدت زمان طولانی باشد.

فرایند تولید این محصول معمولا به دو روش استفاده از آفتاب و استفاده از دستگاه‌های خشک کن میوه انجام می‌شود که روش دوم روش سریع‌تری است.

خواص میوه خشک
به گفته متخصصان، میوه خشک تمامی خواص میوه تازه را دارد و تنها آب موجود در میوه تازه، حذف شده است. هر کدام از انواع میوه‌های خشک دارای خواص منحصر به فرد خود هستند. از پرطرفدارترین میوه‌های خشک می‌توان به سیب، موز، خرمالو، میوه های استوایی و آلو اشاره کرد که اغلب آنها دارای خاصیت ضدسرطانی و تقویت سیستم ایمنی بدن هستند. در وبسایت لایانسا در صفحه هر محصول جزئیات مربوط به خواص هر میوه ذکر شده است.

میوه خشک لایانسا
در لایانسا می توانید میوه خشک، سبزیجات و صیفی‌جات خشک صادراتی را در بسته‌بندی جذاب با پایین‌ترین نرخ بازار خریداری کنید. در فرایند خشک کردن این میوه‌ها از هیچگونه موارد شیمیایی استفاده نشده است. کارشناسان ما در لایانسا راهنمای شما در انتخاب و خرید میوه خشک و همچنین خرید عمده هستند.


حمید بازدید : 64 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش

به نقل از سایت بولتن

1             ماشين لباسشويي بوش مدل WAS32890EU با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAS32890EU Washing Machine - 8 Kg       ۳,۶۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲             ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی 1600 دور مدل WAW32560

BOSCH WAW32560          ۳,۱۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳             ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28460ME با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAT28460ME Washing Machine - 8 Kg     ۲,۴۴۲,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴             ماشين لباسشويي بوش مدل WAK20200GC با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK20200GC Washing Machine - 7 Kg      ۲,۷۶۳,۰۰۰           ۱۵ساعت پیش

۵             ماشين لباسشويي بوش مدل WAYH2790 با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAYH2790 Washing Machine - 9 Kg           ۴,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶             ماشين لباسشويي بوش مدل WAT24440ME با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAT24440ME Washing Machine - 7 Kg     ۲,۳۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷             ماشين لباسشويي بوش مدل WAK20200IR با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK20200IR Washing Machine - 7 Kg        ۱,۹۹۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸             ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR

Bosch WAW3266XIR Washing Machine  ۴,۰۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹             ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC

Bosch WAW3256XGC Washing Machine۴,۶۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۰           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325E25 با ظرفیت 9 کیلوگرم

Bosch WAW 325 E 25 Washing Machine - 9 Kg    ۴,۰۳۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۱           ماشین لباس شویی 6 کیلویی بوش مدل WAB20262

Bosch WAB20262 Washing Machine        ۱,۹۱۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۲           ماشين لباسشويي بوش مدل WAW28640 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAW28640 Washing Machine - 8 Kg          ۳,۸۶۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۳           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR

Bosch WAY32841IR Washing Machine    ۴,۴۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۴           ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل 32590

bosch waw 32590             ۳,۴۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAYH2890 با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAYH2890 Washing Machine - 9 Kg           ۴,۲۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۶           ماشین لباسشویی بوش مدل WVG30460IR

Bosch WVG30460IR Washing Machine - 8 Kg        ۴,۰۵۶,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۷           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY287E25 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY287E25 Washing Machine - 8 Kg          ۴,۳۵۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۸           ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش WAW32899SN

Bosch WAW32899SN washing    ۴,۱۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۹           ماشين لباسشويي بوش مدل WAW3256XGC با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAW3256XGC Washing Machine - 9 Kg    ۵,۱۱۹,۰۰۰           ۱۵ساعت پیش

۲۰           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY28791IR

Bosch WAY28791IR Washing Machine    ۴,۰۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۱           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR

Bosch WAW32660IR Washing Machine  ۴,۰۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۲           ماشین لباس شویی 8 کیلویی بوش مدل WTG86400

Bosch WTG86400 Washing Machine        ۲,۶۵۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۳           ماشين لباسشويي بوش WAE24467ME

Bosch WAE24467ME Washing Machine۲,۰۳۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۴           لباسشویی بوش WAW 28690 I-DOS EXCLUSIV

Bosch WAW 28690 I-DOS EXCLUSIV         ۳,۷۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAB16060ME با ظرفيت 5 کيلوگرم

Bosch WAB16060ME Washing Machine - 5 Kg     ۱,۵۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۶           ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2020SIR

Bosch WAK2020SIR Washing Machine - 7 Kg        ۲,۲۱۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۷           ماشین لباسشویی بوش مدل WAN28290

Bosch WAN28290             ۳,۲۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT2466XIR با ظرفیت 8 کیلوگرم          ۳,۴۴۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۹           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32893

Bosch WAY32893              ۴,۸۱۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۰           لباسشویی 8 کیلوی بوش BOSCH WASHING MACHINE WAW32541

BOSCH WASHING MACHINE WAW32541                ۵۰,۰۰۰۳ساعت پیش

۳۱           ماشين لباسشويي بوش مدل WAQ2446XME - با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAQ2446XME Washing Machine - 7 Kg     ۲,۷۲۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۲           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT24460IR با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAT24460IR Washing Machine    ۲,۶۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۳           ماشين لباسشويي بوش مدل WAK24265IR با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK24265IR Washing Machine - 7 Kg        ۲,۳۴۹,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۴           ماشین لباسشویی 8 کیلو 1600دور بوش WAW32560ME

Bosch WAW32560ME Washing Machine               ۳,۲۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAQ2844XME با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAQ2844XME Washing Machine - 8 Kg     ۳,۱۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۶           ماشين لباسشويي بوش WAQ24460GC

Bosch WAQ24460GC Washing Machine۲,۳۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۷           ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی 1600 دور مدل WAW32668SN

BOSCH WAW32668SN Washing Machine               ۳,۴۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200GC با ظرفیت 7 کیلوگرم

BOSCH WAK20200GC     ۱,۶۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۹           ماشين لباسشويي بوش مدل WAW324DE با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAW324DE Washing Machine - 8 Kg          ۳,۳۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۰           ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش WAW325XOME

BOSCH WAW325XOME Washing               ۴,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۱           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY28543با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY28543 Washing Machine - 8 Kg            ۴,۰۸۷,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۲           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32592 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY32592 Washing Machine - 8 Kg            ۲,۶۳۳,۴۰۰           ۳ساعت پیش

۴۳           لباسشویی بوش WAW 324DE EXCLUSIVE

WAW 324DE EXCLUSIVE۴,۰۷۹,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۴           لباسشویی بوش WAW 32590 EXCLUSIV

Bosch WAW 32590 EXCLUSIV     ۳,۶۲۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۵           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560GC

Bosch WAW32560GC Washing Machine۳,۷۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۶           ماشین لباسشویی درب از جلو بوش WAK24210ME            ۲,۶۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۷           ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی مدل 24210

BOSCH WAK 24210 GC   ۲,۴۷۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۸           ماشين لباسشويي بوش مدل WAK2426SIR با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK2426SIR Washing Machine    ۲,۵۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۹           ماشین لباس شویی 8 کیلویی بوش مدل WVG30460

Bosch WVG30460 Washing Machine       ۴,۰۹۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۰           Bosch WAQ 2446 SME

Bosch WAQ2446SME Washing Machine۲,۵۲۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۱           Bosch WAQ 24468 GC    ۲,۶۳۳,۴۰۰           ۳ساعت پیش

۵۲           Bosch WAQ 28460 BY

Bosch WAQ28460BY Washing Machine  ۲,۳۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۳           Bosch WAK2020SIRWashing Machine - 7 Kg         ۲,۳۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۴           ماشين لباسشويي بوش مدل WAN28290 با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAN28290 Washing Machine - 7 Kg           ۲,۵۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۵           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW324DE-EXCLUSIVE...  ۳,۴۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۶           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY287W4 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY287W4 Washing Machine - 8 Kg          ۴,۱۱۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۷           ماشين لباسشويي بوش مدل WAB202S2IR با ظرفيت 6 کيلوگرم

Bosch WAB202S2IR Washing Machine - 6 Kg        ۲,۰۵۱,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32862ME

Bosch WAY32862ME Washing Machine۴,۲۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۹           لباسشویی بوش WAT28661ME

BOSCH WAT28661ME     ۲,۹۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۰           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28480IR

Bosch WAT28480IR Washing Machine    ۳,۲۲۴,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۱           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28640IR

Bosch WAW28640IR Washing Machine  ۳,۸۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۲           Bosch WAS 28448 ME    ۳,۰۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۳           ماشين لباسشويي بوش مدل WAS32795GC با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAS32795GC Washing Machine - 8 Kg      ۳,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۴           ماشين لباسشويي بوش مدل WAS28840TR با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAS28840TR Washing Machine - 8 Kg       ۳,۳۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۵           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش 325x0

325x0   ۴,۱۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۶           ماشین لباسشویی بوش 2445

2445 WASHING MACHIN              ۳,۰۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۷           ماشین لباس شویی 9 کیلوگرم بوش WAY32899SN

BOSCH WASHING MACHINE WAY32899SN            ۴,۲۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۸           ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم بوش WAQ24440XME

BOSCH WASHING MACHINE WAQ24440XME       ۲,۵۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۹           ماشین لباسشویی 7کیلویی بوش WAQ20460ME

Washing Machin BOSCH WAQ20460ME  ۲,۵۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۰           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش مدل WAS327XOME

BOSCH WAS327XOME    ۴,۲۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۱           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32790 با ظرفیت 9 کیلوگرم

Bosch WAT 32790 Washing Machine - 9 Kg           ۴,۴۸۹,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۲           ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوش WAS327X0ME

Washing Machin BOSCH WAS327X0ME  ۳,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۳           ماشین لباسشویی بوش مدل WTG86400IR با ظرفیت 8 کیلوگرم

برندBOSCH مدلWTG86400IR           ۲,۶۵۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۴           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW284DE

Bosch WAW284DE           ۳,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۵           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28480ME- با...                ۲,۵۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۶           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش 28660

28660   ۲,۸۴۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۷           لباسشویی بوش WAE 28497

Bosch WAE 28497             ۲,۷۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAQ2445XME

Bosch WAQ2445XME Washing Machine۲,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۹           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28660ME

Bosch WAT28660ME Washing Machine۲,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۰           ماشين لباسشويي بوش WAY287X0

Bosch WAY287X0 Washing Machine        ۴,۴۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۱           Bosch WAS32798ME       ۳,۵۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۲           ماشین لباسشویی بوش 8 کیلو WAS32790EU

Bosch WAS32790EU Washing Machine   ۲,۴۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۳           ماشین لباس شویی 9 کیلویی بوش WAS24469EU

Bosch WAS24469EU        ۲,۹۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۴           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY28862IR

Bosch WAY28862IR Washing Machine    ۳,۷۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28460GC با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAT28460GC Washing Machine - 9 Kg      ۴,۶۲۸,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۶           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28680GC با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAT28680GC Washing Machine - 9 Kg      ۳,۲۲۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۷           ماشین لباسشویی درب از جلو بوش WAK20200ME            ۲,۱۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32590

Bosch WAW32590 Washing Machine      ۳,۲۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۹           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32793

Bosch WAY32793 Washing Machine        ۴,۶۲۸,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۰           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT24661IR با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAT24661IR Washing Machine    ۳,۰۱۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۱           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28681IR با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAT28681IR Washing Machine    ۳,۴۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۲           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

Bosch WAW325X0ME Washing Machine               ۴,۴۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۳           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش 286M9

Bosch 286M9     ۳,۶۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۴           ماشین لباسشویی درب از جلو بوش WAK2021SME            ۲,۳۲۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۵           ماشین لباس شویی 8 کیلویی بوش مدل WAT2466X

Bosch WAT2466X Washing Machine        ۳,۳۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۶           ماشين لباسشويي بوش WAQ2446XGC

Bosch WAQ2446XGC Washing Machine۳,۱۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۷           ماشين لباسشويي بوش WAY32890GC

Bosch WAY32890GC Washing Machine  ۴,۴۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28690

Bosch WAW28690 Washing Machine      ۳,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۹           لباسشویی بوش مدل WAW28462FG

Bosch WAW28462FG      ۳,۴۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۰۰        لباسشویی بوش WAS32494

Bosch WAS32494              ۳,۴۸۰,۰۰۰          

۳ساعت پیش

 

برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی اصلی می توانید به فروشگاه آنلاین 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه نماید، با مراجعه به به این سایت شما علاوه بر اطلاع از قیمت لباسشویی بوش می توانید خرید خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش انجام دهید و یا مشاوره خرید دریافت کرده و سپس آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش را دریافت کنید.

بولتن نیوز

 
حمید بازدید : 112 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران

 

فروشگاه اینترنتی 20 بخر ازجمله فروشگاه های آنلاین است که سالیان سال فعالیت بسیار گسترده ای داشته است و به دلیل اینکه این مجموعه نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران است، با داشتن ویژگی های منحصربه‌ فرد خود متقاضیان بسیاری را به خود جلب کرده است. فروشگاه اینترنتی 20 بخر به منظور عرضه لوازم ‌خانگی بوش با بهترین قیمت ها خدمات رسانی خود را شروع کرد تا علاوه بر ارائه اجناس با گارانتی اصلی، قیمت هایی مناسب و آنچه باید را به بازار عرضه کند تا خریداران بتوانند در صورت نیاز محصولات خود را به صورت آنلاین با بهترین قیمت تهیه کنند تاجایی که شرکت بوش بتواند با استفاده از فروشگاه انلاین بسیاری از قیمت های دور از ذهن و نامتقارن را از بازارهای فروش حذف کند و خریداران در سرتاسر کشور بتوانند محصولت این شرکت را با قیمت یکسان و مناسب تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی 20 بخر علاوه بر ارائه مستقیم لوازم خانگی این تاپ برند از نمایندگی بوش، با داشتن تیمی تخصصی مجموعه کاملی از مشخصات و ویژگی مدل های این برند را ارائه داده است که کیفیت بالای اطلاعات آن باعث شده این فروشگاه انلاین به مرجعی کامل از لوازم خانگی بوش تبدیل شود در صورتی که تمایل داشته باشید از این وب سایت دیدن نمایید کافیست بر رو فروشگاه اینترنتی 20 بخر کلیک کنید.

از مزیت‌های خرید انلاین صرفه جویی در وقت، هزینه های رفت ‌وآمد و امکان مقایسه آسان مدل و قیمت‌هاست اما نمی توان از مشکلات خرید اینترنتی که ندیدن کالا به غیر از عکس است چشم پوشی نمود به همین دلیل فروشگاه اینترنتی 20 بخر با جمع ‌آوری و ارائه برترین فیلم های محصولات در وب سایت خود تا جای زیادی این نکته قابل تأمل را حذف نموده است و افراد می توانند با مراجعه به وب سایت این نمایندگی، فیلم اکثریت محصولات را در اختیار داشته باشند و خرید از فروشگاه انلاین خود را هرچه با اطمینان نر انجام دهند، اما اگر تمایل داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهید می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه ادرس و تلفن تمام فروشگاه های سرتاسر کشور دسترسی داشته باشید و در صورت نیا می توانید از مشاورین این مجموعه نیز کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی 20 بخر، نمایندگی رسمی بوش در ایران امکان ارائه بسیاری از خدمات تکمیلی همچون مشاوره تلفنی و کمک در خرید حضوری را در سراسر ایران برای شما مهیا ساخته است و با داشتن بلاگی باکیفیت بسیار بالا، راهنمای خرید، استفاده و بسیاری از اطلاعات لازم در انتخاب و خرید را در اختیار شما خواهد گذاشت. در ادامه با مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر همراه شما خواهیم بود و امیدواریم این فروشگاه انلاین به عنوان یک نمایندگی بوش رسمی همواره فعالیت خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ادامه دهد و به نوبه خود بتواند تأثیر خود را بر قیمت لوازم خانگی بوشنگه بدارد.

مزیت‌های فروشگاه آنلاین 20 بخر:

·         خرید کالای اصل با گارانتی اصلی

·         خرید اینترنتی باقیمت واقعی کالا

·         داشتن تیم متخصص برای مشاوره خرید

·         تجربه‌ای متفاوت با مشاهده فیلم های محصولات

·         دریافت کالا به صورت مستقیم از نمایندگی بوش

·         امکان ثبت سفارش آسان و پرداخت درب منزل در بسیاری از مناطق

·         داشتن مجموعه کاملی از تصاویر، محتوا و مشخصات کامل محصولات

·         داشتن مجله ای حاوی آموزش، راهنمای خرید و انتخاب لوازم برقی بوش

·         ارائه آخرین اخبار، تخفیف‌ها و جشنواره‌های بوش در وب سایت و شبکه های اجتماعی فعال

معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

·         نداشتن اپلیکیشن معادل جهت نصب

·         نداشتن خدمات ویژه برای مشتریان خاص

·         عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو پیش سفارش ثبت شده

 

منبع: magerta.ir

 

حمید بازدید : 60 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

لیست قیمت ماشین ظرفشویی بوش

برای اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی بوش در نمایندگی می توانید به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه نماید، شما علاوه بر اطلاع از قیمت ظرفشویی می توانید خرید خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش داشته باشید و یا آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش را دریافت کنید.
Bosch SMS86P92DE Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS86P92DE ۲,۹۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲ Bosch SMS88TI03T Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS88TI03T ۳,۶۷۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۳ Bosch 86M82 Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 86M82 ۱,۹۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴ Bosch SMS69M18GC Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS69M18GC ۳,۹۲۳,۰۰۰۱ساعت پیش
۵ Bosch SMS88TW01M Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW01M ۴,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶ Bosch SMS88TW05 Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TW05 ۳,۷۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷ Bosch SMS88TW02E Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS88TW02E ۳,۷۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸ Bosch SMS69M12GC Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS69M12GC ۳,۵۹۲,۰۰۰۱ساعت پیش
۹ Bosch SMS69P28EU Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69P28EU ۳,۰۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۰ Bosch SMS86P12DE Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS86P12DE ۳,۷۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۱ Bosch SMS69N28EU dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS69N28EU ۲,۹۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۲ Bosch SMS69N72 Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS69N72 ۳,۸۳۸,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۳ BOSCH SMS67MW01B
ماشین ظرفشویی بوش SMS67MW01B ۳,۷۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۴ Bosch SMS63L06TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS63L06TR ۲,۷۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۵ Bosch SMS68L28TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS68L28TR ۲,۵۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۶ Bosch SKS62E22IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SKS62E22IR ۲,۳۶۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۷ Bosch SMS63N22
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS63N22 ۳,۲۶۰,۵۰۰۱ساعت پیش
۱۸ Bosch SMS88TW05E
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW05E ۴,۰۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۹ Bosch SMS68N02ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS68N02ME ۲,۸۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۰ Bosch SMS88TI01E Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TI01E ۴,۴۳۶,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۱ Bosch SMI88TS26E Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI88TS26E ۵,۶۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۲ Bosch SMI88TS06D Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI88TS06D ۵,۶۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۳ BOSCH SMS68N62EU Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68N62EU ۳,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۴ Bosch SKS51E28EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SKS51E28EU ۲,۴۹۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۵ Bosch SMI69N75EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI69N75EU ۴,۳۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۶ BOSCH SMS46MW01B Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01B ۳,۳۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۷ Bosch SMS58P62EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58P62EU ۳,۶۳۴,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۸ Bosch SMS58M08IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS58M08IR ۲,۵۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۹ Bosch SMS68M08IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS68M08IR ۳,۳۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۰ Bosch SMS69U48EU dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS69U48EU۳,۱۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۱ Bosch SMS58N68TR Dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS58N68TR ۳,۱۷۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۲ Bosch SMS69M02IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69M02IR ۳,۷۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۳ Bosch SMS69N92EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N92EU ۳,۹۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۴ BOSCH SMS88TI36E Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI36E ۴,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۵ BOSCH SMS68TW06E
ماشین ظرفشویی بوش SMS68TW06E ۳,۸۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۶ Bosch SMS67TW02B
ماشین ظرفشویی بوش SMS67TW02B ۴,۲۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۷ظرفشویی 14 نفره بوش BOSCH Serie 4 SMS46MW03E
BOSCH Serie 4 SMS46MW03E 
۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۸ BOSCH SMS45II01B Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS45II01B ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۹ Bosch SMS63N22EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS63N22EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۰ Bosch SMS88TI26E
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI26E ۴,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۱ Bosch SMS69N28ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N28ME ۳,۰۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۲ Bosch SMS58N02TR Dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS58N02TR ۲,۹۵۶,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۳ Bosch SMS69P22EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69P22EU ۳,۰۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۴ Bosch SMS88TI03E/T
ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI03E/T ۴,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۵ Bosch SKS62E22EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E22EU ۲,۲۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۶ Bosch SKS62E28IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SKS62E28IR ۲,۵۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۷ Bosch SMS69N92EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N92EU ۴,۰۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۸ Bosch SMI63N25EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI63N25EU ۳,۸۶۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۹ BOSCH SMS58N98EU Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58N98EU ۲,۷۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۰ BOSCH SMS88TI07E Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI07E ۴,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۱ BOSCH SPS 50E38ME
ماشین ظرفشویی بوش مدل SPS 50E38ME ۳,۱۳۰,۰۰۰۵ساعت پیش
۵۲ Bosch SMS68MW02E
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68MW02E ۴,۰۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۳ Bosch SMS53L08TR 12P Dish washer
ماشین ظرفشویی 12نفره بوش SMS53L08TR 12P ۲,۴۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۴ Bosch SMS69M18IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش SMS69M18IR ۳,۶۴۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۵ Bosch SMS 69N92
ماشین ظرفشویی بوش SMS 69N92 ۳,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۶ Bosch SMS69P22EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69P22EU ۳,۲۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۷ Bosch SMS69N82EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N82EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۸ Bosch SMS53M02IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش SMS53M02IR ۳,۲۴۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۹ Bosch SMI69P55EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI69P55EU ۴,۳۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۰ BOSCH SMS67TI02B
ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش BOSCH SMS67TI02B ۴,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۱ Bosch SMS88TI16 E Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI16 E ۴,۲۴۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۲ BOSCH SMS68M02IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68M02IR ۳,۳۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۳ Bosch SPV53M10EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SPV53M10EU ۳,۰۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۴ظرفشویی 14 نفره بوش BOSCH Serie 8 SMS88TI02M
BOSCH Serie 8 SMS88TI02M 
۴,۴۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۵ Bosch SMS68N22
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68N22 ۳,۵۴۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۶ Bosch SMS69P28EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69P28EU ۳,۵۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۷ Bosch SMS68N22EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68N22EU ۲,۹۷۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۸ Bosch SMS69N72EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N72EU ۳,۴۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۹ Bosch SMS53M02EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS53M02EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۰ Bosch SMS69N42EU Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N42EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۱ Bosch SMS58N68ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS58N68ME ۲,۹۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۲ Bosch SMS88TI01 Dish Washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI01 ۴,۲۴۶,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۳ Bosch SMS86N72DE Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS86N72DE ۳,۵۶۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۴ظرفشویی 13 نفره بوش BOSCH Serie 6 SMS67MI01B
۳,۹۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۵ BOSCH SMS69M08IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M08IR ۳,۹۰۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۶ BOSCH SMS88TW01M
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M ۳,۲۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۷ BOSCH SMS69M18IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M18IR ۳,۷۷۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۸ Bosch SMS69M12IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M12IR ۳,۶۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۹ BOSCH SMS68L18TR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68L18TR ۲,۴۷۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۰ BOSCH SMS40C02IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS40C02IR ۲,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۱ BOSCH SMS69M12IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M12IR ۳,۶۱۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۲ Bosch 68N02 Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 68N02 ۲,۶۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۳ Bosch SMS58M02IR Dish Washer
ماشین ظرف شویی بوش مدل SMS58M02IR ۲,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۴ Bosch SMS69M08IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69M08IR ۳,۷۹۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۵ Bosch SPS58N02EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SPS58N02EU ۲,۷۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۶ Bosch SMS86P12DE
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS86P12DE ۳,۷۹۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۷ Bosch SMS63N22
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS63N22 ۳,۳۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۸ BOSCH SMS69N22UE Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 69N22 ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۹ Bosch SMS58N08TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS58N08TR ۳,۰۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۰ Bosch SKS62E22EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SKS62E22EU ۲,۵۵۴,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۱ Bosch 69M28EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 69M28 EU ۲,۹۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۲ Bosch SMS69N22ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N22ME ۲,۷۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۳ Bosch SMS69U52EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS69U52EU ۳,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۴ Bosch SMS69U78TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS69U78TR ۳,۵۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۵ Bosch SMS58N46TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS58N46TR ۴,۱۰۰,۰۰۰۵ساعت پیش
۹۶ Bosch SMS58P62
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58P62 ۳,۷۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۷ BOSCH SMS69M02IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M02IR ۳,۷۹۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۸ BOSCH SMS40C08IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS40C08IR ۲,۴۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۹ Bosch SPS53M52EU Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SPS53M52EU ۲,۵۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۰۰ BOSCH SMS68L22TR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68L22TR ۲,۴۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش

منبع: بولتن نیوز

حمید بازدید : 59 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

در اینجا قصد داریم ویژگی های توستر بوش را به عنوان بهترین مارک توستر مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید بهترین توستر نان بوش را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید.

در این مقاله سعی داریم با بررسی کلی توستر بوش که جز بهترین مارک توستر نان است همراه شما باشیم تا شما عزیزان بتوانید با دانستن ویژگی های کلی این محصول و وجه تفاوت های کلی آنها در انتخاب و خریدی مناسب تر اقدام فرمایید. این محصول از کارامدترین لوازم برقی آشپزخانه محسوب می گردد که امروزه در کمتر خانه ای نبود آن ها را احساس خواهید کرد، توستر نان بوش علاوه بر تست بسیار بی نقص خود، به شما امکان این را می دهد تا نان فریز شده خود را با آن گرم و تست کنید و طمع نانی تازه را حفظ کنید. مسلما امروزه خرید نان تازه همیشه و در مدت زمان های کوتاه سخت تر شده و داشتن یک توستر نان مناسب بسیار مهم تر از پیش شده است. توستر بوش به دلیل نوع کیفیت بالای تست، طول عمر بالا و تنوع زیاد در طراحی و رنگ بندی سالیان سال است که در لیست پرفروش ترین ها در صدر دنیا قرار گرفته است و به عنوان بهترین مارک توستر شناخته می شود.

 

 

راهنمای خرید توستر بوش

اگر می خواهید توستر بوش را در لیست خرید خود قرار دهید لذا دانستن وجه تفاوت و شباهت آنها دارای اهمیت است تا بدانید در مجموع چه ویژ گی هایی می تواند مد نظر شما قرار گیرد.

وجه تشابه انواع توستر بوش

کشوی جمع اوری خرده نان که از مهم ترین و بهترین خصوصیات این تاپ برند خانگی محسوب می شود، کیفیت تست و کارایی هرچه بهتر را به خریدارانش هدیه داده است در بسیاری از برندها و در پیش همیشگی توستر نان، ماندن خرده نان ها در داخل دستگاه بوده است که در روشن شدن های بعدی می سوختند و به مرور بوی بسیار بدی را در داخل دستگاه به جا می گذاشتند به همین جهت شرکت بوش به عنوان بهترین مارک توستر برای حل این مشکل به طراحی یک کشو در زیر این دستگاه اضافه کرده است که در هنگام تست نان ها خرده ها در آن ریخته می شود و افراد به آسانی می توانند این کشو را بیرون آورند و پس از خالی کردن و حتی شستشوی آن، کشو را در سر جایش بگذارند، این ویژگی در توستر بوش باعث شده است که شما علاوه بر کارایی خود توستر نان، سلامت و تمیزی محصول خود را به راحتی تامین نمایید.

بالاآمدن آسانسوری در توستر بوش کار را برای برداشتن نان و یا قطع عملکرد بسیار ساده کرده است چراکه به راحتی نان پس از تست به بیرون از توستر نان هدایت می شود و دیگر لازم نیست شما برای سوختن و حرارت دیدن دستتان نگران باشید و همچنین پس از قطعی حرارت نان به خارج از توستر هدایت شده و این امر از ماندن نان در فضای داغ داخلی دستگاه و سوختن آن جلوگیری می نماید.

عملکرد یخ زدایی و یا Defrost در توستر بوش این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی و با کیفیتی بسیار بالا نان خود را از فریزر خارج کنید و آن را برای استفاده مهیا سازید لازم به ذکر است که گرم کردن و یخ زدایی کردن نان فریز با توستر نان بسیار متفاوت از یخ زدایی آن با مایکروویو و یا شعله گاز است؛ عمل یخ زدایی با توستر بوش که به عنوان بهترین مارک توستر نیز شناخته می شود تاجایی باکیفیت انجام می شود که طعم نانی تازه را به شما هدیه می دهد.

بدنه عایق در توستر بوش باعث جلوگیری از داغ شدن بدنه آن می شود اگرچه بسیاری دیگر از ویژگی ها در این دستگاه وجود دارد که همگی به تامین رضایت کاربرانش کمک کرده است. تنظیم درجه حرارت دلخواه و تنظیم میزان برشتکی، دکمه توقف خودکار، خاموش شدن توقف خودکار توستر بوش در هنگام چسبیدن نان به داخل دستگاه، تست یکنواخت و قرار گیری نان دقیقا در وسط این دسته از محصولات از دیگر ویژگی و مزیت های این آن می باشد حال بهتر متوجه این موضوع می شوید که چرا بوش توانسته به عنوان بهترین مارک توستر دست پیدا کند.

راهنمای خرید توستر بوش

.  

تفاوت مدل های توستر نان در بهترین مارک توستر

انوع توستر بوش در رنگ بندی و دیزاین هایی متفاوت تولید می شود که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا کاملا بر مبنای سلیقه، فضای خانه مدرن یا کلاسیک خود کالایشان را انتخاب کنند، لازم به ذکر است که لیست قیمت توستر بوش با توجه به رنگ و مدل آن می تواند متفاوت باشد و در انتخاب مدل اگر بخواهیم به زبانی ساده بگوییم شما باید دو تفاوت اصلی را برای انتخاب در نظر بگیرید رنگ، ظاهر و مورد دوم ابعاد توستر، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تا چه میزان تفاوت وات و قدرت این دستگاه مهم است؟

توان مصرفی در مدل های مختلف توستر بوش از ۸۶۰ و معمولا تا ۱۰۹۰ وات است اما چیزی که حائز اهمیت است توجه به این مورد می باشد که توان مصرفی در این دسته از محصولات نباید آنچنان برای شما مهم و در اولیت باشد چراکه وات موجود کاملا بر اساس ابعاد و نیاز دستگاه در نظر گرفته می شود و کم و زیاد بودن این قدرت، تاثیری بر کیفیت تست نان و کارایی دستگاه شما نخواهد داشت پس لازم نیست جز دو مورد بیان شده در بالا به چیز دیگری فکر کنید به یاد داشته باشید که شما مدلی از بهترین مارک توستر در دنیا را انتخاب می کنید درباره این دو مورد همان طور که گفتیم رنگ و ظاهر بخشی از انتخاب است اما بخشی دیگر به ابعاد و جایگاه های نان در انواع توستر بوش باز می گردد.

راهنمای خرید توستر بوش

ابعاد و تعداد جایگاه های نان:

به طور کلی انواع توستر بوش به صورت کلی دو دسته مختلف را در برمی گیرد توستر های نان در برند بوش یک در طول نزدیک ۳۰ سانتی متر و یا ۴۳ سانتی متر تولید می گردد که کاملا بر اساس سلیقه و یا کارایی می تواند مورد انتخاب قرار گیرد اما درباره کارایی باید بگوییم که توستر ها با طول کمتر عمدتا دارای دو جایگاه نان هستند و برای ابعاد نان تست های مربعی مناسب‌ تر هستند اما مدل های کشیده در این دستگاه ها دارای جایگاه بزرگ و معمولا یک عدد است که به دلیل کشیده تر بودن آن برای تست و یا گرم کردن نان های ابعاد بزرگ تر مناسب است و همان طور که اشاره کردیم هر دو نوع توستر بوش با عملکردی یکسان است اما وابسته به نیاز خود می توانید یکی از مدل های بهترین مارک توستر را انتخاب نمایید.

همان طور که مطالعه نمودید و با ویژگی و مشخصات انواع توستر بوش آشنا شدید پس می توانید با در نظر گرفتم موارد ذکرشده بهترین مدل را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید. مدل های مختلف دستگاه توستر نان بوش را می توانید در فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش با بهترین قیمت توستر بوش مشاهده نمایید همچنین ویژگی ها و تمام جزییات هر محصول قابل دسترسی می باشد.

 

منبع: http://www.ion.ir

حمید بازدید : 53 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

فروشگاه انلاین 20 بخر مرجع تخصصی لوازم خانگی بوش در ایران

 

به نقل از مثلث آنلاین

فروشگاه انلاین 20 بخر به عنوان نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در حال فعالیت می باشد، این فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان این برند در صورت نیاز بتوانند کالای مورد نظر خود را به صورت مستقیم از نمایندگی لوازم خانگی بوشخریداری نمایند، این امر موجب دو اتفاق خوب خواهد شد در وهله اول شما از خرید کالای اصل خود به واسطه فروشگاه اینترنتی 20 بخر خیالی آسوده خواهید داشت و در وهله دوم به دلیل حذف شدن واسطه های فروش، قیمتی هرچه مناسب تر را در اختیار خواهید داشت. همان‌ طور که گفتیم فروشگاه انلاین 20 بخر این امکان را برای شما فراهم ساخت تا علاوه بر خرید حضوری، شما امکان خرید لوازم خانگی بوش به صورت آنلاین را به صورت غیر حضوری با گارانتی اصلی بوش در ایران «بوش سرویس» را در اختیار داشته باشید و از این رو به منظور سهولت در انتخاب و خرید، این فروشگاه سعی داشته است تا با گرد هم آوردن نیروهای حرفه‌ای و کارشناس، محتوایی مناسب را در ارتباط با هر محصول مهیا سازد تا شما عزیزان بتوانید ویژگی های جزئی موجود در محصول انتخابی خود را به درستی بررسی کنید.

جدول مشخصات و توضیحات لوازم خانگی بوش در فروشگاه انلاین 20بخر بخشی از مزیت‌های کلی این مجموعه بزرگ است که مسلماً به وسیله همین توضیحات و ویژگی ها می توانید راحت تر مدل محصولتان را برای خرید انتخاب نمایید اما لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی 20 بخر حاوی تصاویر گویایی از محصول است که مسلماً شما در بسیاری دیگر از فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید اما باید بدانید که در فروشگاه 20 بخر اولین نمایندگی فروش بوش انلاین در ایران است که علاوه بر این موارد فیلم های محصولات را برای درک بهتر افراد در کنار محصولات خود قرار داده است و روزبه‌ روز نیز شاهد افزودن و آپدیت ویدئوهای حرفه ای این مجموعه هستیم که همین امر تا جایی کارآمد است که شما پس از مشاهده آن ها شاید حتی نیاز به خرید حضوری را به کلی از ذهنتان پاک کند چراکه علاوه بر مشاهده کلی محصول، شما روند کارایی هریک از لوازم خانگی بوش را در فروشگاه انلاین 20 بخر مشاهده خواهید کرد.

خرید حضوری یا فروشگاه اینترنتیفرقی نمی‌کند که شما قصد خرید از فروشگاه انلاین 20 بخر یا یک نمایندگی حضوری در سطح شهر را دارید چراکه به راحتی می توانید از متخصصین بخش این فروشگاه برای خرید حضوری و غیر حضوری خود کمک بگیرید و حتی پیش از نهایی کردن مدل مربوطه از متخصصین بخش فروش نیز جهت انتخاب و خرید خود مشاوره رایگان دریافت نمایید و یا می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش دسترسی داشته باشید.

فروشگاه انلاین 20 بخر ازلحاظ دیزاین و درزمینهٔ فنی نیز در دسته فروشگاه های حرفه ای است که علاوه بر لود سریع، رابطه کاربری بسیار خوبی را مهیا ساخته است که این امکان را فراهم ساخته تا در سراسر ایران بتوانید به‌آسانی خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

مزیت‌های فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

  • ارائه کارت گارانتی اصلی
  • ارائه پایین‌ترین قیمت کالاها
  • داشتن تیم تخصصی برای مشاوره خرید و پاسخگویی
  • رابطه کاربری آسان و سهولت در ثبت سفارش و خرید
  • داشتن محتوای حرفه ای به همراه جدول مشخصاتی کامل
  • داشتن وبلاگی بسیار حرفه ای درزمینهٔ آموزش، انتخاب و خرید
  • تجربه‌ای متفاوت با لمس بهتر مدل خود با مشاهده فیلم های محصولات
  • داشتن تصاویر مناسب و تفکیک بندی ایده ال لوازم خانگی بوش در وب‌سایت
  • ارائه جشنواره ها در نمایندگی بوش با امکان ارسال به سراسر کشور با کمترین قیمت

معایب فروشگاه انلاین 20 بخر:

  • نداشتن اپلیکیشن همراه
  • نداشتن خدمات ویژه به مشتریان در مجموعه‌ها
  • عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو سفارش

منبع: http://www.ion.ir/

حمید بازدید : 43 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

ما به شما در انتخاب و خرید غذاساز بوش کمک خواهیم کرد تا با شناخت بهتر بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود با مناسب ترین قیمت غذاساز بوش را تهیه کنید.

غذاساز بوش

غذاساز بوش یا همان ماشین های چندکاره یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی برقی در هر آشپزخانه است که امروزه سطح فروش بسیار بالایی در دنیا را به خود اختصاص داده است و از این رو با توجه به درخواست های خرید این محصول برندهای معتبر در رقابت تولید بهترین ها در این دسته از محصولات هستند. از جمله برند آلمانی بوش که امروزه انواع غذاساز بوش را در صدر بهترین مارک های غذاساز به رخ دنیا می کشد چراکه علاوه بر ویژگی ها و تکنولوژی های روز دنیا در این دسته از محصولات خود، کیفیت، طول عمر و گستره متفاوتی از مدل ها را در اختیار خریدارانش گذاشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که غذاساز ها اولین بار در سال 1960 میلادی توسط یک شخص فرانسوی اختراع شده و امروزه به یکی از کارآمدترین ها در وسایل پخت و پز تبدیل شده است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا در عناوین مختلف از بهترین مارک غذاساز، ویژگی و کاربرد غذاساز بوش و نحوه استفاده از این کالا بگوییم تا شما بتوانید هرچه آسان تر این محصول  کاربردی را در مدلی مناسب برای خود انتخاب نمایید.

بهترین مارک غذاساز را بهتر بشناسیم
از آنجایی که امروزه لوازم کمکی در هر آشپزخانه ای به کمک افراد آمده است و تنوع زیادی را برای افراد در این باره وجود دارد پس انتخابی منطقی و صحیح نیز به مراتب سخت تر شده است. ما در اینجا سعی داریم کاملا بی‌طرفانه با بررسی و بیان ویژگی‌ها، توانایی های غذاساز بوش و اولویت های این برند در ساخت و کارایی کمک کنیم تا بهترین گزینه را بر مبنای نیاز خود انتخاب کنید.

همان طور که می دانید بوش به عنوان یکی از معتبرترین مارک های تولید کننده لوازم خانگی در تولید وسایل برقی بسیار پیشرفته سابقه ای بس درخشان دارد، طول عمر بالا، کیفیت ساخت و گستردگی انتخاب توسط افراد از مزایای انواع غذاساز بوش است که توانسته این دسته از محصولات خود را در صدر پرفروش ترین های دنیا قرار دهد. اگر به دنبال خرید کالایی هستید که یک تیر و چندین نشان برای شما باشد و هر یک از عملکرد های آن به طور اختصاصی بی نقص برای شما کار کند پس برند بوش می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. لازم به ذکر است که کار خردکن، مخلوط کن، رنده، همزن حرفه ای، خامه زن، تخم مرغ زن تا کارایی چرخ گوشت، رنده و حتی ابمیوه گیری را می توانید در مدل های تکمیل غذاساز یا همان ماشین آشپزخانه بوش در اختیار داشته باشد و همین تعدد انتخاب و اینکه شما بتوانید بر اساس نیازتان مدلی کارآمد انتخاب نمایید، خود مزیتی بسیار عالی و ویژه است؛ توجه فرمایید که همیشه گران ترین و کامل ترین مدل غذاساز، بهترین انتخاب برای شما نیست و توجه به آنکه چه کاربردی از غذاساز خود می خواهید دارای اهمیت بسیار زیادی است چراکه مسلما هرچه کارایی ها و تنوع کاربرد بیشتر شود، شما باید مبلغ بیشتری برای خرید آن بپردازید پس به شما پیشنهاد می کنیم حال که می خواهید از مارکی معتبر و با تنوع مناسب خرید کنید با دقت با توجه به آنچه نیازتان هست، خرید کنید. در ادامه با جزییات بیشتر در ارتباط با انواع غذاساز بوش همراه ما باشید.!
 


انتخاب بهترین غذاساز بوش
همان طور که اشاره نمودیم انواع ماشین های آشپزخانه بوش دارای ویژگی ها و کاربردهای متنوع است و بهترین غذاساز می تواند مدلی باشد که هم از لحاظ قیمت و همچنین از لحاظ ویژگی های موجود در مدل برای خریدار مناسب باشد، در برخی از مدل ها قطعات و امکاناتی است که شاید شما به آنها احتیاج نداشته باشید تا دستگاه مجزای آن را در منزل داشته باشید پس بهترین را تنها با توجه به نیازتان انتخاب نمایید. توجه فرمایید که هریک از ویژگی های موجود در انواع غذاساز بوش به طور مجزا کاملا حرفه ای برای شما کار خواهد کرد و به دلیل امکان آسان تعویض قطعات و شستشوی آسان، به کارگیری توانایی این دسته از محصولات بوش برای شما آسان خواهد بود.

در هنگام انتخاب توجه فرمایید که با توجه به تعداد افراد خانواده خود حجمی مناسب غذاساز بوش را برای خود انتخاب نمایید  و برای اینکه بهترین غذاساز را برای خود انتخاب نمایید به این سوالات پاسخ دهید و سپس با توجه به ویژگی های آن انتخاب نمایید. با غذاساز خود فقط می خواهید برای منزل خود به تهیه انواع کیک، خوراکی و غیره بپردازید یا در خانه برای بیرون از منزل کار پخت و پز شیرینی، کیک یا غذا را انجام می دهید؟ آیا به اب مرکبات گیری و ابمیوه گیری احتیاج دارید؟ آیا چرخ گوشت را همراه غذاساز خود لازم دارید؟  آیا آسیاب و انواع رنده ها را می خواهید؟

مخلوط کن چطور؟ آری همان طور که کاملا خلاصه اشاره کردیم تک تک گزینه ها می تواند مورد توجه شما قرار گیرد تا در نهایت بهترین غذاساز  بوش یا همان ماشین آشپزخانه بوش را برای خود انتخاب نمایید، اما اگر بخواهید نگاهی داشته باشید بر غذاساز، همزن برقی و گوشتکوب برقی بوش می توانید از طریق لینک قرار گرفته شده به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش مراجعه نمایید.

ویژگی های غذاساز بوش
برای آنکه کارایی های کلی این ماشین ها را بدانید ما در این بخش به صورت تیتر وار برای شما به توضیح ویژگی های این کالا می پردازیم. لازم به ذکر است که انواع غذاساز بوش برای کاربری خانگی و حتی افرادی که برای بیرون از منزل کار پخت و پز را انجام می دهد کاملا مناسب است و شما می توانید با خیالی راحت از انواع ماشین آشپزخانه بوش در منزل خود استفاده نمایید و سالیان سال از این محصول با کیفیت روز اول بهره برید به همین دلیل نیز به عنوان بهترین مارک غذاساز شناخته می شود. ویژگی های کلی این دسته از محصولات به شرح زیر است:

- سیستم مخلوط کن 3 بعدی و چرخشی - مخلوط کردن سریع و کامل برای مخلوطی همگن به واسطه سیستم چرخشی ارتقا یافته
- دیسک های رنده ریز، درشت، ورقه ای، خلال از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت چرخش معکوس
- کاسه مناسب برای مخلوط کردن حجم های مختلف آرد و خمیر در مدل های گوناگون غذاساز بوش
- داشتن خردکن های قدرتمند برای خرد کردن مقادیر آجیل، پیاز، پنیر، سبزیجات، میوه و غیره
- سیستم محافظت در برابر گرم شدن بیش از حد و جلوگیری از فعال شدن ناخواسته موتور
- امکان تنظیم مختلف سرعت در انواع غذاساز بوش و انتقال بهینه قدرت به کل دستگاه
- دارای محفظه یکپارچه برای جمع آوری سریع و نگهداری آسان کابل و لوازم جانبی
- بازوی چندکاره با دنده های ویژه ناشی از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا
- تمامی بخش های پلاستیکی عاری از BPA در تماس با مواد غذایی
- آسیاب مواد غذایی سفت همانند دانه های قهوه، غلات و ادویه جات
- دیسک همزن برای هم زدن خامه و سفیده تخم مرغ
- تمیز کردن آسان، شستشوی قطعات در ظرفشویی
- دارای تنوع قلاب خمیرزنی و میله های همزن
- تعویض آسان قطعات برای تغییر کاربری

این خصوصیات و دیگر ویژگی ها در انواع غذاساز بوش می تواند مورد انتخاب شما عزیزان باشد، توجه فرمایید که ویژگی های ذکر شده کلیتی از خصوصیات انواع ماشین آشپزخانه بوش است و هر ویژگی می تواند در مدل هایی از این محصولات وجود داشته باشد. شما می توانید در سایت تخصصی لوازم خانگی بوش هر کدام از ویژگی های مدل ها را مورد بررسی دقیق تر قرار دهید و از مشاورین ما درباره مدل انتخابی مناسب کمک بگیرید،  فروشگاه 20 بخر سعی دارد با حذف رابطه های فروش از نمایندگی قیمت های هرچه مناسب تر را در اختیار خریداران این کالا بگذارد و با ارائه کامل ترین محتوای متنی و جدول ویژگی و مشخصات به افراد در انتخاب مناسب کمک کند.
 

 

منبع: https://www.itna.ir

 
حمید بازدید : 36 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

اگر قصد خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را دارید در اینجا می توانید با برنامه های شستشو و تکنولوژی های مختلف که تاثیر مستقیم بر روی قیمت ماشین لباسشویی بوش دارند آشنا شوید.

ماشین لباسشویی

این مقاله توسط فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران گرد آوری شده است، ما در اینجا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر ماشین لباسشویی بوش که با توجه به کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای هر خانواده ای محسوب شود اگر شما نیز قصد خرید این محصول را برای منزل خود دارید ما در اینجا سعی خواهیم داشت تا بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید بتوانید بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید. همان طور که می دانید و این مسئله بر کسی پوشیده نیست شرکت بوش یکی از غول های صنعت کشور آلمان به شمار می رود که لوازم خانگی تنها قسمتی از تولیدات این کمپانی محسوب می شود که در این زمینه نیز شرکت بوش توانسته با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا با کیفیت ترین و کارآمد ترین محصولات را تولید کند و به جرئت می توان گفت که شرکت بوش در صنعت شستشو و نظافت یکی از پیشگامان و صاحبان تکنولوژی در این صنعت به شمار می رود بشمار می رود چراکه شرکت بوش همیشه توانسته با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انقلابی در این صنعت به وجود آورد البته لازم به ذکر است که برندهایی مانند آ.ا.گ و میله نیز در این صنعت رقبای اصلی شرکت بوش محسوب می شوند اما دراین میان شرکت بوش نیز همیشه توانسته با تولید محصولاتی باکیفیت و داشتن قیمت بسیار مناسب نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند و سهم بزرگی از یازار را به خود جلب کند تا جایی که امروزه به عنوان یکی از بهترین مارک های ماشین لباسشویی در دنیا شناخته می شود به همین جهت در اینجا قصد داریم نگاهی کوتاهی داشته باشیم بر این محصول شرکت بوش تا با این محصولات بیشتر آشنا شویم.

اما اگر دوست دارید مقایسه ای بین برندهایی مانند آ.ا.گ، میله، ال جی و یا سامسونگ داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم بعد از خواندن این مقاله و قبل از هر تصمیمی «مجله اینترنتی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و بعد از وارد شدن به آن «راهنمای خرید راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش» را مطالعه نمایید بعد از آن مطمئنا می تواند با شناخت بهتر تصمیمی بهتر را بگیرید.

تفاوت ماشین لباسشویی بوش در سری های مختلف

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم برند که یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در دنیا محسوب می شود به دلیل قیمت بسیار مناسب، طول عمر و کیفیت بسیار بالا توانسته همیشه در صدر پرفروش ترین مدلهای لباسشویی در دنیا قرار گیرد، اگر شما نیز قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید بهتر است بدانید که شرکت بوش محصولات خود را در چند خانواده تقسیم کرده است که هر خانواده با نام Series شناخته می شود که در هر سری تعداد زیادی مدل قرار گرفته که از نظر مشخصات کلی با هم برابر هستند اما از نظر امکانات و برنامه های شستشو با هم متفاوت هستند که باعث ایجاد تفاوت قیمت ماشین لباسشویی بوش بین مدل های مختلف می گردد پس اگر قصد خرید لباسشویی بوش را برای منزل خود دارید بهتر است در ابتدا با سری های آن آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که در کدام سری به دنبال مدل مورد نظر خود بگردید و بعد از آن برای اینکه بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود با بهترین قیمت را انتخاب کنید باید با تکنولوژی و برنامه های شستشو به خوبی آشنا باشید تا بدانید کدام یک از آنها برای شما کار آمد است و شما به آن نیاز دارید به یاد داشته باشید که تکنولوژی و برنامه های شستشو تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین لباسشویی دارد که ممکن است بسیار از آنها هیچ گاه مورد استفاده شما قرار نگیرید پس بهتر است با تکنولوژی و برنامه های شستشو آشنا شده تا هم در اینده بتوانید بهتر از امکانات لباسشویی خود استفاده کنید و هم اینکه بر این اطلاعات نیازهای خود را بهتر بشناسید تا بتوانید بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید، در ادامه ابتدا نگاهی خواهیم داشت بر سری های مختلف و سپس با تکنولوژی و برنامه های شستشو آشنا خواهیم شد.

نگاهی بر سری های مختلف ماشین لباسشویی بوش

  • ماشین لباسشویی بوش سری 2
  • ماشین لباسشویی بوش سری 4
  • ماشین لباسشویی بوش سری 6
  • ماشین لباسشویی بوش سری 8
  • ماشین لباسشویی بوش سری home professional

ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین لباسشویی بوش سری 2 در حقیقت پایین ترین سری از ماشین های لباسشویی شرکت بوش محسوب می شود دقت داشته باشید که مدل های موجود در این سری بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستید و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند مدلهایی که در این سری قرار دارد ظرفیتی معادل 6 کیلوگرم را دارا می باشند که می توان گفت با توجه به ظرفیت این سری برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است، مدل هایی که در سری 2 قرار دارند مصرف آب و برق بسیار کمی دارند به طوری که دارای رتبه انرژی +++A می باشند و جزو لوازم خانگی کم مصرف محسوب می شوند، اما محصولاتی که در این سری تولید می شود باید بگوییم تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان در کشور ترکیه با بکارگیری قطعات و تکنولوژی آلمان مونتاژ می شود تا با کاهش هزینه در دستمزد کارگر و پایین تر بودن قیمت انرژی در ترکیه به نسبت آلمان بتوانند قیمت تمام شده کالا را پایین آوره به همین جهت با توجه به قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 2 کیفیت بسیار بالایی دارند، مدل های این سری با رنگ سفید و سیلور تولید می شود و باید بگوییم که مدلی با بدنه استیل در این سری تولید نمی شود و به جرئت می توانیم بگوییم ماشین لباسشویی بوش سری 2 تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا می باشند که باعث شده کیفیت شستشوی بسیار خوبی داشته باشند و در این حال قیمت محصولات این سری بسیار مناسب است چراکه شرکت بوش برای مناسب تر کردن قیمت از یک پنل ساده مکانیک استفاده کرده است و با دیزاینی ساده تر و حذف تکنولوژی های خاص که کارایی زیادی برای همه افراد ندارد و برای ماشین لبسشویی 6 کیلویی لازم نیست توانسته قیمت آن را کاهش دهد، در آخر باید بگوییم اگر یک خانواده کم جمعیت هستید و به دنبال ظاهری لوکس با توانایی های پیچیده نیستید این سری می تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما محسوب شود.

ماشین-لباسشویی-بوش-سری-4

ماشین لباسشویی بوش سری 4

می توان گفت که ماشین لباسشویی بوش سری 4 از نظر ساختارکلی تفاوت زیادی با سری 2 ندارند مدل هایی که در این سری تولید می شود ظرفیتی معادل 7 کیلوگرم را دارا می باشند که برای یک خانواده کم جمعیت و حتی متوسط کاملا می تواند مناسب باشد؛ شرکت بوش در ماشین لباسشویی بوش سری 4 از موتور Eco Silence Drive استفاده کرده است که جدیدترین نسل موتوهای این شرکت محسوب می شود که از مزیت های این موتور می توان به مصرف انرژی پایین، میزان صدا و لرزش کمتر با طول عمر بسیار بیشتر اشاره کنیم که باعث شده مدل های موجود در این سری برچسب انرژی +++A را دریافت کند شرکت بوش در این سری نیز برای مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب از تکنولوژی Active Water استفاده می کند مدل هایی که در این سری نیز تولید می شود همانند سری قبلی در کشور ترکیه مونتاژ می شود که با داشتن یک پنل ساده که به صورت مکانیک کار می کند و حذف تکنولوژی های غیر ضروری باعث شده قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 4 بسیار مناسب باشد مدل هایی که در این سری تولید می شود با رنگ سفید و بدنه استیل ضد لک می باشد اما به یاد داشته باشید که کد لباسشویی های بوش در سری 4 با WAK شروع می شوند، اگر قصد خرید از این سری را داشتید به شما پیشنهاد می کنیم در مجله اینترنتی 20 بخر مقاله مربوط به «مقایسه مدل های ماشین لباسشویی بوش سری 6» را مطالعه کنید در این مقاله از بالاترین مدل تا پایین ترین مدل سری 6 مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است و شما بهتر متوجه خواهید شد که چه چیزی باعث کاهش قیمت و یا افزایش بین مدل ها شده است و دقیقا بابت چه چیزی دارید هزینه می کنید.

ماشین-لباسشویی-بوش-سری6

 

ماشین لباسشویی بوش سری 6

 

اما اگر به دنبال خرید مدلی با ظاهری لوکس تر و امکانات بیشتر با قیمت مناسب هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 را می توانیم به شما پیشنهاد می کنیم چراکه این سری از نظر ظاهر بسیار لوکس تر از دو سری قبل محسوب می شود شرکت بوش در سری 6 از یک پنل ترکیبی استفاده می کند که به صورت لمسی و مکانیک طراحی شده است و باعث شده ظاهری مدرن تر به خود بگیرد اما اگر بخواهیم نگاهی به پنل آن داشته باشیم باید بگوییم در این پنل برنامه های شستشو بر روی یک پیچ در وسط پنل قرار گرفته که به صورت مکانیک کار می کند که با چرخاندن آن می توانید برنامه شستشو را انتخاب کنید اما در سمت راست این پنل از یک صفحه لمسی استفاده شده است که تنظیمات مربوط به سرعت چرخش، دمای آب و دیگر مواردی که می توانید به برنامه شستشو اضافه کنید از طریق این صفحه لمسی قابل مدیریت می باشد همچنین این سری دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو در آن به نمایش گذاشته می شود این مواردی بود که در ظاهر ماشین لباسشویی بوش سری 6 دیده می شود، اما مدل های که در سری 6 تولید می شود تعدادی از آنها در کشور ترکیه مونتاژ می شود و تعدای از مدلهای آن در کشور آلمان مونتاژ می شود اما دقت داشته باشید که هر مدل تنها در یک کشور تولید می شود و امکان ندارد که یک مدل به صورت هم زمان در دو کشور تولید شود پس اگر مدلی ساخت آلمان باشد غیر ممکن است که همان مدل را در کشور دیگری تولید شود، اما ماشین های لباسشویی بوش سری 6 از نظر ظرفیت می توانند گنجایشی معادل 8 یا 9 کیلوگرم داشته باشند و دور خشک کن در این سری می تواند به 1400 دور در دقیقه برسد، ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آنها بسیار پیشرفته تر از دو سری قبلی هستند سیستم هایی مانند سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، شستشوی بهداشتی Active Oxygen، برنامه های لکه بری که در ادامه در مورد این موارد بحث خواهیم کرد، اما انواع ماشین لباسشویی بوش سری 6 به شکل سفید و استیل تولید می شود که به یاد داشته باشید که در بدنه استیل در لوازم خانگی بوش از تکنولوژی نانو مورد استفاده قرار گرفته شده است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و لازم نیست نگران باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن باشید لازم به ذکر است که تمام مدل های سری 6 با کد WAT شروع می شود که با با توجه به کیفیت و کارایی آن قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 6 بسیار مناسب است به شرطی که امکانات و برنامه های شستشوی آن برای شما کارایی داشته باشد در غیر این صورت شما فقط پول بیشتر بابت ظاهر آن پرداخت کرده اید.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

اما اگر به دنبال اخرین و بالاترین مدل های ماشین لباسشویی بوش هستید و دوست دارید که یک مدل تکمیل با تکنولوژی و برنامه های شستشوی بسیار متنوع در خانه خود داشته باشید می توانید مدل خود را در میان ماشین لباسشویی بوش سری 8 را انتخاب کنید این سری از نظر ظاهر شبیه به سری 6 می باشد اما با ظاهری کمی لوکس تر توجه داشته باشید که تمام مدل های این سری تنها در کشور آلمان مونتاژ می شود اما تفاوت اصلی آن با سری 6 در این است که شرکت بوش از جدیدترین تکنولوژی ها و برنامه های شستشو به همراه برنامه های لکه بری بسیار متنوع تر در آن مورد استفاده قرار داده است که همین موضوع نیز باعث شده قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 به نسبت بالاتر از دیگر مدل ها باشد این سری از ماشین لباسشویی بوش دارای می توانند ظرفیتی معادل 8 و یا 9 کیلوگرم داشته باشند و دور خشک کن در آنها می توان سری به 1600 دور در دقیقه برسد؛ ماشین لباسشویی بوش سری 8 که به صورت سفید و استیل تولید می شود که دارای یک پنل ترکیبی مانند قبل در آنها مودر استفاده قرار گرفته شده استه به صورت تاچ و مکانیک کار می کند به این صورت که برنامه های شستشو بر روی یک پیچ مکانیکی قرار دارد و دیگر آپشن ها بر روی پنل لمسی قرار گرفته شده مدل های قرار گرفته شده در این سری با کد WAW شروع می شود، اما به یاد داشته باشید که ماشین های لباسشویی بوش سری 8 دارای بالاترین تکنولوژی ها و بیشترین برنامه شستشو و برنامه های لکه بری می باشد که باعث اختالف قیمت بسیار زیادی در بین مدل ها شده است به همین خاطر برای اینکه بتوانید انتخاب بهتر و آسان تری داشته باشید در مجلمه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش در ایران می توانید مقاله مربوط به «مقایسه مدل های ماشین لباسشویی بوش سری 8» را مطالعه نمایید که مدلهای مختلف در آن مورد بررسی قرار گرفته شده است.

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم بالاترین مدل های بوش در سری 8 قرار دارد اما اگر ظاهر برای شما اهمیت زیادی دارد و به دنبال یک مدل لوکس و لاکچری با ظاهری متفاوت برای منزل خود هستید به شما ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional را پیشنهاد می کنیم که از نظر فنی دقیقا شبیه به همان سری 8 می باشد اما با ظراهری لوکس تر به این صورت که پنل ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional با استفاده از استیل دیزاین شده است که باعث شده ظاهری لوکس تر به خود گیرد اما درب این ماشین لباسشویی نیز به صورت دو جداره طراحی شده است و لوگوی بوش بر روی آن خونمایی می کند تمام مدل های این سری با کد WAY شروع می شود، اما اگر ظاهر برای شما اهمیت زیادی ندارد و بیشتر مشخصات فنی آن برای شما ملاک است می توانید سری 8 را انتخاب کنید چراکه تفاوت قیمت ماشین لباسشویی بوش سری هوم پروفشنال برای داشتن ظاهری لوکس تر است، اما اگر قصد خرید از این سری را دارید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله «مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional» را در مجله اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش مطالعه نمایید.

آشنایی با تکنولوژی های مختلف و تاثیر آن بر قیمت ماشین لباسشویی بوش

همان طور که از بالا تا به اینجا به آن اشاره داشتیم تکنولوژی های مختلف در لباسشویی بوش است که شاید امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهند اما مسئله اینجا این است که این تکنولوژی ها می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت ماشین لباسشویی بوش داشته باشند که ممکن است بسیار از آنها برای شما کاربرد زیادی نداشته باشد و دوست نداشته باشید که این میزان برای داشتن آن تکنولوژی هزینه کنید و یا حداقل مدلی را انتخاب کنید که دارای امکاناتی باشد که شما به آن احتیاج دارید به یاد داشته باشید که گران بودن یک مدل دلیلی بر بهتر بودن آن نیست پس با دقت بیشتری مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید اد اینجا ما نگاه کوتاهی داریم به چند تکنولوژی موجود اما اگر این بحت برای شما جالب بود به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش مراجعه کنید و یا از مشاورین مجرب این مرکز مشاوره بگیرید.

سیستم تشخیص وزن لباس: تا کنون یکی از معیارهای مهم در انتخاب ماشین لباسشویی انتخاب ظرفیت مناسب با جمعیت خانواده بود چراکه اگر یک خانواده 2 نفر لباسشویی 9 کیلویی برای منزل خود تهیه می کردند باید منتظر می ماندن تا به میزان ظرفیت لباسشویی لباس های چرک جمع شود چون اگر شما می خواستید با میزان کم لباس آن را روشن کنید لباسشویی هر بار به میزان ظرفیت دیگ شروع به آب گیری می کرد و اگر ظرفیت آن پر نبود لمبر آب به موتور و ماشین لباسشویی آسیب وارد می کرد به همین خاطر شرکت بوش برای حل این مشکل سیستم تشخیص وزن لباس را طراحی کرد؛ این سیستم می تواند به کمک حس گرهایی که بر روی دیگ ماشین لباسشویی بوش نصب شده است وزن لباس را بدست اورد و و بر اساس جنس لباس میزان آب مصرفی را محاسبه می کند و مقدار آن را برای سیستم Active Water تنظیم آب اتوماتیک ارسال می کند و ماشین لباسشویی بوش شروع به آب گیری می کند داشتن این تکنولوژی به این معنی است که اگر شما یک لباسشویی 9 کیلویی داشته باشید دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت آن بمانید چراکه در این صورت شما می توانید حتی یک پیراهن را به تنهایی برای شستن داخل لباسشویی خود قرار دهید و آن را روشن کنید در اینجا ماشین لباسشویی بوش به اندازه همان یک پیراهن آب گیری را انجام می دهد در نتیجه مهم نیست که شما یک خانواده کم جمعیت هستید و یا پرجمعیت شما می توانید با مناسب ترین قیمت ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی در منزل خود استفاده کنید.

تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده (i-Dos): یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن در زمان استفاده از لباسشویی مشکل دارند تعیین میزان درست مایع لباسشویی و نرم کننده برای لباس‌ها است چراکه اگر میزان مواد شوینده کم تر از حد لازم باشد لباس‌ها خوب تمیز نمی‌شود اما اگر میزان مواد شوینده بیشتر از حد مورد نیاز باشد کف در لباس باقی می ماند که این موضوع علاوه بر اینکه باعث پوسیده شدن لباس ها می شود می تواند باعث بروز بیماری و آلرژی های پوستی نیز در افراد گردد به همین خاطر شرکت بوش تکنولوژی ایدوز را رونمایی کرد که i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می ‌باشد که این فناوری در انحصار شرکت بوش می‌باشد، این تکنولوژی می‌تواند میزان دقیق مواد شوینده را به صورت اتوماتیک تنظیم کند اما سیستم ایدوز i-DOS چگونه کار می‌کند؟ این تکنولوژی دارای دو مخزن می‌باشد که یکی مخصوص مایع لباسشویی و دیگری برای نرم کننده لباس در نظر گرفته شده که در اینجا کافی است شما یک بار دو مخزن را پر کرده و تا هفته‌ها خیال شما آسوده باشد چراکه این سیستم می‌تواند از این میزان شوینده در مخزن برای شستن بیش از ۳۰باراستفاده کند، سیستم i-DOS بسیار هوشمند عمل می کند و می تواند به کمک حس گرهایی که در اختیار دارد بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان دقیق شوینده و نرم کننده را تنظیم کند به طوری که ماشین لباسشویی بوش می تواند به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کند و دیگر هیچ گاه کف در لباس شما باقی نمی ماند و بوی مواد شوینده نخواهد داد.

نگاهی بر برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی

قبل از انتخاب مدل ماشین لباسشویی بوش دقت داشته باشید که از لباسشویی بوش سری 2 که در حقیقت پایین ترین سری از محصولات شرکت بوش می باشد تا بالاترین سری یعنی سری home professional که بالاترین سری از محصولات شرکت بوش محسوب می شود دارای بالاترین کیفیت و طول عمر می باشد و در حالت کلی از نظر کیفیت شستشو همه در یک سطح هستند تنها چیزی که باعث تفاوت در کیفیت شستشو بین مدل های مختلف می شود برنامه های شستشوی تخصصی و امکان لکه گیری در برخی از مدل ها می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت ماشین لباسشویی بوش بگذارد اما توجه داشته باشید به شرطی این برنامه های شستشو و یا تکنولوژی های مختلف می تواند برای شما مفید باشند و در کیفیت شستشو تاثیر گذار که شما بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید با برنامه های شستشو و تکنولوژی های مختلف در ماشین لباسشویی بوش آشنایی کامل پیدا کنید تا بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید به همین خاطر اگر با برنامه های شستشو آشنایی کافی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به «مجله اینترنتی 20 بخر» نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه کنید و «برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی» را به دقت مطالعه کنید.

در آخر باید بگوییم اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را برای منزل خود دارید می توانید خرید خود را به صورت مستقیم از فروشگاه اینرنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران به صورت آنلاین با گارانتی اصلی بوش و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید اما اگر تمایل داشتید که خرید خود را از فروشگاه فیزیکی داشته باشید می توانید آدرس و شماره تلفن نزدیک ترین محل به سکونت خود را در سرتاسر کشور را در مقاله «نمایندگی بوش» که در مجله اینترنتی 20 بخر قرار دارد استفاده کنید و یا از مشاورین 20 بخر در این زمینه و یا مشاوره برای خرید کمک بگیرید.

منبع: hamshahrionline.com

 
حمید بازدید : 46 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)
چگونه بهترین ماشین ظرفشویی بوش راکه به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی شناخته می شود را انتخاب وبا بهترین قیمت به طور مستقیم ازنمایندگی بوش تهیه کنیم.
 

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

به گزارش بولتن ، اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی برای منزل خود را دارید و در این میان بوش المان را به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی برای منزل خود انتخاب کرده اید مطمئنا در مورد برند بهترین انتخاب را داشته اید اما احتمالا برای انتخاب مدل سردرگم شده اید چراکه وقتی شما به بازار و یا یک فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنید احتمالا با انبوهی از مدل های مختلف روبرو خواهید شد که بسیاری از آنها از نظر ظاهر شبیه به هم هستند اما اختلاف قیمت بین مدل های مختلف می تواند شما سردرگم کند چراکه دلایل واقعی اختلاف قیمت ماشین ظرفشویی بوش را نمی دانید به همین دلیل ممکن است مانند بسیاری از ایرانی ها ترجیح دهید که بالاترین و آخرین مدل را انتخاب کنید چراکه اکثریت مردم تصور می کنند بالاترین و گران ترین مدل مطمئنا کیفیت شستشو و طول عمر بیشتری دارد به همین دلیل ترجیح می دهند کمی بیشتر برای خرید ماشین ظرفشویی خود هزینه کنند.

اما اگر این چنین فکر می کنید باید بگوییم که این طرز فکر حداقل در اینجا اشتباه است چراکه تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش از نظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند تنها امکانات و تکنولوژی بکار رفته در آنهاست که باعث افزایش و اختلاف قیمت در آنها می شود که شاید بسیاری از این فناوری ها و برنامه های شستشو برای شما کارایی زیادی نداشته باشد به یاد داشته باشید که بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا شناخته می شود پس می توان گفت نمام مدل های این شرکت جزو بهترین ها محسوب می شوند، پس اگر می خواهید برای خرید ماشین ظرفشویی بوش هزینه کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مناسب با نیازهای شما باشد پس باید مدلی را انتخاب کنید که امکانات و ویژگی هایی مورد نظر شمارا داشته باشد و از آن مهم تر بتوانید از امکانات آن استفاده کنید اما نه مانند بسیاری از افراد که بالاترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را در منزل دارند اما هیچ وقت از امکانات و برنامه های شستشوی آن استفاده نمی کنند چراکه بیشتر این افراد معمولا از یک و یا نهایتا دو برنامه شستشوی آن استفاده می کنند.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

قیمت ماشین ظرفشویی بوش و تاثیر تکنولوژی های بکار رفته در آن

در ابتدا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر تکنولوژی هایی که در بالا رفتن قیمت ماشین ظرفشویی بوش می توانند تاثیر گذار باشند و ممکن است برخی از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و ترجیح دهید برای آن هزینه نکنید اما زمانی می توانید این تصمیم را بگیرید که با مزیت و نحوه عملکرد آنها به خوبی آشنا باشید؛ به طور مثال امروزه سنگ زئولیت Zeolite در ماشین ظرفشویی خیلی بر سر زبان ها است به همین خاطر خیلی از افراد را می بینید که فقط به دنبال مدلی از ماشین ظرفشویی بوش هستند که دارای سنگ زئولیت باشد و حاضر هستند بابت یک چنین آپشنی هزینه بسیار زیادی کنند بدون آنکه بدانند سنگ Zeolite چگونه کار می کند و می تواند چه مزیت هایی برای آنها ایجاد کند تا بتوانند تصمیم بگیرید که آیا این میزان هزینه برای داشتن چنین امکانی برای شما می تواند مفید باشد یا خیر؟ به همین جهت بهتر است بدانید که سنگ زئولیت Zeolite در حقیقت یک ماده یا همان سنگ معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده این سنگ مانند خیلی از سنگ های موجود در طبیعت دارای خصوصیتی می باشد که می تواند رطوبت را به خود جذب کرده و آن به گرما تبدیل کند گرمایی که این سنگ با دریافت رطوبت می تواند تولید کند چیزی در حدود 240 درجه فارنهایت می باشد که شرکت بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا از ویژگی این سنگ برای کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش استفاده می کند، به این صورت که سنگ زئولیت در کنار المنت قرار می گیرد و برای تولید گرما به آن کمک می کند و باعث کاهش مصرف انرژی در دستگاه می شود در ادامه با نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ماشین ظرفشویی بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی زمانی که شروع به آبکشی اولیه ظروف می کند سنگ زئولیت شروع به جذب رطوبت در دستگاه می کند و آن را به گرما تبدیل می کند در مرحله بعد وقتی ماشین ظرفشویی وارد مرحله شستشو می شود المنت ها داغ شده شروع به گرم کردن آب می کنند در اینجا سنگ زئولیت که در کنار المنت قرار دارد به کمک آن رفته و باعث می شود المنت زمان کمتری برای گرم کردن آب روشن باشد که این باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود اما کار به اینجا تمام نمی شود چراکه وقتی ماشین ظرفشویی بوش شستن ظروف را به پایان می رساند و وارد مرحله خشک کردن ظروف قرار می گیرد بار دیگر این گرما به کمک المنت ها می آید در اینجا فن شروع به باد زدن می کند و گرمای سنگ و المنت را در ماشین به حرکت در می آورد در اینجا نیز سنگ زئولیت باعث می شود که المنت زمان کمتری روشن باشد درنتیجه باز برق کمتری مصرف خواهد شد، دقت داشته باشید که سنگ زئولیت تاثیری بر کیفیت خشک کردن ظروف ندارد چراکه تنها باعث می شود چیزی حدود 10 درصد در مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای این سنگ می باشند دارای برچسب انرژی +++A می باشند اما مدل هایی که دارای این سنگ نیستند رتبه انرژی آنها ++A می باشد.

اما یک تفاوت کوچک نیز بین مدل هایی که دارای سنگ Zeolite هستند با مدل هایی که سنگ زئولیت ندارند وجود دارد آن هم این است که چون سنگ زئولیت بخار و رطوبت آب را به خود جذب می کند به همین خاطر زمانی که شما درب این ماشین ظرفشویی بوش را باز می کنید هیچ بخاری در دستگاه وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید همان لحظه ظروف را خارج کرده و داخل کابینت قرار دهید، اما در مدل‌هایی که دارای سنگ زئولیت نیستند زمانی که شما درب ماشین ظرفشویی را باز می کنید شما مقداری بخار داخل دستگاه مشاهده می کنید و باید تنها چند دقیقه درب دستگاه را باز گذاشته و اجازه دهید بخار آب خارج شده و خشک شود تنها کافی است 10 دقیقه به آن زمان دهید، حال با مزیت و نحوه عملکرد این سنگ آشنا شدید اما باید توجه داشته باشید که امروزه در سال 1399 که در آن قرار داریم با توجه به قیمت ماشین ظرفشویی بوش این آپشن باعث افزایش چیزی حدود 1.5 میلیون تومان در دستگاه می شود که با توجه به هزینه مصرف انرژی در ایران می توان گفت که آپشن هیچ توجیه اقتصادی برای ما ندارد اما وقتی فردی در اروپا 20 یورو بابت این آپشن بیشتر پرداخت می کند وقتی حساب می کند اگر از این ماشین ظرفشویی بصورت روزانه استفاده کند بعد از یک سال با کاهشی که در هزینه برق می تواند برای او داشته باشد بعد از یک سال این آپشن هزینه خود را جبران می کند و از آن به بعد برای او پس انداز محسوب می شود؛ همان طور که مشاهده کردید وقتی مزیت و عملکرد یک برنامه و یا تکنولوژی را درست بدانیم مطمئنا می توانیم انتخاب مدل بهتری از بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا داشته باشیم.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

نگاهی بر برنامه های شستشوی بهترین مارک ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از عواملی که باعث تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش می شود برنامه های شستشو هستند که هرکدام عملکرد مخصوص به خود را دارند و زمانی این برنامه ها می توانند در بالا بردن کیفیت شستشو تاثیر داشته باشند که ما بتوانیم به درستی از آنها استفاده کنیم اما استفاده نادرست از آنها نیز می تواند برای ما مشکل ساز باشد و ممکن است که بسیاری از آنها کاربردی برای ما نداشته باشد پس بهتر است مدلی را انتخاب کنیم که برنامه های شستشوی مورد نیاز ما را داشته باشد، به طور مثال زمانی که قصد داریم ظروف بزرگ مانند ماهیتابه و قابلمه برای شستن دارید در داخل ماشین ظرفشویی بوش قرار دهیم شما می توانید برنامه Intensive Zone را به برنامه شستشوی خود اضافه کنید اما بهتر است که بدانید که وقتی از این برنامه استفاده می کنید سبد پایین ماشین ظرفشویی با دما و فشار بالاتری شسته می شود که این فشار آن می تواند در بلندمدت باعث کدر شدن ظروف کریستال شما شود و یا باعث کم رنگ گل های ظروف شما شود به همین خاطر زمان استفاده از این برنامه به شما پیشنهاد می شود که ظروف کریستالی و گل دار خود را در سبد بالا قرار دهید تا فشار بالای آب باعث آسیب زدن به آنها نشود همان طور که می بینید اگر با نحوه عملکرد یک برنامه آشنایی درستی نداشته باشید آن برنامه می تواند به ظروف شما آسیب وارد کند حتی اگر بهترین مارک ماشین ظرفشویی را در خانه داشته باشید؛ اما حتما برای شما جالب است که بدانید برنامه های دیگری مانند VarioSpeed Plus که باعث کاهش زمان شستشو می شود و یا برنامه Intensive 70° شستشوی فوق بهداشتی و دیگر برنامه های شستشو چطور کار می کنند و در آخر چه معایب و مزایایی می توانند برای شما داشته باشند شما بر اساس این اطلاعات هم بهتر متوجه می شوید که به کدام یک از این برنامه ها احتیاج دارید و هم بهتر می توانید از آن استفاده کنید.

حال اگر متوجه اهمیت این اطلاعات شده اید و تصمیم دارید قبل از انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی بوش بیشتر با این موارد آشنا شوید ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم نگاهی به «مجله اینترنتی 20 بخر» داشته باشید مقالاتی که در این مجله ما به شما پیشنهاد می کنیم آنها را مطالعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی بوش: در این مقاله شما می توانید با نحوه عملکرد برنامه ها و تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش به طور کامل آشنا شوید این موضوع هم می تواند در استفاده از آنها در آینده به شما کمک کند و هم اینکه بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه مناسب ترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش را تهیه کنید.

منبع بولتن نیوز

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی: در این مقاله شما با بهترین برندهای ماشین ظرفشویی مانند بوش، میله، آ.ا.گ، ال جی و سامسونگ آشنا خواهید شد تا بتوانید بر اساس آن بهترین مارک ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید همچنین در این مقاله شما با انواع ماشین ظرفشویی رومیزی، مبله، توکار و ظرفیت های آنها بهتر آشنا می شوید تا بهتر بتوانید بر اساس جمعیت و کارایی خود نوع ظرفشویی خود را انتخاب کنید در ادامه این مقاله تکنولوژی و برنامه های شستشو نیز توضیح داده می شود که در صورت خواندن مقاله بالا نیاز به خواندن آنها ندارید.

نمایندگی بوش: اگر دوست دارید بدانید که آیا لوازم خانگی بوش آلمان در ایران نمایندگی فعال دارد یا خیر و دوست دارید برای اطمینان مستندات آن را ببینید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مجله اینترنتی 20 بخر بخوانید، اما اگر دوست دارید خرید خود را به صوت فیزیکی از یک فروشگاه داشته باشید می توانید به آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش به منزل خود دسترسی داشته باشید اما اگر تمایل داشته باشید می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و آنلاین از نمایندگی بوش با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین 20 بخر انجام دهید.

گارانتی بوش: در این مقاله نیز شما با گارانتی بوش سرویس ضمانت نامه اصلی بوش در ایران، سیهاوی بزرگترین گارانتی شخصی، کارا سرویس و دیگر ضمانت نامه های بوش آشنا می شوید تا بتوانید بر اساس مستندات گارانتی بهترین گارانتی را انتخاب کنید امیدوار هستیم این مقاله توانسته باشد برای خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کرده باشد ممنون می شویم دیدگاه و نظرات خود را برای ما در اینجا قرار دهید تا در کامل کردن این مقاله بتوانیم از آنها استفاده کنیم، اما اگر سوالی داشتید می توانید از مشاورین 20 بخر نمایندگی بوش در ایران کمک بگیرید.

حمید بازدید : 34 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

در اینجا نگاهی خواهیم داشت بر یخچال فریزر بوش ، یخچال ساید بای ساید بوش ، یخچال فریزر دوقلو بوش و یخچال توکار با ضمانت بهترین قیمت از نمایندگی بوش .

 
 

اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال فریزر با قیمت مناسب را برای منزل و یا محل کار خود را دارید و در این میان یخچال فریزر بوش را انتخاب کرده اید باید بگوییم این برند آلمانی یکی از بهترین تولید کننده های این محصول در دنیا شناخته می شود که توانسته با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا نظر بسیاری از خریداران را در سطح دنیا را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر شناخته شود ما در اینجا سعی داریم مواردی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم که بتواند در انتخاب و خرید یخچال فریزر مناسب به شما کمک کند. در آخر اگر قصد خرید یخچال فریزر بالا پایین بوش، یخچال فریزر دوقلو بوش، یخچال ساید بای ساید بوش و یا یخچال فریزر توکار بوش را برای منزل خود را داشتید می توانید این محصول را با گارانتی بوش سرویس و ضمانت بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین ۲۰ بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران تهیه نمایید، اما اگر قصد خرید حضوری از یک فروشگاه فیزیکی را داشتید می توانید آدرس و تلفن نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود را دریافت نمایید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

خرید یخچال فریزر بوش با بهترین قیمت از نمایندگی بوش

یخچال فریزر بالا پایین بوش

یکی از مدل های بسیار متداول یخچال فریزرهای بالا پایین شرکت بوش است که به علت فضای کمتری که این نوع یخچال فریزرها اشغال می کند طرفداران بسیار زیادی دارد که بدنه آن می تواند سفید و یا استیل باشد که این مورد کاملا بستگی به دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه شما دارد اما لازم به ذکر است اگر دوست دارید که ست آشپزخانه خود را استیل تهیه کنید خبر خوب این است که شرکت بوش از استیل ضد لک در محصولات خود استفاده می کند که اثر انگشت بر روی آنها باقی نمی ماند و جای نگرانی برای تمیز کردن آن نیست.

یخچال فریزر بالا پایین بوش می تواند به دو شکل باشد فریزر بالا و یا فریزر پایین که هرکدام مزایای خود را دارند و بیشتر از روی عادت و سلیقه ای است اما دقت داشته باشید مدل هایی که فریزر آنها در بالا قرار دارد فریزر آنها به صورت طبقه ای است اما مدل هایی که فریزر آنها در پایین قرار دارد دارای کشو هستند و این باعث می شود تا قرار دادن و یا برداشتن مواد غذایی در آن بسیار آسان تر باشد چراکه با بیرون کشیدن کشو به سمت بیرون دسترسی شما به آن بسیار راحت تر انجام می شود اما مزیت دیگری که یخچال فریزر بالا پایین بوش با فریزر پایین دارند این است که به دلیل اینکه یخچال در طول روز استفاده بیشتری نسبت به فریزر دارد زمانی که شما به یخچال خود مراجعه می کنید یخچال کاملا روبروی شماست و دسترسی به آن برای شما بسیار راحت تر است و احتیاج به خم شدن برای برداشتن مواد غذایی از آن را ندارید به همین جهت نیز مدلهایی که فریزر پایین هستند در یخچال فریزر های بالا پایین بوش کمی پرفروش تر هستند.

اما در ادامه یکی دیگر از امکاناتی که برخی از مدلهای یخچال فریزر بالا پایین بوش دارند وجود آب سردکن بر روی یخچال است که این امکان را به شما می دهد تا اب خنک همیشه در دسترس شما باشد . اما دقت داشته باشید آب ریز در تمام یخچال فریز های بالا پایین به صورت قم قمه هست به همین خاطر بهتر است هر بار قبل از پر کردن مخزن آن را به خوبی بشورید و سپس آن را پرکنید وجود آبریز بر روی یخچال باعث می شود درب یخچال بسیار کمتر باز شود که این باعث کاهش مصرف انرژی در یخچال می شود، اما اگر خانواده پرجمعیتی دارید می توانید یک یخچال ساید بای ساید بوش را برای منزل خود تهیه کنید و یا می توانید به سراغ یخچال فریزر دوقلو بوش بروید.

یخچال فریزر دوقلو بوش

یخچال فریزر دوقلو بوش

یخچال فریزر دوقلو بوش نیز یکی دیگر از مدل های بسیار پرطرفدار محسوب می شود که معمولا خانواده های پرجمعیت طرفدار این مدل هستند چراکه می تواند فضای بسیار بزرگی را برای شما فراهم سازد، اما یخچال فریزر دوقلو بوش یک مزیت بزرگ نسبت به تمام دیگر مدل‌ها دارد آن هم این است که عمق یخچال فریزر دوقلو ۶۰ سانتیمتر می باشد که می تواند دقیقا هم سطح کابینت شما قرار گیرد و چیزی از آن بیرون نزند چراکه عمق تمام کابینت ها به صورت استاندارد ۶۰ سانتیمتر است و این باعث می شود دکوراسیون آشپزخانه شما بسیار زیباتر به نظر برسد، طراحی های بسیار ساده و زیبا در یخچال فریزر دوقلو بوش باعث شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و به یکی از مدل های بسیار پرطرفدار شرکت بوش تبدیل شود، شاید بسیاری از افراد به دلیل آبریز و یخ ساز اتوماتیک ترجیح دهند که به دنبال یخچال ساید بای ساید بوش بروند به همین دلیل شرکت بوش برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد یکی از مدل های یخچال فریزر دوقلو بوش را به همراه آبریز و یخ ساز اتوماتیک طراحی کرده است که می تواند همانند یخچال ساید بای ساید به شیر آب متصل شود و اب سرد و یخ قالبی را همیشه برای شما آماده داشته باشد، اما دقت داشته باشید که یخچال فریزر دوقلو بوش به ۱۲۰ سانت عرض احتیاج خواهید داشت؛ اما اگر به دنبال یک آشپزخانه مدرن هستید ما به شما انواع یخچال فریزر توکار بوش را پیشنهاد می کنیم که به جرئت می توان گفت که بهترین در نوع خود می باشد.

یخچال ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید بوش

یکی از پرطرفدارترین انواع یخچال ساید بای ساید بوش است که با وجود آبسرد کن و یخ ساز بر روی درب آن باعث می شود اب خنک یخ قلب و خرد همیشه در دسترس شما باشد علاوه بر آن وجود درب بار روی درب این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن نوشیدنی های پرمصرف که ممکن است در طول روز به آن احتیاج داشته باشید دیگر لازم به باز کردن درب یخچال نداشته باشید که این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در یخچال ساید بای ساید بوش می شود، متأسفانه بسیاری از خانم ها تصور می کنند که فضای یخچال ساید بسیار کمتر از دیگر مدل ها است در صورتی که در واقعیت این طور نیست در ادامه که ما در مورد واحد اندازه گیری یخچال صحبت می کنیم بهتر می توانید فضای داخلی آن را اندازه بگیرید و توجه داشته باشید که وجود طبقات در ساید بای ساید و درب آن این امکان را به شما می دهد که بهتر بتواند مواد غذایی خود را تفکیک کنید و به آن دسترسی داشته باشید این یکی از مزیت های بسیار خوب در یخچال ساید بای ساید بوش محسوب می شود تنها مشکل آن به نسبت یخچال های دوقلو این است که عمق ساید بای ساید بسیار بیشتر است و در بیشتر مواقع بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر از کابینت شما بیرون می زند چراکه عمق تمام کابینت ها به صورت استاندارد ۶۰ سانت می باشد، اما دقت داشته باشید عمق ساید بای ساید نسبت به دیگر مدل های یخچال بیشتر است و چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ سانت از کابینت شما بیرون خواهد زد پس اگر با این مسئله مشکل دارید به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال یخچال فریزر دوقلو بوش باشید اما اگر دوست دارید آشپزخانه ای لوکس و ساده داشته باشید یخچال فریزر توکار بوش بهترین گزینه برای شماست.

یخچال فریزر توکار بوش

یخچال فریزر توکار بوش

در سال های اخیر با مدرن شدن سبک زندگی ها و قرار گرفتن آشپزخانه به عنوان قسمتی از منزل که در دید است بسیاری ترجیح می دهد از یخچال فریزر توکار بوش و دیگر وسایل توکار استفاده کنند تا بتوانند آشپزخانه ای ساده و مدرن داشته باشند، دقت داشته باشید که نوع موتور و لولاهای درب در یخچال فریزر توکار بسیار اهمیت دارد چراکه با قرار گرفتن آن در داخل کابینت و نداشتن فضایی برای گردش هوا سیستم خنک کننده موتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا در طول زمان آسیبی به موتور وارد نشود به همین خاطر نیز شرکت های محدودی دارای این تکنولوژی هستند اما مورد دیگر وجود لولاهای بسیار قدرتمند است که به در طول زمان مشکلی برای آن به وجود نیاید دقت داشته باشید که چوب کابینت شما بر روی آن نصب می شود که می تواند وزن بسیار زیادی داشته باشد و این موضوع باعث آسیب رسیدن به درب یخچال شود، شرکت بوش در این زمینه دارای یخچال فریزر دوقلو توکار بوش، یخچال بالا پایین توکار بوش و یخچال زیر کابینتی بوش می باشد و یکی از بهترین برندها در این زمینه محسوب می شود قیمت یخچال فریزر توکار بوش به نسبت کیفیت و طول عمری که دارد در مقایسه با دیگر برندها غیر قابل مقایسه است به همین خاطر نیز شرکت بوش توانسته قسمت بزرگی از این بازار را در سرتاسر دنیا از آن خود کند.

واحد اندازه گیری یخچال

یکی از مهم ترین در زمان خرید یخچال فریزر دانستن فضایی واقعی آن است که متاسفانه واحد اندازه گیری فوت در ایران به صورت اشتباه برای اندازه گیری یخچال شناخته می شود در صورتی که واحد اندازه گیری یخچال بر اساس لیتر است که فضای داخلی یخچال را به صورت واقعی به شما نشان می دهد در تمام دفترچه های راهنما و برچسب انرژی یخچال نیز که مصرف انرژی آن نشان داده شده است اندازه یخچال نیز بر اساس لیتر بر روی آن نشان داده شده است پس اگر قصد مقایسه مدل های مختلف را با یکدیگر دارید به شما تاکید می کنیم اندازه آنها را با لیتر مقایسه کنید تا فضای واقعی را به دست آورید، به همین جهت است وقتی یک یخچال را در فروشگاه های مختلف می بینید و از فروشنده می پرسید که این یخچال چند فوت است عددهای مختلفی را می شنوید چراکه فروشنده فقط به خاطر اینکه شما را راضی کند عددی را به عنوان فوت یخچال می گوید که اشتباه است و این مورد می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد حال اگر فکر می کنید که یخچال فریزر دوقلو فضای بیشتری از یخچال ساید بای ساید بوش دارند بهتر است حجم آنها را بر اساس لیتر با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بر اساس نیاز خود بگیرید، پس همیشه دقت داشته باشید که میزان ظرفیت داخلی یخچال فریزر براساس واحد لیتر تعیین و اندازه خارجی آن براساس واحد فوت محاسبه می شود.

منبع: مجله نیک صالحی


حمید بازدید : 35 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

روانشناسی چیست؟

تسط به زبان بدن یا Body language یکی از بهترین راهکارها در روانشناسی است. به این معنی که از حرکات و رفتار فرد می توان فهمید چه در ذهن شخص می گذرد. همچنین تسلط به مهارت های ارتباطی تاثیر بسیار بالایی در کسب و جذب نظرات مثبت نسبت به خود دارد. با دانستن مهارت های ارتباطی بواسطه علم روانشناسی می توانیم در یک موقعیت و جایگاه مناسب قرار بگیریم.

 

تاثیر روانشناسی در زندگی افراد

همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده آل های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی، جایگاه اجتماعی مناسب و مانند اینها از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. علم روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

برای مثال در مصاحبه حضوری استخدامی، اگر علم روانشناسی بدانید می توانید در آنجا استخدام شوید حتی اگر علم و تخصص کافی در آن حوزه را نداشته باشید! نحوه برخورد، نحوه نشستن، نحوه لباس پوشیدن، نحوه صحبت کردن، نوع نگاه و ده ها مورد دیگر در جلب نظر دیگران نقش تعیین کننده ای دارند.

 

تاثیر روانشناسی در زندگی افراد

روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

روانشناسی نیز مانند بسیاری از رشته های دانشگاهی دیگر بصورت آکادمیک آموخته می شود. یک روانشناس خوب روانشناسی است که بتواند مباحث تئوری را به عمل و کاربرد تبدیل کند. روانشناس به خوبی می داند که تیپ های شخصیتی بسیاری وجود دارد و باید رفتار متناسب با همان تیپ شخصیتی در هنگام ارتباط بکار گرفته شود.

روانشناس با تکیه بر دانش و تجربه خود می تواند با افراد مختلف وارد ارتباط شده و تا حد مورد نیاز آنها را بشناسد. بر اساس همین اطلاعات که از شناخت شخص بدست می آید می توان راهکار مناسب را برای مشاوره ، روانکاوی و بهبود وضعیت مراجعه کننده اتخاد کرد.

 

روانشناسی مثبت نگر و نوجوانان

 

روانشناسی درمان مشکلات روحی و روانی با روانشناسی:

روانشناس باید امین و رازدار مراجعه کننده باشد. بیان این موضوع به مراجعه کننده موجب فراهم شدن بستر اعتماد و اطمینان شده و باعث می شود مراجعه کننده اطلاعات کاملی در مورد خود و مشکلی که برای آن پیش آمده به روانشناس ارائه کند. این اطلاعات به همراه بررسی های تخصصی که شاید خود شخص مراجعه کننده نیز از آنها بی اطلاع باشد به روانشناس کمک خواهد کرد که مشکل را پیدا کند. پس از پیدا شدن مشکل نوبت به این مرحله می رسد که شخص باید بپذیرد این مشکل را دارد و باید آنرا درمان کرد. مجددا لازم به ذکر است که روش و الگوی درمان برای همه یکسان نیست و موارد بسیاری در تعیین روش درمان دخیل هستند.

 

روانشناسی

 

روانشناسی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است:

راهکاری که روانشناس به مراجعه کننده می دهد می تواند مسیر زندگی آن شخص را به کلی تحت تاثیر خود قرار دهد. در واقع روانشناس باید خود را در جایگاه مراجعه کننده قرار داده و به این فکر کند که آیا اگر خود من در این موقعیت بودم چه کاری انجام می دادم؟

روانشناس با پاسخ به این سوال است که می تواند راهنمایی مناسبی به شخص ارائه دهد. همچنین این موضوع بسیار مهم است که شخص مراجعه کننده ممکن است در لبه پرتگاه زندگی خود باشد و این حساسیت کار را بشدت بالا می برد. چون کلمه به کلمه سخنان روانشناس در روح و روان مراجعه کننده نفوذ کرده و قاعدتا شخص آنرا ملاک تصمیم گیری های خود خواهد کرد.

 

تاریخچه روانشناسی

تاریخ روانشناسی به عنوان دانش مطالعهٔ رفتار و ذهن انسان به یونان باستان باز می‌گردد.

شواهدی نیز بر مطالعهٔ این دانش توسط مصری‌های باستان وجود دارد. دانش روانشناسی تا سال ۱۸۷۹ بخشی از فلسفه انگاشته می‌شد تا زمانی که به عنوان دانشی مستقل در آلمان و آمریکا مورد مطالعه قرار گرفت.

روانشناسی با دانش‌های فلسفه، جامعه‌شناسی، عصب شناسی، فیزیولوژی و به‌طور کلی دانش‌هایی که مربوط به علوم انسانی هستند هم مرز است. در سال ۱۸۷۹. وونت اولین آزمایشگاه را برای انجام گرفتن تحقیقات روان‌شناسی در لایپزیک(آلمان)تأسیس کرد. در سال ۱۸۸۱.

 

 

دستگاه عصبی و روانشناسی

وونت اولین مجله را برای معرفی نتیجه پژوهش‌های روان شناختی منتشر کرد. در سال ۱۸۹۰. ویلیام جیمز کتاب اصول روان‌شناسی را به چاپ رساند. در سال ۱۸۹۲. استانلی هال انجمن روان‌شناسی آمریکا را تأسیس کرد. در سال ۱۹۰۴. ایوان پاولف نشان داد که چگونه می‌توان پاسخهای شرطی شده را ایجاد کرد وبا معرفی شرطی شدن کلاسیک. مسیر یا راه را برای پیدایش روان‌شناسی محرک-پاسخ.

هموار کرد. در سال ۱۹۰۵آلفرد بینه اولین آزمون هوش را در فرانسه تدوین کرد. در سال ۱۹۰۹ استانلی هال از فروید برای سخنرانی در دانشگاه کلارک در آمریکا دعوت به عمل آورد و در نتیجه باعث شد شهرت رو به گسترش فروید به‌طور رسمی و به ویژه در آمریکا نیز پذیرفته شود. در سال ۱۹۱۳جان بی. واتسون بیانیه رفتار گرایی کلاسیک را نوشت وطی آن اعلام کرد که روانشناسی تنها باید به مطالعه((رفتار قابل مشاهده موجود زنده))بپردازد.

بین سال‌های ۱۹۱۴و۱۹۱۸و در طی سال‌های جنگ جهانی اول به کارگیری آزمون هوش به‌طور گسترده آغاز شد. در دهه ۱۹۲۰روانشناسی گشتالت به حداکثر نفوذ خود در بین روانشناسان و نیز علم روانشناسی نزدیک شد.

 

 

رشد در روانشناسی یعنی چی

حمید بازدید : 38 جمعه 23 خرداد 1399 نظرات (0)

انتخاب سرور

انتخاب سرور خوب برای سایت‌های بزرگی که بر پایه زبان ASP توسعه‌یافته‌اند، از دغدغه‌های وب مسترهایی است، که قصد بهینه‌سازی سئو و پینگ تایم خود رادارند؛ سرور اختصاصی ویندوز باتوجه به اینکه به همراه: سخت‌افزار تمام اختصاصی، آپ تایم عالی، موقعیت جغرافیایی ایران و آلمان، پشتیبانی 24 ساعت و قیمت اقتصادی ارائه میشود می‌تaسال ها پیش هر زمان صحبت از سرور اختصاصی به میان می‌آمد مشکلاتی مانند عدم امکان اعمال سلیقه در مقادیر سخت افزاری و هزینه‌های گزاف آن سایه سنگینی بر سر مدیران سرور می انداخت. تا حدی که بسیاری به دلیل مشکلات هزینه‌ای چه در مرحله خرید و چه در مرحله نگهداری، یا عطای آن را به لقایش می بخشیدند و یا به ناچار به این خرید تن می دادند.

سرور اختصاصی

هایبرید سرورها نسل پیشرفته سرورهای اختصاصی هستند که با هزینه‌ای مناسب ، قابلیت انعطاف بالایی در پیکره‌بندی سخت افزاری چه در زمان خرید و چه در زمان ارتقا را دارا است. لذا بدون دغدغه از پیش آمد down time های بلند مدت، می‌توانید سخت‌افزار خود را ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های هایبرید سرور ها استفاده از انواع سایز و معماری هارد اعم از SATA ، SSD و RAID است. در کنار تمام این امکانات شما می‌توانید با استفاده از پنل ابر سرور، مدیریت کاملی، چه در دسترسی و چه در مانیتورینگ سرور داشته باشید. از ویژگی‌های پنل ابر سرور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتقای آسان سخت افزاری

·         نصب مجدد سیستم عامل تنها در عرض چند دقیقه

·         فایروال ( Firewall ) قدرتمند رایگان در پنل ابری اختصاصی

·         ۱۰۰گیگابایت فضای رایگان پشتیبان در موقعیت فیزیکی مستقل از سرور

·         نمودار های مانیتورینگ درگیری با هارد دیسک و مصرف ترافیک و پردازنده سرور در دوره‌های زمانی مختلف

·         قابلیت اتصال VNC جهت دسترسی به سرور از لحظه بوت و بدون نیاز به اتصال بر بستر شبکه

·         دسترسی به کلید های خاموش، روشن و ریست سخت افزاری سرور

·         گراف های روزانه ، هفتگی و ماهیانه: CPU | Bandwidth | IO

·         پنل رایگان ابری: Rebuild | Reboot | VNC | System Rescue

·         انواع کنترل پنل های اینترنتی WebSitePanel | Plesk | DirectAdmin | cPanel | Kloxo

·         انواع سیستم عاملLinux ( Debian , CentOS , Ubuntu )| Windows Server

 

منبع زومیت

حمید بازدید : 69 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آیا روغن زیتون پوست را تیره میکند آیا روغن زیتون برای مو مفید است آیا روغن زیتون باعث عفونت واژن میشود آیا روغن زیتون درشت مولکول است آیا روغن زیتون پلیمر است آیا روغن زیتون چاق میکند آیا روغن زیتون برای پوست صورت مفید است آیا روغن زیتون خوراکی با مالشی فرق دارد از کجا بفهمیم روغن زیتون اصل است از کجا بفهمیم روغن زیتون اصله برای یبوست روغن زیتون برای سوختگی روغن زیتون برای مو روغن زیتون برای پوست روغن زیتون برای صورت روغن زیتون برای ابرو روغن زیتون به موهام روغن زیتون میزنم به انگلیسی روغن زیتون چرا روغن زیتون بو میده چرا روغن زیتون پلیمر نیست چرا روغن زیتون یخ میزند چرا روغن زیتون تلخ است چرا روغن زیتون پوست را تیره میکند چرا روغن زیتون نباید حرارت ببیند چرا روغن زیتون ته نشین میشود چرا روغن زیتون باعث ریزش مو میشود چطور روغن زیتون بگیرم چطور روغن زیتون اصل را بشناسیم چطور روغن زیتون بخوریم چطور روغن زیتون اصل را تشخیص دهیم چطور روغن زیتون را بگیریم چطور روغن زیتون درست کنیم چگونه روغن زیتون بگیریم چگونه روغن زیتون را بگیریم چقدر روغن زیتون بخوریم روزانه چقدر روغن زیتون مصرف کنیم روزی چقدر روغن زیتون بخوریم روزانه چقدر روغن زیتون بخوریم

روغن زیتون به سلطان روغن های گیاهی معروف است و قدمت آن به هزاران هزار سال می رسد ، از روغن زیتون علاوه بر پخت و پز، در تهیه مواد آرایشی و بهداشتی، صابون، صنایع دارویی ، سوخت برای چراغ های قدیمی استفاده می کنند. مصرف یک قاشق روغن زیتون در روز از بروز بسیاری از مشکلات جسمی جلوگیری می کند . در طب اسلامی نیز به خوردن روغن زیتون توصیه شدم و پیامبر ما در این باره می فرماید :زیتون بخورید و روغن آن را به بدن بمالید که هفتاد مرض را شفا می بخشد.

خواص جادویی روغن زیتون بر سلامتی

• روغن زیتون از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

 

• نوعی آنتی اکسیدان در روغن زیتون وجود دارد که سلول های قرمز خون را از صدمه دیدن محافظت می کند.

 

• مصرف 2 قاشق غذاخوری روزانه به مدت 1 هفته سبب کاهش چشمگیر کلسترول و افزایش آنتی اکسیدان های خون می شود.

 

• روغن زیتون تنها روغنی است که معده می تواند بسیار خوب آن را تحمل کند. روغن زیتون عملکرد محافظتی برای معده داشته و این ارگان را از زخم و التهاب محافظت می کند.

 

• روغن همچنین از تشکیل سنگ های صفراوی جلوگیری می کند.

 

• روغن زیتون به دلیل داشتن انواع اسیدهای چرب اشباع نشده کلسترول خون را کاهش می دهد و از لخته شدن خون جلوگیری کند.

 

• مصرف روغن زیتون میزان قند خون و انسولین را متعادل می کند.

 

• خوردن روغن زیتون قبل از غذا از بروز زخم معده جلوگیری می کند.

 

• مصرف روزانه یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون به همراه لیمو یا قهوه از بروز یبوست به خصوص در روده های آسیب دیده جلوگیری می کند.

 

• درمان افسردگی:بر اساس یک تحقیق انجام شده در دانشگاه پاریس پالماس د گرن کناریا در اسپانیا روغن زیتون که دارای چربی های غیر اشباع می باشد می تواند خطر ابتلا به افسردگی را کاهش دهد.

 

• روغن زیتون حاوی مقادیر زیادی اسید اولئیک می باشد که این اسید خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد.

 

• چربی های موجود در روغن زیتون از بدن در برابر بیماری دیابت نوع دوم، محافظت می کنند و افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع دوم، با مصرف این روغن می توانند از پیشرفت بیماری جلوگیری کنند.

در روز چقدر روغن زیتون مصرف کنیم در روز چقدر روغن زیتون بخوریم روغن زیتون چقدر روی سر بماند روغن زیتون چقدر روی مو بماند چند نوع روغن زیتون داریم چند دقیقه روغن زیتون روی مو بماند چند قاشق روغن زیتون در روز چند نمونه روغن زیتون داریم چند قطره روغن زیتون در ناف چند نوع روغن زیتون وجود دارد روغن زیتون چند ساعت روی مو بماند روغن زیتون چند کالری دارد روغن زیتون تا چند سال قابل استفاده است روغن زیتون چند سال ماندگاری دارد چه روغن زیتونی برای مو خوبه چه روغن زیتونی بخریم چه روغن زیتونی خوب است چه روغن زیتونی برای پوست صورت مناسب است روغن زیتون چه رنگی است چه مقدار روغن زیتون مصرف کنیم روزانه چه مقدار روغن زیتون مصرف کنیم روغن زیتون چه مقدار پتاسیم دارد چه موقع روغن زیتون بخوریم چه موقع از روغن زیتون برای مو استفاده کنیم چه زمانی از روغن زیتون برای مو استفاده کنیم چگونه روغن زیتون بخوریم چگونه روغن زیتون درست کنیم چگونه روغن زیتون را طعم دار کنیم چگونه روغن زیتون را گرم کنیم چگونه روغن زیتون را شیرین کنیم چگونه روغن زیتون بگیرم چگونه روغن زیتون مصرف کنیم روغن زیتون چیست کدام روغن زیتون برای مو بهتر است کدام روغن زیتون برای مو خوب است کدام روغن زیتون بهتر است کدام روغن زیتون برای پوست مناسب است کدام روغن زیتون برای مو مناسب است کدام روغن زیتون بهتره کی از روغن زیتون برای مو استفاده کرده کی به موهاش روغن زیتون میزنه روغن زیتون کی بخوریم

حمید بازدید : 132 جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0)

بررسی ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی بوش آلمان با ظرفیت 8 کیلوگرم هستید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل «WAW28640IR» با رنگ سفید به همراه دور موتور 1400 دور در دقیقه یکی از بهترین و پرفروش ترین ماشین های لباسشویی بوش سری 8 می باشد، این مدل آخرین و بالاترین لباسشویی 8 کیلویی بوش در بازار محسوب می شود که با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR بسیار مناسب است، در کل برند بوش بهترین مارک لباسشویی در دنیا شناخته می شود چراکه این شرکت یکی از صاحبان تکنولوژی در صنعت شستشو و نظافت محسوب می شود که همیشه توانسته در این مسیر پیش قدم باشد و محصولاتی بسیار بادوام و با کیفیت را تولید کند از همین رو نیز توانسته بیشت از 30 درصد بازار را در این زمینه به خود اختصاص دهد. این ماشین لباسشویی با داشتن جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به یکی از هوشمندترین مدل ها تبدیل شده است مدل با طول عمر بالا، کیفیت شستشوی فوق العاده بالا با قابلیت تنظیم اتوماتیک میزان آب و مواد شویند بر اساس نیاز اما دقت داشته باشید که قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR در مقایسه با دیگر مدل های 8 کیلویی کمی بالاتر است آن هم به دلیل امکانات ویژه ای است که در اختیار دارد پس به شما پیشنهاد می کنیم با دقت به مشخصات فنی و تکنولوژی های بکار رفته در آن دقت کنید شاید برخی از این موارد کارایی و یا اهمیت زیادی برای شما نداشته باشند اما توجه کنید که هر کدام از این موارد می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت داشته باشد.

تکنولوژی های بکار رفته در ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR

سیستم تشخیص وزن لباس و تنظیم میزان آب گیری

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR ظرفیتی معادل 8 کیلو لباس را دارد که ظرفیت بسیار زیادی است و ممکن است این ظرفیت برای خانواده های کم جمعیت بسیار زیاد باشد اما سیستم تشخیص وزن لباس در این لباسشویی هوشمند باعث شده به کمک حس گرهایی که دارد وزن و جنس لباس را تشخیص داده و بر اساس آن آب مورد نیاز برای شستشو را محاسبه کند و با ارسال این اطلاعات به سیستم تنظیم آب اتوماتیک Active Water میزان آب گیری را مدیریت کند پس شما با این لباسشویی می تواند هر حجمی از لباس را که بخواهید با آن بشورید و دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی بمانید.

تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده با استفاده از سیستم i-DOS

ایدوز یکی دیگر از قابلیت های ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR این است که دارای دو مخزن می باشد یکی برای مایع لباسشویی و دیگری برای نرم کننده لباس که شما با پرکردن این دو مخزن دیگر نیاز نیست هر بار بعد از ریختن لباس مایع لباسشویی و یا نرم کننده به آن اضافه کنید چراکه این لباسشویی هوشمند می تواند به کمک سنسورهای خود بر اساس وزن لباس، نوع الیاف و میزان کثیفی لباس ها سیستم i-DOS میزان لازم مواد شوینده را حساب می کند و به لباس ها اضافه می کند به طوری که شما علاوه بر اینکه شاهد بالاترین سطح کیفیت شستشو خواهید بود دیگر کف در لباس باقی نمی ماند و هرگز بوش مواد شوینده نمی دهند، همان‌طور که می بینید قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن بسیار مناسب است.

نگاهی به موتور EcoSilece Driveشرکت بوش

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR که در بالاترین سری این شرکت قرار دارد دارای برچسب انرژی +++A بوده که از کم مصرف ترین لوازم های خانگی محسوب می شود اما دلیل اصلی که این لباسشویی توانسته به این سطح از مصرف انرژی دست پیدا کند استفاده از موتور EcoSilece Drive در آن می باشد که علاوه بر مصرف کم انرژی دارای طول عمر بسیار بالا و صدای بسیار کمی است که این موضوع به طراحی این موتور بر می گردد به این صورت که شرکت بوش در طراحی این موتور اقدام به حذف برس های کربنی و جایگزین کردن آن با آهن ربا کرده است و به این شکل توانسته میزان اصطکاک در موتور را به حداقل برساند پایین آمدن اصطکاک مسلما باعث کاهش مصرف انرژی می شود و زمانی که سطح اصطکاک موتور کم باشد طول عمر موتور بالا می رود و از طرف دیگر میزان صدا و لرزش موتور نیز تا حد چشم گیری کاهش پیدا می کند.

بدنه Super Silence با استفاده از عایق صوتی

از طرف دیگر شرکت بوش با استفاده از عایق صوتی در بدنه توانسته صدای ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR را به کمترین میزان ممکن کاهش دهد، شرکت بوش برای تولید بدنه های Super Silence از تکه پارچه های جین استفاده می کند که علاوه بر اینکه با این کار به طبیعت کمک می کند عایق بسیار سبک و خوبی برای این کار محسوب می شود به طوری که این ماشین لباسشویی بوش سری 8 صدای آن در زمان شستشو تنها به 48 دسی بل می رسد که در طول روز شما متوجه کار کردن دستگاه نخواهید شد اما در زمان خشک کن نیز اگر ماشین با بالاترین سرعت خود یعنی 1400 دور در دقیقه کار کند صدای آن فقط به 72 دسی بل می رسد که صدای بسیار کمی است در کل می توانیم بگوییم قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR با توجه با این مشخصات بسیار خوب است.

روش های نگهداری و تمیز کردن ماشین لباسشویی

بعد از خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR شما می توانید با تمیز کردن و سرویس به موقع آن علاوه بر بهداشت خانواده به بالا بردن طول عمر لباسشویی خود نیز کمک کنید ما در اینجا موارد مهم در نگهداری و تمیز کردن ماشین لباسشویی را برای شما توضیح خواهیم داد تا چگونه از آن نگهداری کنید و به شما پیشنهاد می کنیم حتما این موارد را خوانده و به آن عمل کنید تا چیزی نتواند سلامت خانواده شمارا تهدید کند، حتی اگر قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR برای شما بالاست و یا امکانات آن برای شما کاربردی ندارد و نمی خواهید آن را تهیه کنید باز به شما پیشنهاد می کنیم این قسمت را از دست ندهید.

جلوگیری از سیاه شدن و کپک زدن لاستیک ماشین لباسشویی:

یک از مشکلاتی که بسیاری از خانم ها آن را تجربه کرده اند کپک زدن و سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی است و ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR نیز از این موضوع مستثنا نیست شما می توانید به راحتی از آن جلوگیری کنید و عمر آن را چند برابر کنید کافی ست بعد از شستن لباس ها لاستیک را با استفاده از یک دستمال خوب خشک کنید و اجازه دهید چند ساعت درب ماشین لباسشویی باز باشد تا داخل دیگ خوب خشک شود شما با برداشتن لباس ها و بستن درب یک محیط بسته و مرطوب خواهید داشت که مناسب ترین مکان برای رشد باکتری ها محسوب می شود این کار در بلند مدت باعث می شود با شستن لباس ها در این محیط باعث بروز آلرژی و بیماری های پوستی در افراد خانه شوید و با این کار می توانید از آن جلوگیری کنید نکته دیگر اینکه بهتر است هرچند ماه یک بار با یک دستمال و استفاده از سرکه لاستیک درب را تمیز کنید.

جرم گیری ماشین لباسشویی

همان طور که می دانید به دلیل اینکه ماشین لباسشویی برای شستن لباس ها از آب استفاده می کند املاح موجود در آب باعث گرفته شدن منافذ آب می شوند دقیقه شبیه به چیزی که در دوش حمام می بینید که این املاح باعث بسته شدن منافذ آب در دوش می شود تفاوت در اینجاست که شما این را می بینید اما نمی توانید داخل ماشین لباسشویی را ببیند شما می توانید با استفاده از جرم گیر علاوه بر رفع این مشکل مخزن لباس ها و قسمت خروجی فاضلاب را تمیز کنید و از رشد باکتری ها و بو گرفتن ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید بسیاری از خانم ها برای این کار از سرکه استفاده می کنند اما استفاده از جرم گیرهای مخصوص لباسشویی بسیار بهتر است چراکه انها برای این کار ساخته شده اند اما سرکه به علت ضعیف بودن شاید بتواند 30 درصد این کار را برای شما انجام دهد باز خیلی بهتر از جرم گیری نکردن آن است.

جمع بندی ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوش WAW28640IR

اگر به دنبال بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش 8 کیویی با رنگ سفید برای منزل خود هستید و قیمت برای شما از اهمیت زیادی برخوردار نیست ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR ساخت آلمان می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد این مدل که دارای بدنه سوپر سایلنت می باشد و از موتور EcoSilence Drive در آن مورد استفاده قرار گرفته شده در زمان شستشو تنها 48 دسی بل صدا داشته و توانسته برچسب انرژی +++A را به خود اختصاص دهد این ماشین لباسشویی از تکنولوژی i-Dos تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده و سیستم تشخیص وزن لباس بهره می برد از همین رو مهم نیست که شما یک خانواده پرجمعیت هستید یا کم جمعیت شما می توانید تنها یک لباس را برای شستشو داخل آن قرار دهید و ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR می تواند بر اساس وزن، جنس و میزان کثیفی لباس میزان آب گیری و مواد شوینده را برای شما تنظیم کند و از آنجایی که این لباسشویی کامل ترین برنامه شستشو و لکه بری را داراست می تواند لباس های شما را با بالاترین کیفیت شسته، بدون آنکه چروک شود از دیگر مشخصات آن می توانیم به سیستم تشخیص کف روی لباس، قفل کودک، شستشوی اتوماتیک مخزن مواد شوینده و دیگ اشاره کنیم، حال اگر کارایی و قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR برای شما مناسب است ما می توانیم آن را با گارانتی بوش سرویس و ضمانت بهترین قیمت برای شما ارسال کنیم اما در صورت نیاز به هرگونه مشاوره می توانید از مشاورین ما 20 بخر نمایندگی لوازم‌خانگی بوش کمک بگیرید.

 

منبع: فروشگاه آنلاین 20 بخر

حمید بازدید : 129 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (1)

بررسی خرید لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR با ظرفیت 9 کیلو 

Q

 

لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR استیل بالاترین مدل در سری 8 شرکت بوش قرار دارد. این مدل با ظرفیت 9 کیلوگرم دارای بالاترین ظرفیت بین ماشین های لباسشویی بوش می باشد که ساخت کشور آلمان بوده و جز آخرین و بالاترین مدل ها محسوب می شود که از جدیدترین فناوری های روز در آن مورد استفاده قرار گرفته شده است و می توان گفت ازنظر برنامه های شستشو و لکه بری جزو تکمیل ترین مدل ها محسوب می شود و یکی از کم مصرف ترین، بی صداترین و هوشمندترین ماشین های لباسشویی استیل در دنیا بحساب می آید. این مدل با برچسب انرژی +++Aاز کم مصرف ترین ماشین های لباسشویی به حساب می آید؛ و با داشتن یک موتور EcoSilece Drive بسیار کم صدا بوده و هنگام شستشو فقط 47 دسی بل صدا تولید می کند که در طول روز شما متوجه روشن بودن این ماشین لباسشویی نخواهید شد و در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR با ظرفیت 9 کیلوگرم و خشک کن 1600 دور در دقیقه دارای بالاترین دور موتور بوده که می تواند زمان خشک کردن لباس ها کاملاً آب لباس را بگیرد و اما یکی از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در این مدل استفاده از سیستم تشخیص وزن لباس و i-DOS است که می تواند بر اساس وزن و نوع لباس داخل ماشین لباسشویی مقدار آب گیری و میزان مواد شوینده را تعیین کند. پس اگر به دنبال پیشرفته ترین و بالاترین مدل هستید قطعاً خرید لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR یکی از بهترین انتخاب ها می باشد به شرطی که برنامه های شستشو و امکانات آن مورد نیاز شما باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در ادامه به بررسی خصوصیات بکار رفته در این مدل بپردازید و خوشبختانه امروزه می توانید این محصول را با گارانتی اصلی بوش در ایران یعنی بوش سرویس تهیه کنید.

سیستم تشخیص وزن لباس:

با خرید لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR با گنجایش ظرفیت 9 کیلوگرم در کنار سیستم تشخیص وزن لباس شما می توانید به هر میزانی که لباس برای شستن دارید آن را روشن کنید و دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت دستگاه باشید چراکه اگر شما حتی یک پیراهن هم داخل آن قرار دهید این مدل با کمک حس ‌گرهایی که بر روی مخزن قرار گرفته شده است می تواند وزن لباس را تشخیص داده و بر اساس جنس لباس میزان آب مورد نیاز را محاسبه کند و به کمک تکنولوژی تنظیم آب اتوماتیکActive Water شروع به آب گیری نماید به همین دلیل مهم نیست که شما یک خانواده کم جمعیت هستید و یا پرجمعیت شما می توانید در هر زمان با هر مقدار لباسی که در آن قرار دهید آن را روشن کنید. شاید برای برخی از افراد این سؤال پیش آید اگر ماشین لباسشویی آنها این سیستم را نداشته باشد مگر حتماً باید منتظر پر شدن ظرفیت آن باشند؟ در اینجا باید بگوییم مدل هایی که دارای این تکنولوژی نیستند همیشه بر اساس ظرفیت دستگاه آب گیری می کند به همین دلیل زمانی که لباس کمتری در آن بریزد لمبری که آب می تواند در دیگ به وجود می آورد باعث آسیب ریدن به دستگاه در بلند مدت می شود.

تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده (i-Dos):

یکی از بهترین تکنولوژی های بکار رفته در بالاترین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR می باشد اما این سیستم چطور کار می کند؟ این تکنولوژی دارای 2 مخزن برای مواد شوینده می باشد یکی برای مایع لباسشویی و دیگری برای نرم کننده که شما می توانید مخزن هر دو را پرکنید و هر بار زمان شستشو لباسشویی می تواند به کمک حس‌گرهای هوشمندی که برای آن طراحی شده کثیفی لباس را به دست می آورد و بر اساس وزن لباس و الیاف لباس های شما مقدار مایع لباسشویی و نرم کننده را تنظیم کند تمام این محاسبات باعث می شود مواد شویند به مقداری استفاده شود که شما به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید و از طرف دیگر بعد از آبکشی شما هیچ گاه شاهد باقی ماندن مواد شویند در لباس نخواهید بود و توجه داشته باشید که باقی ماندن مواد شوینده در لباس علاوه بر اینکه باعث پوسیدن شدن لباس های شما می شود در بلند مدت نیز می تواند باعث بروز بیماری های پوستی و حتی آلرژی های تنفسی در افراد گردد و از همه مهم تر چون میزان مواد شویند بر اساس وزن، کثیفی و جنس پارچه محاسبه می شود ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR می تواند به بالاترین سطح کیفیت شستشو دست پیدا کند.

نگاهی بر موتور و بدنه سوپر سایلنت در لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم این لباسشویی بوش یکی از کم مصرف ترین و بی صداترین مدل ها در میان تمام برندهای دنیا محسوب می شود که یکی از دلایل آن این است که این لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR از موتورEcoSilence Drive استفاده می کند که نسل جدید موتورهای بوش محسوب می شود که شرکت بوش در این نسل از موتورهای خود با حذف برس های کربنی و جایگرین کردن آنها با آهن ربا توانسته سطح اصطکاک در موتور را به حداقل برساند و چیزی که مسلم است با کاهش سطح اصطکاک مصرف انرژی و صدا در آن کاهش پیدا می کند و طول عمر آن افزایش پیدا می کند اما استفاده از این موتور در یک بدنه سوپر سایلنت باعث شده صدای آن در زمان شستشو به حداقل میزان ممکن برسد، اما جالب است که بدانید شرکت بوش از تکه پارچه های جین برای این کار استفاده می کند که علاوه بر اینکه عایق بسیار خوبی برای این کار محسوب می شود قیمت بسیار کمی داشته و از محیط زیست نیز محافظت می کند و همین باعث شده خرید لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR استیل ساخت آلمان با قیمت بسیار کمتری تولید شود.

سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی

اگر شما بالاترین مدل لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR از بهترین مارک ماشین لباسشویی را هم برای منزل خود تهیه کنید برای بالا بردن طول عمر مفید آن احتیاج به سرویس و نگهداری دارد، مواردی که شما به راحتی می توانید با انجام آنها از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری کنید. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در زمان استفاده از ماشین لباسشویی دارند سیاه شدن و کپک زدن لاستیک درب آن است که ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR شما نیز از این موضوع مستثنا نیست اما شما با رعایت تنها چند مورد می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید، لباسشویی به دلیل اینکه کلاً با آب کار می کند و دارای یک محیط مرطوب می باشد محل بسیار خوبی برای رشد باکتری ها محسوب می شود به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم بعد از هر بار استفاده لباسشویی لاستیک درب را با دستمال خوب خشک کنید و اجازه دهید حداقل چند ساعت درب ماشین لباسشویی باز باشد تا داخل دستگاه کاملاً خشک شود شما با بستن درب ماشین لباسشویی بعد از استفاده و اجازه خشک نشدن رطوبت داخل آن این امکان را به باکتری ها می دهید که خیلی سریع در آنجا رشد کنند.

توجه داشته باشید که رعایت نکردن همین نکات بعد از مدتی باعث می شود زمان استفاده از این لباسشویی برای شستن لباس ها باکتری و میکروب هایی که خود شما آنها را پرورش داده اید در بلند مدت باعث بروز آلرژی و بیماری های پوستی در افراد گردد و به یاد داشته باشید که این نوع باکتری به دمای بالای آب و مواد شویند مقاوم است و اگر تصور می کنید با شستن لباس ها از بین می روند سخت در اشتباه هستید اما برای جلوگیری از رشد و تکثیر آنها کافی است هرچند ماه یک بار لاستیک درب را با سرکه تمیز کنید به این شکل می توانید طول عمر آن را چند برابر کنید اما یادتان باشد چیزی که بر روی لاستیک می بینید تنها قسمت کوچکی از این مشکل است مشکل بزرگ پشت دیگ است که شما نمی توانید آن را ببینید و فقط با جرم گیری از بین می روند.

به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم بعد از خرید لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR آن را هر 6 ماه یک بار جرم گیری کنید چراکه علاوه بر مواردی که در بالا به آن پرداختیم املاح موجود در آب باعث گرفته شدن محفظه های ورودی آب می شود دقیقاً مانند چیزی که در دوش های حمام تجربه می کنید اما در آنجا شما مشکل را می توانید ببینید اما در اینجا دیده نمی شود به همین خاطر شما می توانید با جرم گیری ماشین لباسشویی خود علاوه بر باز کردن محفظه های آب مخزن لباس ماشین لباسشویی خود را ضد عفونی کنید و اجازه رشد و تکثیر به باکتری ها ندهید از طرف دیگر قسمت تخلیه آب تمیز می شود و اجازه نمی دهد باکتری ها در آن قسمت رشد کنند چراکه این موضوع نیز می تواند باعث شود شما زمان باز کردن درب لباسشویی بوی بدی به مشام شما برسد اما برای جلوگیری کردن از بو گرفتن آن باید نکته دیگری را نیز رعایت کنید اگر دقت کنید پایین سمت راست ماشین لباسشویی درب کوچکی قرار دارد که آب مانده در ته مخزن لباس و اشغال ها در آنجا جمع می شود بهتر است ماهی یک بار آن را تمیز کنید و آب داخل آن را تخلیه کنید چراکه با گندیدن آب داخل آن علاوه بر بو گرفتن ماشین لباسشویی مکانی بسیار مناسب برای رشد باکتری ها خواهد بود.

جمع بندی ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR

اگر قصد خرید لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR با ظرفیت 9 کیلوگرم را دارید و قیمت آن برای شما اهمیت زیادی ندارد WAW3266XIR آخرین و بالاترین مدل ماشین لباسشویی در سری 8 بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود. همان طور که گفتیم این مدل از یک موتور EcoSilence Drive در آن مورد استفاده قرار گرفته شده که سرعت خشک کن در آن به 1600 دور در دقیقه می رسد و توانسته برچسب انرژی +++A را به خود اختصاص دهد و استفاده از یک بدنه سوپر سایلنت با عایق صوتی در کنار این موتور باعث شده صدای آن در زمان شستشو در بالاترین میزان تنها به 47 دسی بل برسد و حتی در زمان خشک کن در بالاترین سرعت یعنی 1600 دور صدای آن به 73 دسی بل خواهد رسید.

شرکت بوش که در لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR از 14 برنامه شستشو به همراه برنامه لکه برداری(AntiStain) در آن بکار گرفته می تواند سخت ترین لکه ها را از بین ببرد علاوه بر تمام این موارد استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز مانند تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، سیستم تشخیص وزن لباس، سیستم تشخیص کف بر روی لباس، تنظیم آب اتوماتیک، شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده و دیگ در ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدلWAW3266XIR آن را به یک مدل بی نظیر تبدیل کرده است اما دقت داشته باشید تمام این موارد زمانی می تواند برای شما مفید واقع شود که بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید اما اگر جزو دسته از افرادی هستید که همیشه از یک برنامه شستشو برای شستن همه لباس های خود استفاده می کنید خرید لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR را به شما پیشنهاد نمی کنیم چراکه با این کار فقط پول خود را دور ریخته اید به همین دلیل بهتر است به دنبال مدل های پایین بروید اما اگر می خواهید از قابلیت های بی نظیرآن استفاده کنید مطمئن باشید مدلی بهتر آز آن پیدا نخواهید کرد و ما می توانیم به شما کمک کنیم آن را با بهترین قیمت به همراه گارانتی اصلی بوش به صورت مستقیم از نمایندگی بوش درب منزل خود تحویل بگیرید.

منبع: 20bekhar.com

حمید بازدید : 39 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

بررسی ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02M

 

 

a80600_.jpg

 





ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02M سفید با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود آخرین مدل ماشین ظرفشویی‌ بوش به حساب می‌آید. با توجه به ظرفیت 14 نفره ای که دارد، بالاترین ظرفیت ماشین ظرفشویی را داراست، این ماشین ظرفشویی بوش گنجایش مناسبی برای شستشوی ظروف برای خانواده های پرجمعیت را دارد، این مدل دارای سه سبد می باشد که دو طبقه آن برای چیدن ظروف و یک سینی برای قرار گرفتن قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه امروزه ماشین ظرفشویی جز لوازم برقی هر منزلی می‌تواند باشد و معمولاً به‌ طور روزانه از آن استفاده می‌شود، در زمان خرید مصرف انرژی آن می تواند جز اولویت‌های مهم برای انتخاب به‌ شمار آید. لازم است بدانیم ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدلSMS88TW02M سال هاست که در لیست کم مصرف ترین لوازم خانگی قرار دارد مصرف انرژی این مدل +++A است که در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار کمترین مصرف انرژی را دارد.

 

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M سری 8 ساخت کشور آلمان می باشد که در آخرین سری ماشین های ظرفشویی بوش قرار گرفته است و دارای 8 برنامه شستشو است که شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان از آن ها استفاده کنید. از قابلیت های خاص این مدل می توان به برنامه تأخیر 24 ساعت اشاره کرد که می‌توانید در ساعتی خاص ماشین خود را برای شروع به کار تنظیم کنید. این مدل دارای سیستم سریع شور یا همان برنامه 20 دقیقه شور Vario Speed Plus است که معمولاً از این برنامه برای شستن ظروف نسبتاً تمیز مثل لیوان استفاده می شود. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به تکنولوژی Glass Protection Technology اشاره کرد که وظیفه آن حفاظت از ظروف شیشه ای حساس و قیمتی است، فشار و دمای آب را طوری تنظیم می‌کند که مانع ترک خوردن و خش افتادن بر ظروف شود. خصوصیت بارز دیگر آن که باعث شده رده انرژی +++A را به خود اختصاص دهد داشتن سنگ Zeolite زئولیت در این مدل از ماشین ظرفشویی بوش است. خوشبختانه نمایندگی لوازم خانگی بوش در سال 95 به چهار شرکت کاسپین، کارا گستر، مهستان و سناپویان در ایران داده شد که تحت عنوان گارانتی بوش سرویس، ضمانت اصلی بوش در ایران است. و به مشتریان خود سرویس می دهد. شما می ‌توانید آخرین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02M را با ضمانت اصلی بوش بدون نگرانی از خدمات در آشپزخانه خود لذت ببرید.

نظر متخصصین در مورد یکی از آخرین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ین مدل از آخرین مدل های ماشین ظرفشویی بوش است که با رنگ سفید و طراحی منحصر به فرد خود زیبایی و کارایی بالا را در یک محصول جمع کرده است؛ و آن را به آخرین مدل ماشین ظرفشویی تبدیل کرده است، ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدلSMS88TW02M با بدنه استیل همین مدل به حساب می‌آید. این دو مدل ماشین ظرفشویی بوش از آخرین مدل های این سری محسوب می شوند. این دستگاه با بدنه Super Silence Plus آنقدر بی صدا است که شما متوجه کار کردن دستگاه نخواهید شد. این دستگاه آخرین مدل ماشین ظرفشویی بوش به حساب می‌آید؛ اما نکته ای که در مورد ماشین های ظرفشویی بوش در این سری مطرح است و ممکن است که موجب نگرانی شود، پنل این سری است که در داخل درب قرار گرفته که آیا بخار آب و یا گرما به آن آسیب نمی زند؟ پاسخ اینجا این است که این مدل بیش از 10 سال است که به همین شکل تولید می‌شود و آنقدر عایق بندی آن قوی است که تا به الان مشکلی نداشته است، آیا می شود شرکت بوش با این همه تجربه همچنین اشتباهی را در اخرین سری ظرفشویی خود مرتکب شود ؟!

طراحی و ساخت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02M که در بدنه‌ آن از ورق فلزی با رنگ سفید استفاده شده ‌است که با گنجایش 14 نفر است بالاترین ظرفیت را در میان انواع ماشین های ظرفشویی دارد با ابعاد آن کاملا استاندارد، خیلی از افراد در زمان خرید ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی ترس از آن دارند که آیا این دستگاه جدید، داخل کابینت‌ جا می‌شود یا خیر؟ بهتر است بدانید که کابینت‌ ها با اندازه استاندارد ساخته می‌شوند و در عرض، ارتفاع و عمق با ابعاد ماشین‌های ظرفشویی تناسب دارند. محل قرارگیری دکمه ها در این ماشین ظرفشویی بوش در داخل و بالای درب آن قرار دارد، مزیت های این نوع طراحی این است که زمان انتخاب برنامه احتیاج به خم شدن ندارید و در زمان روشن بودن ماشین کودکان نمی‌توانند به دکمه های آن دسترسی داشته باشند و همین طراحی به سادگی و زیبایی آن کمک کرده است تا یک اثر هنری از خود به نمایش بگذارد، این دستگاه که جزو اخرین مدل ماشین ظرفشویی بوش نیز محسوب می شود از یک نمایشگر ظریف و با کیفیت استفاده می‌کند که زمان شستشو و مقدار جلادهنده و نمک را به شما نشان می‌دهد، دقت داشته باشید که زمان تمام شدن نمک حتماً آن را پر کنید، نمک ماشین ظرفشویی از کدر شدن ظروف جلوگیری می‌کند.

جمع بندی

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02M با رنگ سفید جز آخرین مدل های سری 8 محسوب می شود که دارای ظرفیت 14 نفر ساخت کشور آلمان است که شرکت بوش از موتور Eco Silence Drive و بدنه Super Silence Plus در آن استفاده شده است که همین امر باعث شده صدای آخرین مدل ماشین ظرفشویی بوش در زمان شستشو فقط به 40 دسی بل برسد و شما اصلاً متوجه روشن بودن و کار کردن ماشین نخواهید شد، با استفاده از سنگ Zeolite (زئولیت) هم کیفیت خشک شدن ظروف در آن بالاتر رفته است و هم مصرف انرژی کاهش پیدا کرده است به طوری که بر چسب انرژی +++A به آن داده شده است و توانسته این مدل را به کم مصرف ترین لوازم های خانگی تبدیل کند، به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید از امکانات و تکنولوژی به کار رفته در آن استفاده کنید به فکر خرید آن باشید اما اگر می خواهید همیشه یک برنامه شستشو را انتخاب کنید و دستگاه را روشن کنید به شما پیشنهاد می کنم پول خود را دور نریزید و به دنبال مدل های پایین تر بگردید، اما اگر ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02M با بودجه و نیازهای شما همخوانی دارد می توانید آن را به طور مستقیم از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی رسمی فروش لوازم خانگی بوش با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید.

منبع: فروشگاه اینترنتی 20 بخر

 

حمید بازدید : 40 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

واشنگتن (رویترز) - پیت باتیگیگ ، شهردار ایندیانا ، روز چهارشنبه به رویترز گفت كه استعفا داده است و استناد كرده است كه اختلافات فلسفی در رابطه با فعالیت در مورد امنیت اطلاعات است.

 

میک باسیو ، که بالاترین مقام رسمی امنیت سایبری در مورد هریک از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده بود ، گفت که اوایل این ماه کناره گیری کرد.

 

وی به دلیل "تفاوت اساسی فلسفی با مدیریت کارزار در خصوص معماری و دامنه برنامه امنیت اطلاعات" را ترک کرد.

 

این کمپین استعفای وی را تأیید کرد و افزود که آنها یک شرکت امنیتی جدید را حفظ کرده اند.

 

Baccio در ژوئیه سال 2019 به کمپین Buttigieg پیوست تا یک برنامه جامع امنیت سایبری ایجاد کند که بتواند کارمندان را از حملات سایبری محافظت کند و سیستم های آنها را ایمن کند. وی پیش از این به عنوان یک حرفه ای در زمینه امنیت فضای مجازی کاخ سفید فعالیت می کرد.

 

برای مبارزات سیاسی کارمندان خبره در زمینه امنیت سایبری تمام وقت معمول نیست. اما به دنبال حملات سایبری روسیه علیه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016 ، سیاستمداران نگرانی بیشتری نسبت به تهدیدهای سایبری نشان داده اند.

حمید بازدید : 55 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)

FILE PHOTO: سپس مشاور ژنرال مایکل فلین ، مشاور امنیت ملی ، روزانه بیانیه ای را در کاخ سفید در واشنگتن ، ایالات متحده ، 1 فوریه 201 ارائه می دهد. REUTERS / Carlos Barria / File Photo

واشنگتن (رویترز) - وکلائی برای مایکل فلین ، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، روز سه‌شنبه در دادگاهی اظهار داشت که به دنبال برداشتن ادعای گناه خود در تحقیقات مشاور سابق رابرت مولر سابق درباره دخالت ادعا شده روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 است. انتخابات

 

فلین در اواخر سال 2017 به دلیل دروغ گفتن به FBI در مورد تعامل با سفیر روسیه در ایالات متحده در هفته‌های قبل از تصدی پست ترامپ ، گناهكاری كرد ، اما از آن زمان ادعا كرده است كه دادستانها حقوق وی را نقض كرده و او را به توافق نامه دعوی دعوت كردند.

 

این پیشرفت یک هفته پس از آن صورت گرفت كه دادستان های فدرال توصیه كردند كه فلین حداكثر شش ماه حبس را تحمل كند ، و توصیه قبلی خود را برای مشروطیت پس از حملات وی علیه FBI و وزارت دادگستری معكوس كرد.

 

فلین یکی از چندین معاون سابق ترامپ بود که در تحقیقات Meller در مورد محكومیت متهم یا محكوم به محكومیت شد كه دخالت دقیق مسكو در انتخابات آمریكا در سال 2016 را برای تقویت نامزدی ترامپ و همچنین تماس های بی شماری بین مبارزات انتخاباتی ترامپ و روسیه انجام داد.

 

یک قاضی فدرال در ماه دسامبر ، پیشنهاد فلین را رد کرد که اتهام جنایی دروغ گفتن به اف بی آی را کاهش داد و ادعاهای خود را در مورد سوء رفتار توسط دادستان ها و FBI کنار گذاشت.

 

قاضی ، امت سالیوان ، به فلین دستور داد كه در 28 ژانویه برای محكومیت محكوم شود ، نتیجه گرفت كه ژنرال بازنشسته ارتش نتوانسته است به دلیل داشتن ادعایی كه می تواند او را تبرئه كند ، نقض "یك" از طرف دادستان یا مقامات FBI را اثبات كند.

 

تشکیل پرونده روز سه شنبه توسط وکلای فلین از سلیوان خواست تا تاریخ مجازات 28 ژانویه را به تعویق اندازد.

 

در جلسه دادرسی در دسامبر سال 2018 ، سالیوان به شدت از فلین انتقاد کرد و به نظر می رسید که او را به حبس محکوم می کند. اما در عوض سالیوان به فلین این گزینه را به تعویق انداخت كه حكم را به تأخیر انداخت تا بتواند به طور كامل با تحقیقات در حال تعقیب همکاری كند.

 

گزارش توسط جان ولف ویرایش توسط Shri Navaratnam و Leslie Adler

 

استانداردهای ما: اصول اعتماد به تامسون رویترز.

حمید بازدید : 49 دوشنبه 30 دی 1398 نظرات (0)

استودیوی والت دیزنی روز چهارشنبه اعلام کرد: "جنگ ستارگان: ظهور Skywalker" ، نهمین و آخرین اقساط حماسه Skywalker ، با ارزش یک میلیارد دلار در گیشه جهانی به دست آورد. فیلم ماجراجویی فضایی به هفتمین فیلم دیزنی تبدیل شد که در سال 2019 اکران شد تا بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این فیلم در روز سه شنبه ، بیست و هشتمین روز اکران خود ، از مرز یک میلیارد دلار پیشی گرفت.

"Rise of Skywalker" به دو فیلم Marvel می پیوندد ، "Captain Marvel" و رکورد فیلمبرداری "Avengers: Endgame" ، بازسازی اکشن زنده "علاءالدین" و "The Lion King" ، "داستان اسباب بازی 4" پیکسار و "داستان اسباب بازی 4" و دیزنی انیمیشن ". منجمد 2 "در کلوپ میلیارد دلاری 2019 برای دیزنی.

"Rise of Skywalker" در تاریخ 20 دسامبر تقریباً 177 میلیون دلار در شمال در شمال آمریکا افتتاح شد. این سومین افتتاحیه پرمخاطره سال 2019 بود ، اما به مراتب کمتر از دو قسط قبلی در حماسه ، "نیروی بیدار" سال 2015 و 2017 "آخرین جدی".

این فیلم که نبرد اوج خود را بین دیزی ریدلی ری و کیو رن درایور آدام درایور و همچنین بسته شدن درام خانوادگی حماسی Skywalkers به ​​نمایش می گذارد ، سال بزرگ دیزنی را در گیشه به پایان رساند.

گیشه به لطف دیزنی 2019 بزرگ داشت

گیشه به لطف دیزنی 2019 بزرگ داشت

این شرکت سال گذشته بالغ بر 11 میلیارد دلار در سراسر جهان ساخته است. این رقم رکورد 7.6 میلیارد دلاری صنعت را که در سال 2016 توسط دیزنی تعیین شده بود ، رقم زد. دیزنی همچنین هفت فیلم از ده فیلم برتر پرفروش سال در آمریکای شمالی را منتشر کرد ، از جمله شش فیلم برتر.

با ساخت "Rise of Skywalker" بیش از 1 میلیارد دلار ، دیزنی رکورد خود را شکست. فیلم بلند قبلی با قیمت یک میلیارد دلار در یک سال نیز توسط دیزنی تعیین شد وقتی در سال 2016 چهار فیلم یک میلیارد دلاری داشت.

قبل از اینکه فیلم دیگری از جنگ ستارگان داشته باشیم ، مدتی خواهد بود که تا سال 2022 به سینماها نمی خورد.

در این بین ، طرفداران می توانند تعمیرات خود را از Force on Disney + ، سرویس پخش جدید این شرکت ، که محل زندگی "The Mandalorian" است ، بگیرند ، سریال اصلی پرچمداران این سرویس در کهکشان جنگ ست ها و همه فیلم های محبوب جنگ ستارگان تنظیم شده است. قبل از "Rise of Skywalker

حمید بازدید : 57 یکشنبه 29 دی 1398 نظرات (0)

(رویترز) - مجلس نمایندگان ایالات متحده به رهبری دموکرات ها روز چهارشنبه رای دادند که اتهامات استیضاح رسمی علیه رئیس جمهور دونالد ترامپ را به مجلس سنا ارسال کنند ، جایی که میچ مک کانل ، رهبر اکثریت گفته است که وی به تبرئه همکار جمهوریخواه خود در یک محاکمه کمک می کند.

 

 

نمایندگان مجلس دموکرات ، که نماینده اکثریت مجلس هستند ، در 18 دسامبر به خطوط احزاب رأی دادند تا از ترامپ درباره معاملات وی با اوکراین استیضاح کنند.

 

آنچه در روزها و هفته های آینده می توان انتظار داشت:

 

16 ژانویه

 

پنجشنبه ساعت 12 بعد از ظهر EDT / 1700 GMT ، مدیران جدید منصوب شده مجلس ، كه ترامپ را تحت پیگرد قانونی قرار می دهند ، می خواهند به مجلس سنا بروند و قطعنامه انتصاب آنها و دو ماده استیضاح را كاملاً بخوانند.

 

این اتهامات می گوید که ترامپ از طریق فشار بر اوکراین برای تحقیق در مورد معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن ، پیشرو در انتخابات ریاست جمهوری دموکرات برای سال 2020 سوءاستفاده کرده است و ترامپ مانع تلاش های کنگره برای کشف هرگونه تخلف است.

 

چاک شومر رهبر سناتور آمریكا ، چك شومر (D-NY) ، رهبر اکثریت میچ مک کانل (R-KY) و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان مجلس (D-CA) با دیگر اعضای کنگره در طی یک مراسم مدال طلا به افتخار اسکلروز جانبی آمیوتروفیک نشستند. ) طرفدار و بازیکن سابق فوتبال نیواورلئان Saints استیو گلیسون در پایتخت ایالات متحده در واشنگتن ، ایالات متحده ، 15 ژانویه ، 2020. REUTERS / جاناتان ارنست

ساعت 2 بعد از ظهر روز پنجشنبه ، سنا مقاله استیضاح را در دست خواهد گرفت. چاک گراسلی ، سناتور طولانی مدت جمهوری خواه ، جان رابرتز ، رئیس دیوان عالی کشور به اتاق اعزام می شود. سپس روبرتز به عنوان داوران در سناتورها قسم می خورد.

 

از 21 ژانویه شروع می شود

 

مدیران مجلس پرونده خود را در برابر ترامپ ارائه خواهند داد ، و تیم حقوقی رئیس جمهور پاسخ خواهد داد که سناتورها به عنوان هیئت منصفه نشسته اند. مک کان اعلام کرده است که سنا شش روز در هفته جلسه خواهد داشت و فقط یکشنبه ها را تعطیل می کند.

 

سپس به سناتورها فرصت داده می شود تا سوالات را به هر طرف ارسال كنند.

 

مک کان گفته است که ، هنگامی که این اتهامات به طور رسمی به مجلس سنا ارسال شود ، وی قطعنامه ای را تصویب می کند که مقررات اولیه دادگاه را تعیین می کند اما تصمیمی درباره شنیدن از شاهدان به تعویق می اندازد.

 

مک کان هنوز پیش نویس قطعنامه منتشر نکرده است ، اما وی گفت که این شبیه به تصویب شده در ژانویه 1999 در جریان استیضاح رئیس جمهور پیشین دموکرات ، بیل کلینتون است.

 

این قطعنامه مهلت هایی را برای دادستان و دفاعیه برای ارائه "خلاصه دادرسی" که پرونده های آنها به صورت کتبی ارائه شده بود ، تعیین کرد. این قطعنامه همچنین 24 ساعت در اختیار نمایندگان هر یک از طرفین استدلالهای شفاهی قرار داده و 16 ساعت را برای سناتورها سؤال کرده است.

 

قطعنامه کلینتون که توسط مک کونل ارجاع شده بود ، تأیید نکرده است که آیا شاهدان احضار می شوند. قطعنامه پیگیری این امکان را برای سه شاهد فراهم می کند که شهادت دهند در فیلم های ضبط شده ویدئویی که بعداً با رأی خط حزب به تصویب رسیدند.

 

نمایش پرده ای (2 تصویر)

اواخر ژانویه تا اوایل فوریه

 

دموکرات ها در جلسه دادگاه به شنیدن از شاهدان فشار می آورند. اگر قطعنامه مک کانل در مورد مقررات دادگاه اولیه اتخاذ شود ، همانطور که انتظار می رود ، سناتورها احتمالاً مدتی پس از شروع دادگاه درمورد اینکه آیا شهادت شاهد را بخواهند که توسط دموکرات ها ارائه شود ، رأی دهند. جمهوری خواهان می توانند به دنبال شهود خود نیز باشند ، هرچند کاخ سفید روز پنجشنبه گفت که فکر نمی کند شاهدان ضروری باشند.

 

سنا اکنون 53 جمهوری خواه ، 45 دموکرات و دو مستقل دارد که معمولاً با دموکرات ها رأی می دهند. این بدان معناست که چهار جمهوریخواه باید از حزب خط عبور کنند و برای درخواست شهادت شاهد ، به دموکرات ها بپیوندند.

 

دادگاه می تواند تا فوریه ادامه یابد ، وقتی آیووا و نیوهمپشایر اولین نامزدهای انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را برگزار می کنند. این می تواند برای چهار سناتوری که به دنبال نامزدی دموکرات بودند ، مشکلات لجستیکی را ایجاد کند: برنی سندرز ، الیزابت وارن ، ایمی کلوبوچار و مایکل بنت.

حمید بازدید : 197 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)

خرید سررسید 99 قیمت سررسید سال 99 خرید سررسید سال 99 قیمت سررسید 99 سررسید 98 سررسید ۹۹ خرید سررسید 98 چاپ سررسید  سالنامه احصائیوی سالنامه 98 سالنامه احصائیوی افغانستان 1397 سالنامه احصائیوی افغانستان 1395 pdf سالنامه کابل سالنامه ۱۳۹۸ سالنامه افغانستان سالنامه احصائیوی افغانستان سالنامه احصائیه مرکزی سالنامه بیمه مرکزی سالنامه به چه معناست سالنامه برنامه ریزی سالنامه بازرگانی خارجی جمهوری اسلامی سالنامه باطله سالنامه بیمه 97

سالنامه بیمه مرکزی سال 96 سالنامه بیمه 1396 سالنامه به انگلیسی سالنامه پارت سالنامه پاسارگاد سالنامه پاتریس سالنامه پرتو سالنامه پارس سالنامه پیک فدک سالنامه پارسکو سالنامه پاپکو سالنامه پاشا سالنامه پردیس سالنامه تندیس سالنامه توفیق سالنامه تبلیغاتی سالنامه تات سالنامه تنها سالنامه ترکمنی سالنامه نیک سالنامه تکسیز سالنامه ترمه سالنامه ترکمن سالنامه ثبت احوال سالنامه ثبت احوال 1395 سالنامه آماری ثبت احوال سالنامه آماری ثبت احوال کشور دانلود سالنامه ثبت احوال سالنامه آماری سازمان ثبت احوال کشور سالنامه آماری سازمان ثبت احوال سالنامه جهان سالنامه جهان نما اصفهان

سالنامه جهان نما سالنامه جیبی سالنامه جهاد کشاورزی سالنامه جمکران سالنامه جلالی سالنامه جیبی 98 سالنامه جدید سالنامه جلد چرمی سالنامه چینی سالنامه چیترا سالنامه چیه سالنامه چرمی سالنامه چهارده معصوم سالنامه چرم سالنامه چاپ سالنامه چتر دانش سالنامه چاپ سنگی سالنامه حیوانات سالنامه حجامت 98 سالنامه حجامت ۱۳۹۸ سالنامه حجامت 1397 سالنامه حافظ سالنامه حجامت 99 سالنامه حیوانی سالنامه حمل و نقل کشور سالنامه حجامت 1398 سالنامه خیلی سبز سالنامه خورشیدی سالنامه خیلی سبز 98 سالنامه خانواده سالنامه خلق سالنامه خرید سالنامه خاص سالنامه خوک سالنامه خیام

سالنامه دموت سالنامه دنیا سالنامه دیدار سالنامه دیواری سالنامه دفاع مقدس سالنامه دیجی کالا سالنامه دنیای اقتصاد سالنامه دارویی کشور سالنامه دیالیز ایران ذکر سالنامه سالنامه را تعریف کنید سالنامه روما سالنامه ریحان سالنامه راستی سالنامه رس سالنامه راهداری سالنامه رسام سالنامه رشد سالنامه روزنامه اطلاعات سالنامه روزنامه شرق سالنامه زنبورداری سالنامه زرتشتی سالنامه زیتون سالنامه زنبورداری در ایران سالنامه زرتشتیان سالنامه زیردستی سالنامه زندگی موثر سالنامه زالو سالنامه زنان ایران نوشین احمدی خراسانی سالنامه زراعی سالنامه ژوبین سالنامه سال 1399 سالنامه سال ۹۸ سالنامه سال 98 سالنامه سال 1398

سالنامه سپهر سالنامه سال 97 سالنامه سال ۱۳۹۹ سالنامه سال ۹۶ سالنامه سال 94 سالنامه سازمان هواپیمایی کشوری سالنامه شمسی سالنامه شیلات سالنامه شفیعی سالنامه شاملو سالنامه شاهنشاهی سالنامه شیلات ایران سالنامه شهدا سالنامه شمسی 98 سالنامه شمسی اندروید سالنامه صنعت بیمه سالنامه صادرات و واردات گمرک سالنامه صهبا سالنامه صالحین 97 سالنامه صبا سالنامه صالحین سالنامه صنایع دستی سالنامه صنایع هوایی صفحه سالنامه سالنامه آماری صنعت بیمه 1397 سالنامه طاها سالنامه طبری سالنامه طبیعت سالنامه طهران قدیم سالنامه تهران طراحی سالنامه طرح سالنامه طراحی سالنامه اختصاصی طلاکوب سالنامه طرح سالنامه آماری سالنامه به سوی ظهور سالنامه عباس مصباح زاده سالنامه عود سالنامه عربی سالنامه علامه مجلسی سالنامه عراق سالنامه عقیق سالنامه عاشقانه سالنامه عشق سالنامه عاشورا سالنامه عمران سالنامه غدیر سالنامه آذربایجان غربی سالنامه آماری آذربایجان غربی سالنامه آماری آذربایجان غربی 1395 سالنامه استان آذربایجان غربی سالنامه فطرس سالنامه فارسی سالنامه فدک سالنامه فکاهی توفیق سالنامه فارسی حاج شیخ عباس مصباح زاده سالنامه فارسی مصباح زاده سالنامه فانتزی سالنامه فردوسی سالنامه فروهر سالنامه فروردین 98 سالنامه قمر در عقرب سالنامه قمری سالنامه ققنوس سالنامه قفل دار سالنامه قمر در عقرب ۹۸ سالنامه قمری ۹۸ سالنامه قمری 97 سالنامه قرآنی سالنامه قمر در عقرب 97 سالنامه کیانی سالنامه کشاورزی سالنامه کاوا سالنامه کاندید سالنامه کوردی سالنامه کیا

سالنامه کردی سالنامه کیانی کو سالنامه کلاسوری سالنامه گاموت سالنامه گلبرگ سالنامه گلدن سالنامه گردشگری سالنامه گل آقا سالنامه گل نرگس سالنامه گاج سالنامه گمرک سالنامه گل گلی سالنامه گمرک ایران سالنامه لایه باز سالنامه لاکچری سالنامه آماری لرستان سالنامه آماری لرستان 1395 سالنامه به لاتین سالنامه آماری استان لرستان 1395 سالنامه آماری استان لرستان سالنامه آماری استان لرستان 1396 سالنامه آماری استان لرستان 1397 سالنامه میلادی سالنامه مصباح سالنامه مرکز آمار ایران سالنامه مذهبی سالنامه موفقیت سالنامه مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سالنامه محمد سالنامه مرکز آمار سالنامه مبین سالنامه نجومی سالنامه نوشته ای است که سالنامه نادری سالنامه نقش خیال سالنامه نقشینه سالنامه نقش تندیس سالنامه نگارینه سالنامه نبونید سالنامه نجومی 98 سالنامه وزیری سالنامه وطن سالنامه وکلا سالنامه و اطلاعات حقوقی ایران سالنامه ورزشی سالنامه و سررسید سالنامه وکیل سالنامه وزارت راه سالنامه و هدایای تبلیغاتی سالنامه و هفته نامه چیست تقویم و سالنامه در جدول تقویم و سالنامه در حل جدول تقویم و سالنامه سررسید و سالنامه 98 سررسید و سالنامه آرام سررسید و سالنامه فرهنگی تفاوت سالنامه و سررسید سالنامه های آماری سالنامه

هواشناسی سالنامه های آماری کشور سالنامه هجری شمسی سالنامه هواشناسی ایران سالنامه هواشناسی کل کشور سالنامه هجری قمری سالنامه هخامنشی سالنامه های آشوری سالنامه های هواشناسی کل کشور سالنامه یعنی چه سالنامه ی آماری سالنامه ی حجامت 98 سالنامه ی حجامت ۹۸ سالنامه یعنی چه فارسی چهارم سالنامه ی چینی سالنامه ی کوردی سالنامه ی ۹۸ سالنامه یاران ناب سالنامه ي كوردى 2018 سالنامه ي كوردى سالنامه 1399 سالنامه 1398 سالنامه 1397 سالنامه 1400 سالنامه 1396 سالنامه 1397 خورشیدی سالنامه 1395 سالنامه 1364 سالنامه 1394 سالنامه 1366 سالنامه 2020 سالنامه 2019 سالنامه 2018 سالنامه 2017 سالنامه میلادی 2018 سالنامه ى كوردى 2019 سالنامه ي كوردى 2017 سالنامه ي كوردى 2716 سالنامه سلامت 4 سالنامه سال 49 سالنامه سال 56 سالنامه سلامت نسخه 5 سالنامه آماری سال 57 سالنامه 60 سالنامه سال 68 سالنامه سال 64 سالنامه 79 سالنامه 78 سالنامه

سال 79 سالنامه 86 سالنامه 89 سالنامه 88 سالنامه 87 سالنامه آماری سال 85 سالنامه 97 سالنامه 97 بیمه مرکزی سالنامه 96 سالنامه 95 سالنامه 98 خرید سالنامه 98 در یک نگاه سالنامه 97 در یک نگاه سالنامه 98 دیجی کالا

حمید بازدید : 61 پنجشنبه 26 دی 1398 نظرات (0)

(سی ان ان) رئیس جمهور دونالد ترامپ منتظر نیست که از جرایم استیضاح تبرئه شود تا نشان دهد هیچ کس نمی تواند جلوی انجام کارهایی را که می خواهد بگیرد متوقف شود.

 

هیچ قانون اساسی ، مجلس دموکراتیک ، قانون رفتار ریاست جمهوری پذیرفته شده ، جمهوری اسلامی خارجی ، مفهوم مشترک نیرو متناسب ، بررسی کننده رسانه یا سابقه حقوقی قصد ندارد او را دوباره تقویت کند.

هنگامی که دموکرات ها سرانجام دموکرات ها مقررات استیضاح را به مجلس سنا منتقل کردند ، در روزی که یک لایت موتیف مناسب برای دولت وی بود ، رسماً متهم به سوءاستفاده از قدرت و انسداد کنگره شد. وی سپس به سادگی با نوعی رفتار بدون مداخله و نقض کنوانسیون های حاکمیتی که در وهله اول او را دچار مشکل کرده بود ، فشار آورد و نشان داد که استیضاح برای او ممکن است یک لکه باشد ، اما این یک درس نخواهد بود.

تا حدودی ، شجاعت است: ترامپ پیامی مبنی بر مخالفت را ارسال می کند ، و از دادن استیضاح "فریب" احترامی که شایسته آن است و به رأی دهندگان نشان می دهد که کار خود را انجام داده ، امتناع می ورزد ، روز چهارشنبه با انتقاد از آنچه که او به عنوان یک معاهده تجاری تاریخی با چین اعلام کرده بود ، به سر می برد.

ترامپ خطاب به سناتورهای جمهوریخواه كه به عنوان معاونین وی در مراسم امضای كاخ سفید در روز چهارشنبه ، در مقابل سنگسار با مقامات بلندپایه چینی روبرو خواهند شد ، گفت: "آنها فرار از آنجا به آنجا می روند ، بیایید از آن مراقبت كنیم."

اما پس از یک هفته پرتلاطم در خانه و خارج از کشور ، ترامپ همچنین با دشمنان خود در حال تلگراف است که چگونه ریاست جمهوری او هنگامی که مسلح به آنچه که انتظار دارد از مجلس سنا باشد ، به نظر می رسد ، نگاه خواهد کرد.

و او یک سؤال ضمنی را مطرح می کند - وقتی سنا به رهبری جمهوری خواهان کار مورد انتظار خود را انجام داده و چه رأیهایی باقی خواهد ماند ، مانع تلاش مجلس برای اخراج وی از منصب شد. دموکرات ها چه می کنند - دوباره او را استیضاح کنند؟

حمید بازدید : 50 چهارشنبه 27 آذر 1398 نظرات (0)

به محض اینکه مدیرعامل جدیدی در یک شرکت معرفی می شود ، کارخانه شایعات غالباً به تجهیزات بالایی می رود و کارکنان شروع به نگرانی می کنند. cnn

 

نگرانی اساسی این است: آیا شغل خود را از دست خواهم داد؟

آنتونی ابیاتیلو ، رئیس راسل رینولدز ، همكاران رهبری و عملكرد موفقیت آمیز گفت: چشم انداز اخراج ها معمولاً كمتر به وضعیت مدیرعامل جدید و به وضعیت شركت و نیازهای آینده آن وابسته است.

با این وجود ، بسیاری از مردم بدترین را فرض می کنند زیرا می بینند که کارمندان به زودی پس از انتصاب مدیرعامل جدید ، درب را نشان می دهند.

سال گذشته ، به عنوان مثال ، پس از نامگذاری مدیر عامل شرکت HP ، انریکه لماس ، این شرکت اعلام کرد که طی سه سال آینده بین 7000 تا 9000 کارمند کاهش می یابد. لماس این اقدام HP را "انجام اقدامات جسورانه و قاطعانه هنگام شروع فصل بعدی" توصیف کرد.

در ماه دسامبر ، فقط چند هفته از کار جدید خود ، Bed Bath & Beyond مدیرعامل مارک تریتون ، همه را به جز یکی از مدیران C-suite که او به ارث برده است ، رها کرد.

جین استیونسون ، نایب رئیس شرکت مشاوره سازمانی ، کورن فری ، گفت: اما وضعیت هر شرکت متفاوت خواهد بود. "یک مدیرعامل جدید با اخراج ها معادل نیست. یک مدیرعامل جدید معادل ارزیابی چگونگی بهترین موقعیت شرکت برای انجام امروز و تحویل برای فردا برابر است."

بنابراین وقتی رئیس جدید وارد می شود چه کارهایی باید انتظار داشته باشند؟

برای حداقل تغییراتی در مجموعه c آماده باشید

ارزیابی های مدیران جدید معمولاً از بالا شروع می شود.

آنها به یک تیم اجرایی احتیاج دارند که با آنها همکاری خوبی داشته باشد و بتواند استراتژی های جدیدی را که در ذهن دارند اجرا کند.

بنابراین آنها به ترکیب ، اختیارات و اثربخشی تیم موروثی c-suite می پردازند ، تخصص هر یک از دستگاه های اجرایی را در زمینه آنچه که باید پیش رود در نظر می گیرند و به این موضوع می پردازند که چگونه نقاط قوت هر یک از اعضاء خود مدیرعامل را تکمیل می کند.

ابیاتیلو گفت: "شما معمولاً در سطح ارشد جایگزینی خواهید داشت."

هنوز هم غیرممکن است که یک مدیرعامل جدید تقریباً همه افراد C-suite را از بین ببرد که مثل Tritton اتفاق افتاده است.

اما وقتی رئیس ارشد برای نجات یک شرکت و اجرای سریع استراتژی جدید احساس فشار کند ، ممکن است این فراخوان باشد. استیونسون گفت: "اگر احساس می کنید [انجام چنین کاری] با تیمی که دریافت کرده اید خطری دارد ، اکنون پرداخت آن است یا بعداً پرداخت می کنید."

کاهش شغل گسترده تر احتمالاً وقتی شرکت دچار آشفتگی شود ، کاهش می یابد

هنگامی که امور مالی ، فرهنگ و یا هر دو در وضعیت بدی قرار دارند ، مدیرعامل جدید متهم می شود که شرکت را به مسیر خود برگرداند. و اغلب این می تواند به معنی کاهش شغل باشد.

ولز فارگو را در نظر بگیرید که به دلیل رسوایی حساب های جعلی با هزینه‌های قانونی و افت سود به سرقت رفته است.

در زمان مدیرعامل سابق تیم اسلون ، این بانک در سال 2018 اعلام کرد 26.500 کاهش شغل در طی سه سال.

هنگامی که اسلون نتوانست مسائل را به اندازه کافی بچرخاند ، هیئت مدیره چارلی شارف را برای استخدام در این پاییز گذشته استخدام کرد. شارف به عنوان یک کاهش دهنده هزینه شهرت دارد و تحلیلگران انتظار دارند که وی از هزینه های بالای بانک بکاهد ، اگرچه هنوز مشخص نیست که وی چگونه این کار را انتخاب خواهد کرد.

اما غالباً وقتی مدیرعامل جدیدی از خارج وارد می شود ، کارکنان می توانند با تحقیق در مورد آنچه در شرکتهای قبلی انجام داده اند ، نسبت به رویکرد آن شخص احساس کنند.

استفان مایلز ، مدیرعامل گروه مایلز ، یک شرکت مشاوره اجرایی ، گفت: "رفتار گذشته معمولاً شاخص خوبی برای رفتارهای آینده است."

هنگامی که یک شرکت با فشار مالی مواجه شده یا نیاز به تغییر استراتژی دارد ، مدیران عامل جدید می خواهند خودشان اتاق تنفس بخرند. وی افزود که ممکن است آنها وسوسه شوند تا بزرگترین اهرمی را که در اختیارشان است ، بکشند و این هزینه مردم است.

حمید بازدید : 40 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

 

الکتروموتور  موتورهای القایی تک فاز

بین انواع الکتروموتورها، الکترو موتور القایی تکفاز باتوجه به ارزان تر بودن قیمت و پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری بیشترین استفاده را دارد. این نوع از الکتروموتور تنها یک پیچه یا یک کلاف اصلی دارد و با یک منبع تغذیه متناوب تک فاز کار می‌کند. در تمام الکتروموتورهای القایی تک فاز، روتور از نوع قفس سنجابی است. الکتروموتور تک فاز القایی خود راه انداز نیست. هنگامی که الکتروموتور به یک منبع تغذیه تک فاز متصل است کلاف اصلی دارای جریانی متناوب می‌شود. این جریان متناوب میدان مغناطیسی ای ضربانی تولید می‌کند. به سبب القا، روتور تحریک می‌شود. چون میدان مغناطیسی اصلی ضربانی است گشتاوری که برای چرخش الکتروموتور لازم است بوجود نمی‌آید و بحای چرخیدن روتور آن را به ارتعاش در می آورد. به همین دلیل الکتروموتور القایی تک فاز به استارتر ( دستگاه آغازگر) نیاز دارد که تا ضربات آغازی را برای چرخش موتور تولید نماید.

دستگاه آغازگر الکتروموتور القایی تک فاز پیچه‌ای اضافی در استاتور است (پیچه راه انداز). پیچه استارت می‌تواند دارای خازن های سری و یا سوئیچ گریز از مرکز باشد. هنگامی که ولتاژ تغذیه برقرار است جریان در پیچه اصلی به سبب مقاومت پیچه اصلی ولتاژ تغذیه را افت می‌دهد ( ولتاژ به جریان تبدیل می‌شود ). در همین حین جریان در پیچه استارت بسته به مقاومت دستگاه استارت به افزایش ولتاژ تغذیه تبدیل می‌شود. فعل و انفعال میان میدان های مغناطیسی که پیچه اصلی و دستگاه استارت (شامل پیچه کمکی و خازن) می‌سازند میدان برایندی می‌سازند که در جهتی گردش می‌کند. محور الکتروموتور گردش را در جهت این میدان برایند آغاز می‌کند.


دیاگرام موتور القایی تک فاز بدون پیچه راه انداز

دیاگرام موتور القایی تک فاز بدون پیچه راه انداز


هنگامی که الکتروموتور به ۷۵ درصد دور مجاز خود می‌رسد یک سوئیچ گریز از مرکز پیچه استارت را از مدار خارج می‌کند. از این لحظه به بعد الکتروموتور تک فاز می‌تواند گشتاور کافی را برای ادامه کارکرد خود نگه دارد. بجز انواع خاص، معمولا همه الکتروموتورهای تک فاز فقط برای کاربری‌های کمتر از ۳ اسب بخار استفاده می‌شوند. با توجه به انواع تکنیک های استارت، الکتروموتورهای القایی تک فاز AC در انواعی به شرح ذیل قرار دارند.


دیاگرام موتور القایی تک فاز با پیچه راه انداز

دیاگرام موتور القایی تک فاز با پیچه راه انداز


الکتروموتور تک فاز القایی AC با فاز شکسته :

الکتروموتور فاز شکسته با عنوان استارت القایی / کارکرد القایی هم شناخته می‌شود که دو پیچه دارد. پیچه استارت از سیم نازکتر و تعداد دور کمتر نسبت به پیچه اصلی برای بوجود آوردن مقاومت بیشتر ساخته شده‌است. همچنین میدان پیچه استارت در زاویه‌ای غیر از آنچه که پیچه اصلی دارد قرار می‌گیرد که سبب آغاز چرخش محور الکتروموتور می گردد. پیچه اصلی که از سیم ضخیم تری ساخته شده‌است الکتروموتور را همیشه درحالت چرخش باقی نگه می‌دارد.


دیاگرام الکتروموتور تک فاز القایی AC با فاز شکسته

دیاگرام الکتروموتور تک فاز القایی AC با فاز شکسته


گشتاور آغازین کم است مثلاً ۱۰۰ تا ۱۷۵ درصد گشتاور نامی است. الکتروموتور برای استارت جریان زیادی طلب می‌کند، که تقریباً ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ درصد جریان نامی است. گشتاور حداکثر تولید شده نیز در محدوده ۲۵۰ تا ۳۵۰ درصد از گشتاور نامی می‌باشد.


کاربری های مناسب برای الکتروموتورهای فاز شکسته شامل سنگ سمباده های کوچک، دمنده‌ها و فن های کوچک و دیگر دستگاه هایی با نیاز به گشتاور آغازین کم و با نیاز به الکتروموتور هایی با قدرت ۱/۲۰ تا ۱/۳ اسب بخار می‌باشد. این الکتروموتورها در کاربری هایی که نیاز به روشن و خاموش کردن های پیاپی و یا نیاز به گشتاور زیاد دارند مناسب نیست.


الکتروموتور تک فاز القایی AC با استارت خازنی :

این نوع الکتروموتور همان الکتروموتور با فاز شکسته، اصلاح شده با خازنی سری با آن برای بهبود استارت است. همانند الکتروموتور معمولی با فاز شکسته، این نوع الکتروموتور یک سوئیچ گریز از مرکز داشته که هنگامی که محور الکتروموتور به ۷۵ درصد سرعت نامی می‌رسد، پیچه استارت را از مدار خارج می‌نماید. از آنجا که خازن در مدار استارت است، گشتاور استارت بیشتری تولید می‌کند که معمولاً در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ درصد گشتاور نامی است و جریان استارت معمولاً بین ۴۵۰ تا ۵۷۵ درصد جریان نامی است که بسیار کمتر از الکتروموتور با فاز شکسته که دلیل آن هم وجود سیم ضخیمتر در مدار استارت است.


دیاگرام الکتروموتور تک فاز القایی AC با استارت خازنی

دیاگرام الکتروموتور تک فاز القایی AC با استارت خازنی


نوع اصلاح شده‌ای از الکتروموتور با استارت خازنی، الکتروموتور با استارت مقاومتی است. در این نوع الکتروموتور خازن استارت با یک مقاومت جایگزین شده‌است. الکتروموتور با استارت مقاومتی در کاربری هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که میزان گشتاور استارت، کمتر از مقداری که الکتروموتور با استارت خازنی تولید می‌کند لازم است. صرف نظر از هزینه، این الکتروموتور امتیازات عمده‌ای نسبت به الکتروموتور با استارت خازنی ندارد. این الکتروموتورها در انواع مختلف کاربری های پولی و تسمه‌ای مانند تسمه نقاله‌های کوچک و در پمپ ها، دمنده‌های بزرگ و کاربری های چرخ دنده‌ای به خوبی عمل می نماید.


الکتروموتور تک فاز القایی AC با خازن دائمی اسپلیت – PSC :

این موتور (PSC) نوعی خازن دائما متصل به صورت سری به پیچه استارت دارد. این کار باعث می شود که پیچه استارت تازمانی که موتور به سرعت چرخش خود برسد به صورت پیچه ای کمکی عمل کند. از آنجا که خازن عملکرد اصلی , باید برای استفاده مداوم طراحی شده باشد , نمی تواند توان استارتی معادل یک موتور استارت خازنی ایجاد نماید. گشتاور استارت یک موتور (PSC) معمولا کم و در حدود ۳۰ تا ۱۵۰ درصد گشتاور ارزیابی شده است. موتورهای (PSC) جریان استارتی پایین, معمولا در کمتر از ۲۰۰ درصد جریان برآورد شده دارند که آن ها را برای کاربری هایی با سرعت های دارای چرخه های خاموش روشن بالا بسیار مناسب می سازد.

الکتروموتور تک فاز القایی AC با خازن دائمی اسپلیت

دیاگرام الکتروموتور تک فاز القایی AC با خازن دائمی اسپلیت


موتورهای PSC امتیازات فراوانی دارند. طراحی موتور براحتی برای استفاده با کنترل کننده های سرعت می تواند اصلاح شود. همچنین می توانند برای بازدهی بهینه و ضریب توان بالا در فشار برآورد شده طراحی شوند. آن ها به عنوان قابل اطمینان ترین موتور تک فاز مطرح می شوند. مخصوصا به این خاطر که به سوئیچ گریز از مرکز نیازی ندارند.


 موتورهای PSC بسته به طراحیشان کاربری بسیار متنوعی دارند که شامل فن ها , دمنده ها با نیاز به گشتاور استارت کم و چرخه های کاری غیر دائمی مانند تنظیم دستگاه ها, عملگر درگاه ها و بازکننده های درب گاراژها می شود.

الکتروموتور تک فاز القایی AC استارت با خازن / کارکرد با خازن:

این الکتروموتور، همانند الکتروموتور با استارت خازنی، خازنی از نوع استارتی در حالت سری با پیچه کمکی برای گشتاور زیاد استارت دارد. همچنین مانند یک الکتروموتور با خازن دائمی، خازنی از نوع کارکرد دائم دارد که درکنار خازن استارت در حالت سری با پیچه کمکی است که بعد از شروع به کار الکتروموتور از مدار خارج می‌شود. این حالت سبب بوجود آمدن گشتاوری اضافی می‌شود.


دیاگرام الکتروموتور تک فاز القایی AC استارت با خازن / کارکرد با خازن


این نوع الکتروموتور می‌تواند برای بازده بیشتر طراحی شود. این الکتروموتور بخاطر خازن های کارکرد دائم و استارت و سوئیچ گریز از مرکز آن نسبتا پرهزینه‌است. این الکتروموتور می‌تواند در بسیاری از کاربری هایی که از هر الکتروموتور تک فاز دیگری انتظار می‌رود استفاده شود. این کاربری ها شامل ماشین های مرتبط با چوب، کمپرسورهای هوا، پمپ های آب فشار قوی، پمپ های تخلیه و دیگر کاربردهای نیازمند گشتاورهای بالا می‌شوند.


الکتروموتور تکفاز القایی AC با قطب سایه دار (با حلقه اتصال کوتاه) :

الکتروموتورهای تک فاز با قطب سایه دار فقط یک پیچه یا کلاف اصلی دارند و پیچه یا کلاف راه انداز ندارند. استارت خوردن به وسیله طرح خاص آن که حلقه پیوسته مسی ای را دور قسمت کوچکی از هر قطب الکتروموتور حلقه می‌کند انجام می‌شود. این سایه که قطب را دو تکه می‌کند سبب می‌شود که میدان مغناطیسی ای ضعیف تر در ناحیه سایه خورده نسبت به قسمت دیگر و در کنار آن بوجود آید. تعامل میان میدان ها محور را به چرخش در می آورد. چون الکتروموتور با قطب سایه خورده پیچه استارت، سوئیچ استارت ویا خازن ندارد از نظر الکتریکی ساده و ارزان است. همچنین سرعت آن را صرفا با تغییر ولتاژ یا بوسیله یک پیچه با چند دور مختلف می‌توان کنترل کرد.


ساختار الکتروموتور با قطب سایه خورده از نظر مکانیکی اجازه تولید انبوه را می‌دهد. درحقیقت این الکتروموتورها به الکتروموتورهای یکبار مصرف معروفند. بدین معنی که جایگزین کردن آن ها ارزانتر از تعمیر آن هاست.


دیاگرام موتور القایی AC با قطب سایه دار


 


الکتروموتورهای با قطب سایه دار مشخصات مثبت زیادی دارند. اما چندین مورد عیب هم دارند. گشتاور استارت کم آن معمولاً ۲۵ تا ۷۵ درصد گشتاور نامی است. آن ها الکتروموتورهایی با اتلاف بالا هستند که سرعتی حدود ۷ تا ۱۰ درصد سرعت سنکرون دارند. عموماً بازده این نوع الکتروموتور بسیار پایین است (کمتر از ۲۰ درصد).


هزینه اولیه پایین آن را برای قدرت کمتر یا کاربردهای با کار کمتر مناسب می‌سازد. شاید وسیع ترین استفاده از آن ها در فن های چند سرعته برای استفاده خانگی است. ولی گشتاور کم، الکتروموتور تک فاز دارای قطب سایه دار را برای بیشتر کاربری های صنعتی یا تجاری که در آن ها کار مداوم یا پریود‌های گردش بیشتر معمول است غیر قابل استفاده می‌کند.


 


شکل زیر منحنی سرعت – گشتاور را برای انواع موتور القایی AC تک فاز نشان می دهد.

 

تک فاز امروزه در صنایع مختلفی کاربرد دارد وحتی شاهد استفاده بیشتر در صنایع کوچک هستیم. الکتروموتور تک فاز در دو دسته تک خازن و دو خازن در بازار ارائه می گردد .شاید شما نام الکتروموتور رله ای را شنیده باشید الکتروموتور رلهای همان الکتروموتور دوخازن می باشد.الکتروافروز با چندین دهه فعالیت در خصوص فروش و واردات انواع برند های الکتروموتور تک فاز از جمله الکتروموتور تک فاز چینی ،الکتروموتورNJM تک فاز ، الکتروموتور RMP ،الکتروموتور گوانگلو که عموما پوسته آلومینوم هستند و الکتروموتور تک فاز موتوژن و الکتروموتور تک فاز الکتروژن را بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.در اینجا قابل ذکر است بین برند های مختلفی از الکتروموتور های تک فاز شرکت الکتروموتور موتوژن با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب انتخابی مناسب برای شما است.

شرکت الکتروموتور موتوژن سال هاست که سابقه درخشانی در ساخت الکتروموتور تکفاز و سه فاز دارد و اخیراً حتی به ساخت الکتروموتور ضد انفجار دست زده که در نوع خود برای یک ایرانی غرور آفرین است.

استفاده از الکتروموتور تک فاز :

عموما از الکتروموتور تک فاز در صنایع کوچک و دستگاه سازی ها استفاده می شود ، به عنوان مثال دستگاه خمیر گیر نانوایی که عموما دارای برق تک فاز هستند از الکتروموتور تک فاز استفاده می کنند، یا دستگاه همزن در صنایع کوچک با گیربکس از الکتروموتور تک فاز استفاده می کنند. در بازار  الکتروموتور تک فاز تا ۴کیلووات موجود است البته الکتروموتور ۴کیلووات تک فاز عموما تا ۳٫۶کیلووات توان دارد و به الکتروموتور ۵٫۵ اسب تک فاز نیز مشهور هستند ولی توان واقعی این الکتروموتور ۳٫۶ کیلووات است و در برند های چینی مشاهده می شود.

شما عزیزان می توان انواع الکتروموتور را بهترین قیمت از گروه الکتروافروز تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی قبل از خرید می توانید با کارزشناسان فروش الکتروافروز تماس بگیرید تا با مشاوره قبل از خرید الکتروموتور مناسب برای کار خود را با دانشی بهتر انتخاب کرده و خیالی مطمئن شروغ به کار کنید.

حمید بازدید : 55 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

لکه های قرمز بر روی پوست می‌توانند کاملاً بی ضرر بوده، و یا ممکن است نشانه‌ای از چندین بیماری حاد باشند. برای این عارضه چندین علل نهفته وجود دارد. اجازه دهید نگاهی به آن بیاندازیم...

لکه‌های قرمز روی پوست

لکه‌های قرمز روی پوست یکی از رایج‌ترین مشکلات پوستی است

 

چکیده

لکه‌های قرمز در زمره‌ی رایج‌ترین انواع ناراحتی‌های پوستی است. تقریباً یکی از علائم اولیه‌ی تمام بیماری‌های پوستی، وجود لکه‌های قرمز است. لکه‌های قرمز بر روی پوست می‌توانند کاملاً بی‌ضرر بوده، و یا ممکن است نشانه‌ای از چندین بیماری حاد باشند. برای این عارضه چندین علل نهفته وجود دارد. در این مقاله به علل آن‌ها و راه‌های درمان اشاره شده است.

 

تعداد کلمات 1367/ تخمین زمان مطالعه 7 دقیقه

 

نویسنده: حمید وثیق زاده انصاری

 

 

لکه‌های قرمز می‌توانند در هر نقطه‌ای از بدن ظاهر شوند. گاهی اوقات، ناحیه‌‌ای از بدن که تحت تأثیر این لکه‌ها واقع شده، به تشخیص علت دقیق ظاهر‌شدن این نقاط قرمز بر روی پوست فرد کمک می‌کند. اگر چه، نقاط قرمز پوستی به احتمال زیاد بی‌ضررند، اما ضرورت دارد آن‌ها را با دقت تحت نظر بگیرید. دانه‌ یا جوش‌های پوستی به‌ظاهر بی‌ضرر ممکن است نشانه‌ای از برخی بیماری‌های کشنده باشند. در بعضی از موارد، ممکن است نشان از شروع یک بیماری باشند.

لکه‌های قرمز ممکن است همراه با خارش، درد، تورم، و علائمی از این قبیل باشند. بعضی نقاط قرمز روی پوست نیز ممکن است با مایع پر شده باشند. از سوی دیگر، ممکن است نقطه‌های قرمز رنگی روی پوست خود داشته باشید که نه درد می‌کنند و نه در طی سالیان درازی تغییر شکل داده‌اند. در حالی که بی‌ضرر قلمداد کردن این نقاط قرمز امری طبیعی است، اما بهتر است چکاپی از آن‌ها صورت بگیرد و از آن مهم‌تر چنان‌چه در طول دوران بلوغ شکل گرفته‌اند، تحت معاینه قرار گیرند. در این مقاله، برخی از علل به وجود آمدن لکه‌های قرمز پوستی را نشان داده‌ایم که بایستی ماهیت و محدوده‌ی تشکیل آن‌ها در هر فرد مشخص شود.

 

بیشتر بخوانید: بیماری‌های پوستی در طب سنتی

 

علت‌های به وجود آمدن نقاط قرمز بر روی پوست

آکنه (جوش صورت و پوست)

علائم آکنه قرمز یا قهوه‌ای رنگ می‌باشند. به آن‌ها «ماکول'macules' یا لکه پوستی» گفته می‌شود که به صورت مسطح هستند. ماکول‌ها جای زخمی هستند که بعد از بهبود یافتن آکنه بر جای می‌مانند. این نقطه‌ها دائمی نیستند و اغلب با مرور زمان محو می‌شوند. با این حال، قرار گرفتن در معرض نور خورشید ممکن است روند بهبود را طولانی کند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: روش های درمان طبیعی آکنه

 

خال مادرزادی

خال‌های مادرزادی را که همانژیوم hemangioma نیز می‌نامند، لکه‌های رنگی هستند که بلافاصله بعد از تولد قابل مشاهده‌اند. هم‌چنین، آن‌ها می‌توانند بعد از تولد هم به وجود بیایند. همانژیوم بیشتر مرتبط با رگ‌های خونی است. خال‌های مادرزادی را می‌توان از دیگر لکه‌های قرمز پوستی متمایز کرد، چون اغلب در اوایل دوران کودکی ایجاد می‌شوند.

 

 

بیشتر بخوانید: کدام خال‌ را باید جدی گرفت؟

 

لکه‌های خونی / پتشی (لکه ناشی از خون مردگی Petechiae)

نقطه‌های نسبتاً قرمز یا متمایل به ارغوانی روی پوست می‌توانند نشان دهند‌ه‌ی پتشی باشند. لکه‌های قرمز در ابتدا بر روی پا ظاهر می‌شوند و پس از آن به نقاط دیگر بدن گسترش می‌یابند. ضربه‌ی جسمی، سرفه شدید، و از این دست می‌توانند باعث شوند مویرگ‌ها به درونه غشاء مخاطی پوست خونریزی کنند که این حالت به صورت نقطه‌های قرمز کوچک بر روی پوست ظاهر می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید: پایین بودن پلاکتهای خون

 

فیبروم پوستی

در قالب برجستگی‌های کوچک، سفت، قرمز یا قهوه‌ای می‌باشند. فیبروم‌های پوستی در نتیجه تجمع بافت‌های نرم بنام فیبروبلاست‌ها هستند. آن‌ها اغلب در پاها و تنه یافت می‌شوند. چنان‌چه وجود آن‌ها همراه با خارش یا درد باشد، بایستی به پزشک مراجعه کرد.

 

 

 

گرانولوم چرکی  Pyogenic Granulomas

گرانولوم چرکی معمولاً در کودکان دیده می‌شود، و در نتیجه‌ی رشد بیش از حد مویرگ‌های خون رخ می‌دهد. تعداد زیادی از رگ‌های خونی انباشته شده منجر به ایجاد نقاط کوچک قرمز در سطح پوست می‌شوند. این نقاط نیز ممکن است آبی، بنفش و یا قهوه‌ای به نظر برسند. و اغلب در نتیجه‌ی آسیب یا جراحتی بوده که باعث صدمه به عروق خونی می‌شوند. اگر چه علت دقیق آن ناشناخته است، اما این عارضه سرطانی نبوده، و به صورت ژنتیکی انتقال نمی‌یابد.

 

 

 

روزاسه  Rosacea

علت به وجود آمدن روزاسه هنوز ناشناخته است، اما اغلب در خانواده به طور موروثی وجود دارد. در اکثر موارد، افراد با پوست بسیار روشن تحت تأثیر روزاسه قرار می‌گیرند. تعداد خیلی زیادی از چرک دانه‌های جوش مانند قرمزی بر روی پوست ظاهر می‌شود که به صورت، ظاهری سرخ مانند می‌دهد.

 

 بیشتر بخوانید: روزاسه از تشخیص تا درمان

 

 

 

آنژیوم گیلاسی  Cherry Angioma

آنژیوم گیلاسی با ظاهری به شکل نقاط بزرگ قرمز روی پوست رویت می‌شود. چنان‌چه لکه‌ها بزرگ‌تر شوند، رنگ آن‌ها از قرمز به آبی تغییر می‌کند. همانند روزاسه، آنژیوم گیلاسی نیز به صورت ارثی در خانواده دیده می‌شود. با این حال، گسترش آنژیوم گیلاسی تنها محدود به صورت نمی‌شود و می‌تواند در هر قسمت از بدن ایجاد شود. آنژیوم گیلاسی با هیچ‌گونه بیماری یا اختلالی در ارتباط نبوده و بی‌ضرر می‌باشد.

 

 

 

کهیر  Hives

کهیر، مانند جوش‌های برآمده‌ی یک‌دستی بر روی پوست ظاهر می‌شود. تا حد زیادی از نظر اندازه تفاوت دارند و با ضخامتی به اندازه‌ی چند میلی‌متر تا چند اینچ وجود دارند. این کهیرها تا حد زیادی در نوسان و تغییر مداومند، به این معنی که ممکن است به سرعت در حال تغییر اندازه و یا موقعیت خود باشند. نیش زنبور عسل، حساسیت‌های دارویی، و غیره برخی از علل شایع ایجاد کهیر است. زمینه‌ی ایجاد کهیر اغلب ژنتیکی است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: آیا استرس می‌تواند باعث کهیر شود؟

 

فولیکولیت  Folliculitis

نوع رایج دانه یا جوش پوستی است که به صورت برجستگی قرمز کوچک در فولیکول‌های مو ظاهر می‌شود. حدود 10 تا 100 برآمدگی که در قسمت خاصی از بدن پراکنده شده‌اند. این دانه‌ها ممکن است در قسمتی از بدن که مو رشد می‌کند، ظاهر شوند. عمدتاً باکتری عامل گسترش این دانه‌ها می‌باشد.

 

 

 

بیشتر بخوانید: خشکی پوست سر و ریزش مو 

 

عرق جوش  Heat Rash

هم‌چنین به آن عرق‌سوز یا جوش‌های عرق سوز گفته‌ می‌شود، که از علل کلاسیک نقاط قرمز بر روی پوست هستند. هنگامی که غدد عرق مسدود می‌شوند، این دانه‌ها به وجود می‌آیند که نتیجه‌ آن به دام افتادن عرق داخل پوست است. این امر منجر به بروز برآمدگی‌های کوچک بر روی پوست می‌شود. لباس‌های تنگ، چین و چروک در پوست و غیره، برخی از عوامل شایع به وجود آمدن دانه‌های عرق سوزند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: مضرات لباس تنگ برای سلامتی

 

بثورات پوشک  Diaper Rash

لکه‌های قرمز که بر روی ناحیه‌ی پوشک نوزاد دیده می‌شود، به احتمال زیاد راش پوشک است. این بثورات می‌توانند با هر چیزی نظیر رطوبت به جا مانده از پوشک، رژیم غذایی، حساسیت، عفونت و یا حتی آنتی بیوتیک به وجود آیند. در حین عوض کردن پوشک، لکه‌های قرمز همراه با احساس سوزش است. 

 

بیشتر بخوانید: بثورات در محل پوشک کودک

سرخک  Measles

سرخک یک عفونت ویروسی بسیار مسری است که پس از ابتلا، علائم ظرف یک هفته یا بیشتر آشکار می‌شوند. در ابتدا، لکه‌های مایل به خاکستری سفید (دانه‌های کوپلیکKoplik's spots) در داخل دهان ظاهر می‌شود، با این حال، چند روز بعد لکه‌های قرمز شروع به ظاهر شدن بر روی پوست می‌کنند. علاوه بر نقطه‌های قرمز روی پوست، فرد ممکن است از تب، خستگی، آب آمدن از چشم، گلو درد، و غیره نیز رنج ببرد.

 

 

 

نیش حشرات

نقاط قرمز بر روی پوست نیز می‌توانند ناشی از گزش پشه کثیف باشد. نقطه‌های سرخ بر روی پوست نیز می‌توانند به علت گزش ساس باشند. محل گزش کک، شپش، مورچه، و کنه نیز مانند لکه‌های قرمز به نظر می‌رسند. نیش حشرات خارش‌آور بوده و یا حتی در برخی موارد دردناکند. گزش هم‌چنین می‌تواند واکنش‌های آلرژیک به همراه داشته باشد. 

 

بیشتر بخوانید: چه کسانی گوشتشان شیرین است؟ پشه ها پاسخ می دهند!

 

درمان لکه‌های قرمز روی پوست

درمان لکه‌های قرمز نمی‌تواند به کل موارد تعمیم یابد، صرفاً به این دلیل که علت به وجود آمدن آن‌ها متفاوت بوده و بسته به علت نهفته‌شان، درمان و داروی لازم تجویز می‌شود.

اگر لکه‌های قرمز علائم بثورات پوشک باشند، فرد بایستی سعی کند به مدت چند روز به طور کامل از پوشک کردن نوزاد اجتناب کند. علاوه بر این، در این فاصله، نواحی از بدن که پوشک می‌شد را تمیز و خشک نگه دارید. چنانچه بثورات پوشک در مدت چند روز بعد به خودی خود بهبود نیافت، به پزشک متخصص اطفال کودک خود مراجعه کنید. هرگز بدون مشورت با پزشک از هیچ پمادی استفاده نکنید.

 

بیشتر بخوانید: با لکه‌های پوستی چه کنیم؟

 

مالیدن قسمت داخلی تکه‌هایی از گیاه آلوئه‌ورا بر روی عرق سوختگی، کمک خواهد کرد که پوست خنک شده و التهاب کاهش یابد. شستشو با بلغور جو دو سر نیز دانه‌ها یا بثورات را تسکین می‌دهد.

نبایستی پیش از مشورت با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی، از درمان‌های خانگی استفاده کنید. استفاده از چیزی بدون دانستن علت زمینه‌ای آن می‌تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد.

اگر لکه‌های قرمز به تازگی پدیدار شده باشند، هر‌گونه تغییر در مواد غذایی، لوازم آرایشی، لباس‌های شسته شده، صابون و غیره را مورد بررسی قرار دهید. برخی حساسیت‌ها نیز می‌توانند منجر به ایجاد نقاط قرمز بر روی پوست شوند. در هر صورت، ضرری ندارد که به یک پزشک مراجعه کرده و خود را مورد معاینه و آزمایش قرار دهید.

حمید بازدید : 47 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

کرم زینک اکسید یک کرم چند منظوره بوده که دارای طیف گسترده ای از کاربردها می باشد. این مقاله عمدتا مصارف کلیدی و اثرات مفید این کرم را مورد تاکید قرار می دهد.

مصارف کِرِم زینک اکسید

مصارف کلیدی و مفید کرم چند منظوره زینک اکسید

 

چکیده

کرم زینک اکسید یک کرم چند منظوره بوده که دارای طیف گسترده ای از کاربردها می باشد. این مقاله عمدتا مصارف کلیدی و اثرات مفید این کرم را مورد تاکید قرار می دهد.

 

تعداد کلمات: 1131/ تخمین زمان مطالعه: 6 دقیقه

زینک اکسید

مترجم: سهیلا حاجی زاده

 

کرم زینک اکسید یک کرم چند منظوره بوده که دارای طیف گسترده ای از کاربردها می باشد. این مقاله عمدتا مصارف کلیدی و اثرات مفید این کرم را مورد تاکید قرار می دهد.

روی یک عنصر معدنی ضروری برای بدن می باشد. این ماده در مقادیر بسیار کم مورد نیاز است، اما نقش عمده ای در عملکردهای مختلف بدن دارد. در صدها آنزیم وجود داشته و به طور فعال عملکرد این آنزیم ها را تحت تأثیر قرار میدهد. در واقع، عملکرد آنزیم همهی اندام های بدن از جمله پوست وابسته به روی می باشد. پی برده شده که این عنصر در تقریبا همه ی سلول ها و بافت های بدن وجود داشته و به رشد، تعمیر و نگه داری سلول ها کمک می کند. اکسید روی به ویژه برای بهبود وضعیت پوست مفید بوده و یک جزء معمول کرم های مختلف پوست می باشد. اثربخشی کرم زینک اکسید در این واقعیت نهفته است که آن ها خواص ضد عفونی کنندگی بسیار عالی داشته که باعث تخریب میکروب های سطح پوست می گردند. علاوه بر این، باعث سرکوب اثرات هیستامینهای آزاد شده توسط سیستم ایمنی شده و بنابراین به کاهش التهاب پوست کمک می کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: چگونه پیری پوست را به تاخیر بیندازیم؟

 

مصارف کرم زینک اکسید

از آن جا که روی یک جزء طبیعی سلول های پوست می باشد، هنگامی که این کرم به کار برده می شود، مواد مغذی به آسانی جذب پوست می گردد. به همین دلیل، این کرم می تواند برای درمان تعدادی از بیماری های پوستی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین باعث حفاظت از سطح پوست از اشکال مختلف آسیب ها می گردد. برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی به شرح زیر می باشد:

 

درمان و پیشگیری از جوش صورت

کرم زینک اکسید می تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود. 

خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری ها شده و خواص ضد التهابی آن ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می گردد. بنابراین باعث کاهش جوش می گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید می باشد. این کرم چربی های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را جذب می کند. کسانی که پوست آن ها مستعد آکنه می باشد و یا این که مدتی است از این مشکل رنج می برند، باید از این کرم به طور منظم به منظور درمان جوش موجود و جلوگیری از فوارن بیشتر آن استفاده کنند.

 

درمان بثورات‌ ناشی‌ از بستن‌ پوشک‌

این کرم برای درمان بثورات‌ پوشک بسیار موثر می باشد. اکسید روی یک ماده ی شیمیایی قوی بوده و می تواند به صورت امن بر روی پوست ظریف نوزادان بدون ترس از هر گونه واکنش خشن پوستی مورد استفاده قرار گیرد. نوزادان کوچک به دلیل رطوبت به دام افتاده در داخل پوشک که یک محیط پرورش ایده آل برای رشد کنترل نشده ی باکتری ها می باشد، به بیماری بثورات‌ پوشک دچار می شوند. در نتیجه، پوست تحریک و ملتهب شده و بثورات‌ پوشک ایجاد شده که باعث ناراحتی نوزادان می گردد. کرم یک مانع بر روی سطح پوست ایجاد کرده و اجازه نمی دهد که محرک های پوستی با پوست تماس پیدا کنند. بنابراین باعث محافظت از پوست در مقابل آسیب بیشتر شده و بهبود سریع تر جوشها تضمین می گردد.

 

حفاظت از آفتاب

اشعه ی ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می گردد. چنین خساراتی می تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد. آیا این واقعا به عنوان ضد آفتاب عمل میکند. هنگامی که شما این کرم را بر روی پوست اعمال می کنید، جذب پوست نمی گردد، بلکه بر روی سطح پوست به شکل یک سد محافظتی عمل کرده که می تواند مانع از نفوذ اشعه ی ماوراء بنفش آفتاب به پوست گردد. شما می توانید از این کرم به عنوان یک ضدآفتاب برای نوزادان و کودکان کوچک نیز استفاده کنید.

 

مصارف دیگر

ملاسما یک اختلال پوستی بوده که توسط لکه های قهوه ای تیره بر روی پوست صورت تشخیص داده می شود. استفاده ی منظم کرم زینک تا حد زیادی به تسکین علائم ملاسما کمک می کند. این کرم می تواند برای درمان اگزما نیز استفاده شود که یک اثر آرام بخش بر التهاب و تحریک پوست دارد. صدمات پوستی جزئی مانند بریدگی ها، سوختگی ها یا خراش ها نیز می تواند با زینک اکسید درمان گردد.

 

نحوه ی استفاده از کرم زینک اکسید

کرم زینک اکسید تنها برای مصرف موضعی استفاده می شود. قبل از این که کرم را بر روی پوست خود استفاده کنید، دست و صورت خود را به طور کامل بشویید. برچسپ روی کرم را به منظور بررسی هر گونه دستورالعمل بخوانید. سپس کرم را به میزان زیادی بر روی پوست خود اعمال کنید.

اشعه ی ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می گردد. چنین خساراتی می تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد.

هنگامی که این کرم را برای بیماری های پوستی مصرف می کنید، مطمئن شوید که قسمت آسیب دیده ی پوست به طور کامل با این کرم پوشیده شده باشد. سپس دستهای خود را بشویید. با این حال، اگر شما از این کرم برای بریدگی ها و سوختگی ها استفاده می کنید، از یک باند زخم استفاده کنید. در حالی که از این کرم بر روی صورت خود استفاده می کنید، مراقب باشید که به چشم، دهان و بینی شما تماس پیدا نکند. اگر این کرم را برای بثورات‌ پوشک استفاده می کنید، بهتر است یک بار با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید. شما میتوانید این کرم را در بسیاری از زمانها بر روی بثورات‌ پوشک استفاده کنید. به صورت ایده آل، شما باید آن را هنگامی که پوشک را عوض میکنید، استفاده کنید.

هیچ گونه عوارض جانبی شناخته شده ای در رابطه با کرم زینک اکسید وجود ندارد. این کرم برای همه ی انواع پوست ها مناسب می باشد. تاکنون، هیچ شواهدی یافت نشده که نشان دهد این کرم با داروهای دیگر تداخل دارد. با این حال، اگر فرد به روی یا هر گونه جزء شیمیایی دیگر کرم آلرژی دارد، ممکن است احساس سوزش و خارش در فرد ایجاد گردد. اگر شما هر گونه از این واکنش ها را مشاهده کردید، استفاده از این کرم را بلافاصله متوقف کنید و با پزشک در این باره صحبت کنید.

حمید بازدید : 47 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

کرم زینک اکسید یک کرم چند منظوره بوده که دارای طیف گسترده ای از کاربردها می باشد. این مقاله عمدتا مصارف کلیدی و اثرات مفید این کرم را مورد تاکید قرار می دهد.

مصارف کِرِم زینک اکسید

مصارف کلیدی و مفید کرم چند منظوره زینک اکسید

 

چکیده

کرم زینک اکسید یک کرم چند منظوره بوده که دارای طیف گسترده ای از کاربردها می باشد. این مقاله عمدتا مصارف کلیدی و اثرات مفید این کرم را مورد تاکید قرار می دهد.

 

تعداد کلمات: 1131/ تخمین زمان مطالعه: 6 دقیقه

زینک اکسید

مترجم: سهیلا حاجی زاده

 

کرم زینک اکسید یک کرم چند منظوره بوده که دارای طیف گسترده ای از کاربردها می باشد. این مقاله عمدتا مصارف کلیدی و اثرات مفید این کرم را مورد تاکید قرار می دهد.

روی یک عنصر معدنی ضروری برای بدن می باشد. این ماده در مقادیر بسیار کم مورد نیاز است، اما نقش عمده ای در عملکردهای مختلف بدن دارد. در صدها آنزیم وجود داشته و به طور فعال عملکرد این آنزیم ها را تحت تأثیر قرار میدهد. در واقع، عملکرد آنزیم همهی اندام های بدن از جمله پوست وابسته به روی می باشد. پی برده شده که این عنصر در تقریبا همه ی سلول ها و بافت های بدن وجود داشته و به رشد، تعمیر و نگه داری سلول ها کمک می کند. اکسید روی به ویژه برای بهبود وضعیت پوست مفید بوده و یک جزء معمول کرم های مختلف پوست می باشد. اثربخشی کرم زینک اکسید در این واقعیت نهفته است که آن ها خواص ضد عفونی کنندگی بسیار عالی داشته که باعث تخریب میکروب های سطح پوست می گردند. علاوه بر این، باعث سرکوب اثرات هیستامینهای آزاد شده توسط سیستم ایمنی شده و بنابراین به کاهش التهاب پوست کمک می کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: چگونه پیری پوست را به تاخیر بیندازیم؟

 

مصارف کرم زینک اکسید

از آن جا که روی یک جزء طبیعی سلول های پوست می باشد، هنگامی که این کرم به کار برده می شود، مواد مغذی به آسانی جذب پوست می گردد. به همین دلیل، این کرم می تواند برای درمان تعدادی از بیماری های پوستی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین باعث حفاظت از سطح پوست از اشکال مختلف آسیب ها می گردد. برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی به شرح زیر می باشد:

 

درمان و پیشگیری از جوش صورت

کرم زینک اکسید می تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود. 

خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری ها شده و خواص ضد التهابی آن ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می گردد. بنابراین باعث کاهش جوش می گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید می باشد. این کرم چربی های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را جذب می کند. کسانی که پوست آن ها مستعد آکنه می باشد و یا این که مدتی است از این مشکل رنج می برند، باید از این کرم به طور منظم به منظور درمان جوش موجود و جلوگیری از فوارن بیشتر آن استفاده کنند.

 

درمان بثورات‌ ناشی‌ از بستن‌ پوشک‌

این کرم برای درمان بثورات‌ پوشک بسیار موثر می باشد. اکسید روی یک ماده ی شیمیایی قوی بوده و می تواند به صورت امن بر روی پوست ظریف نوزادان بدون ترس از هر گونه واکنش خشن پوستی مورد استفاده قرار گیرد. نوزادان کوچک به دلیل رطوبت به دام افتاده در داخل پوشک که یک محیط پرورش ایده آل برای رشد کنترل نشده ی باکتری ها می باشد، به بیماری بثورات‌ پوشک دچار می شوند. در نتیجه، پوست تحریک و ملتهب شده و بثورات‌ پوشک ایجاد شده که باعث ناراحتی نوزادان می گردد. کرم یک مانع بر روی سطح پوست ایجاد کرده و اجازه نمی دهد که محرک های پوستی با پوست تماس پیدا کنند. بنابراین باعث محافظت از پوست در مقابل آسیب بیشتر شده و بهبود سریع تر جوشها تضمین می گردد.

 

حفاظت از آفتاب

اشعه ی ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می گردد. چنین خساراتی می تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد. آیا این واقعا به عنوان ضد آفتاب عمل میکند. هنگامی که شما این کرم را بر روی پوست اعمال می کنید، جذب پوست نمی گردد، بلکه بر روی سطح پوست به شکل یک سد محافظتی عمل کرده که می تواند مانع از نفوذ اشعه ی ماوراء بنفش آفتاب به پوست گردد. شما می توانید از این کرم به عنوان یک ضدآفتاب برای نوزادان و کودکان کوچک نیز استفاده کنید.

 

مصارف دیگر

ملاسما یک اختلال پوستی بوده که توسط لکه های قهوه ای تیره بر روی پوست صورت تشخیص داده می شود. استفاده ی منظم کرم زینک تا حد زیادی به تسکین علائم ملاسما کمک می کند. این کرم می تواند برای درمان اگزما نیز استفاده شود که یک اثر آرام بخش بر التهاب و تحریک پوست دارد. صدمات پوستی جزئی مانند بریدگی ها، سوختگی ها یا خراش ها نیز می تواند با زینک اکسید درمان گردد.

 

نحوه ی استفاده از کرم زینک اکسید

کرم زینک اکسید تنها برای مصرف موضعی استفاده می شود. قبل از این که کرم را بر روی پوست خود استفاده کنید، دست و صورت خود را به طور کامل بشویید. برچسپ روی کرم را به منظور بررسی هر گونه دستورالعمل بخوانید. سپس کرم را به میزان زیادی بر روی پوست خود اعمال کنید.

اشعه ی ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می گردد. چنین خساراتی می تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد.

هنگامی که این کرم را برای بیماری های پوستی مصرف می کنید، مطمئن شوید که قسمت آسیب دیده ی پوست به طور کامل با این کرم پوشیده شده باشد. سپس دستهای خود را بشویید. با این حال، اگر شما از این کرم برای بریدگی ها و سوختگی ها استفاده می کنید، از یک باند زخم استفاده کنید. در حالی که از این کرم بر روی صورت خود استفاده می کنید، مراقب باشید که به چشم، دهان و بینی شما تماس پیدا نکند. اگر این کرم را برای بثورات‌ پوشک استفاده می کنید، بهتر است یک بار با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید. شما میتوانید این کرم را در بسیاری از زمانها بر روی بثورات‌ پوشک استفاده کنید. به صورت ایده آل، شما باید آن را هنگامی که پوشک را عوض میکنید، استفاده کنید.

هیچ گونه عوارض جانبی شناخته شده ای در رابطه با کرم زینک اکسید وجود ندارد. این کرم برای همه ی انواع پوست ها مناسب می باشد. تاکنون، هیچ شواهدی یافت نشده که نشان دهد این کرم با داروهای دیگر تداخل دارد. با این حال، اگر فرد به روی یا هر گونه جزء شیمیایی دیگر کرم آلرژی دارد، ممکن است احساس سوزش و خارش در فرد ایجاد گردد. اگر شما هر گونه از این واکنش ها را مشاهده کردید، استفاده از این کرم را بلافاصله متوقف کنید و با پزشک در این باره صحبت کنید.

حمید بازدید : 50 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

به نظر می‌رسد اکثر قریب به اتفاق جوانان به خاطر آن غیرت و حیایی که دارند از پرسیدن بسیاری از سؤالاتشان خودداری می‌کنند و این یک معضل بزرگی است برای آن‌ها که همیشه دغدغه ذهنی داشته است که از آینده خود ترس بزرگی دارند

جوانان حتماً بخوانند

 

 

نویسنده: عباس یسلیانی

منبع اختصاصی: راسخون

چکیده:

به نظر می‌رسد اکثر قریب به اتفاق جوانان به خاطر آن غیرت و حیایی که دارند از پرسیدن بسیاری از سؤالاتشان خودداری می‌کنند و این یک معضل بزرگی است برای آن‌ها که همیشه دغدغه ذهنی داشته است که از آینده خود ترس بزرگی دارند و اکثراً ازدواج خود را به تأخیر می‌اندازند تا بتوانند معلوماتی کسب کنند و تا وقتی این اطلاعات را کسب نکنند گمان می‌کنند که نمی‌توانند روی پای خود بایستد محقق در این نوشتار سعی کرده که چکیده ای از روایات و سخنان بزرگ و.. را بیان نماید تا بتواند روزنه ای برای جوانان رو به روشنایی باز نماید. پس مطالبی راجع به آمیزش، زمان و اوقات آمیزش، آنچه هر دختر و پسری برای بهتر شدن زندگی باید بدانند، بهداشت روحی، روانی جسمی مورد نیاز و مسائلی را که راجع به فرزند دار شدن باید بدانند بیان کردیم.

 

مقدمه:

 

هر فردی برای اینکه بتواند در ابتدای زندگی خود آن زندگی ایده آل خود را که در ذهن دارد مهیا سازد به یک سری معلوماتی نیاز دارد که بخشی از آن‌ها را بیان نمودیم تا خوانندگان بتوانند زندگی خوبی را آغاز کنند این معلومات به صورت چند باب دسته بندی شده است:

باب اول : دانستنی‌های همبستر شدن

باب دوم : بهداشت زناشوئی

باب سوم : چگونگی انجام بهترین نوع آمیزش

باب اول: دانستنی‌های همبستر شدن

 

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر مردی محتلم شود (در خواب جنب شود) قبل از غسل کردن، مکروه است با همسرش نزدیکی نماید؛ اگر قبل از غسل کردن با همسرش آمیزش کند و فرزندی دیوانه نصیب او شد، جز خویشتن کس دیگری را سرزنش ننماید.(1)

امام باقر(ع) فرمودند: به همسرت سفارش کن قبل از آمدن به خلوتگاه وضو بگیرد و تو نیز قبل از وضو ساختن، کنار همسرت برای آمیزش قرار مگیر.(2)

امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: وقتی می‌خواهید با همسرتان آمیزش کنید بگویید:« بسم الله و بالله»، خدایا شیطان را از ما و از فرزندی که به ما عنایت خواهی کرد دور فرما، اگر چنین بگوید: شیطان هرگز ضرری به فرزندتان نخواهد رساند. (3)

امام صادق(ع) فرمودند: رو به قبله یا پشت به قبله با همسرتان آمیزش نکنید.(4)

امام صادق(ع) فرمودند: سه چیز است که ساختمان بدن انسان را خراب می‌کند و حتی باعث مرگ او می‌شود؛ 1- با شکم پر به حمام رفتن 2-نزدیکی با همسر در حال سیری 3- آمیزش با پیر زنان.(5)

امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) فرمودند: با همسرتان ابتدای شب آمیزش نکنید؛ زیرا معده و رگ‌های بدنتان پر است و باعث قولنج، فلج، رعشه، نقرس، تقطیع ادرار، فتق و ضعف بینایی می‌گردد. آمیزش با همسر را در آخر شب انجام دهید که برای بدنتان مفید و اگر خداوند فرزندی به شما عنایت فرماید باهوش تر خواهد بود.(6)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: در حال ایستاده با همسرت نزدیکی نکن که این کار الاغ است، و اگر فرزندی از چنین آمیزشی به وجود آید مبتلا به شب ادراری خواهد شد همانند الاغ که در هر مکانی ادرار می‌کند.(7)

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: در حالی که به فکر زنی دیگر هستید با همسرتان آمیزش نکنید زیرا می‌ترسم فرزندتان نا به کار، پست و فرومایه در آید.(8)

امام رضا (ع) فرمودند: هر کس می‌خواهد گرفتار سنگ مثانه و گرفتگی ادرار نگردد هنگام انزال منی نباید از بیرون آمدن آن جلوگیری کند همچنین نباید کار دخول را طولانی نماید.(9)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هنگام آمیزش هر کدام از طرفین پارچه ای جداگانه برای خود داشته باشد و هرگز از پارچه مشترک خود را تمیز نکنید؛ زیرا که شهوت روی شهوت قرار می‌گیرد و در پی خود دشمنی خواهد آورد و زندگی به جدایی و طلاق کشانده خواهد شد.(10)

بیشتر بخوانید:روابط جنسی در ازدواج از نظر اسلام (1)

 

رسول اکرم(ص) فرمودند:قسم به آن کسی که جان محمد(ص) در دست اوست، اگر مردی با همسر خود همبستر شود در حالی که کودکی در آن اتاق بیدار باشد و عمل آمیزش آن‌ها را ببیند و سخن آن‌ها را بشنود هرگز این کودک به رستگاری نخواهد رسید؛ اگر پسر باشد مرد زنا کار و اگر دختر باشد زن زنا کار می‌شود.(11)

امام صادق(ع) فرمودند: سه صفت خوب را از کلاغ بیاموزید: 1- آمیزش پنهانی 2- سحر خیزی 3- احتیاط و فاصله گرفتن از دیگران.(12)

امام صادق(ع) فرمودند: هنگام نزدیکی[با هدف فرزند دار شدن] از سخن گفتن بپرهیزید؛ زیرا سخن گفتن در چنین حالتی موجب گنگ شدن فرزند خواهد شد.(13)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هنگام نزدیکی[ با هدف فرزند دار شدن] به فرج همسرتان نگاه نکنید- بهتر است در این زمان چشمانتان را فرو گذارید- زیرا نگاه کردن به فرج زن، باعث کوری فرزند خواهد شد.(14)

امام رضا(ع) فرمودند: هیچ کس، هنگام آمیزش به داخل فرج همسرتان نگاه نکند، زیرا ممکن است چیزی مشاهده کند که خوش نداشته باشد همچنین ممکن است باعث کوری فرزند شود.(15)

امام هشتم(ع) فرمودند: وقتی از آمیزش فارغ شدی و آب شهوت تو خارج شد، به حالت ایستاده و نشسته قرار مگیر، بلکه اندکی به پهلوی راست دراز می‌کشی، آنگاه برای ادرار کردن بر می‌خیزی تا به خواست خدا از سنگ مثانه در امان باشی(بمانی). سپس غسل نما و بعد از غسل هم مقداری شربت عسل بنوش، تا آبی که به سبب آمیزش از تو خارج شده، به تو برگردد.(16)

رسول گرامی(ص)فرمودند: نشیمنگاه های زنان امت من بر مردان حرام باشد.( از پشت با همسران خود نزدیکی نکنید).(17)

امام صادق(ع) فرمودند: همسران شما عروسک و عشق زندگی‌تان هستند پس آن‌ها را با این کار[ نزدیکی از پشت] اذیت نکنید.(18)

امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: در شبی اول ماه رمضان مرد با همسرش آمیزش نماید، زیرا خداوند در آیه 187 سورة مبارکة بقره می‌فرماید: «برای شما آمیزش با همسرانتان در شب اول روزه داری ، حلال گشته است».(19)

امام صادق(ع) فرمودند: با همسرت در اول، وسط و آخر ماه آمیزش نکن، زیرا هرکس که این کار را انجام دهد، فرزندش از سقط شدن در امان نخواهد بود و احتمال دارد دیوانه از کار درآید مگر نمی‌بینی که جنون انسان دیوانه، اول، وسط و آخر ماه بیشتر می‌شود.(20)

رسول اکرم(ص) فرمودند: زن و مردی که در محل عبور مردم آمیزش نمایند مورد لعن خدا، فرشتگان و همه مردم قرار خواهند گرفت.(21)

پیامبر اکرم(ص): (در پاسخ به زنی که از همسرش به خاطر عدم انجام وظیفه زناشویی به بهانه عبادت کردن، شکایت کرده بود) فرمودند: اگر شوهرت می‌دانست چه پاداشی برای آمیزش با تو نزد خداوند دارد، هرگز از تو فاصله نمی‌گرفت، زیرا وقتی که همسرت به سوی تو حرکت کند دو فرشته الهی او را در بر گیرند و پاداش رزمنده ای که شمشیرش را در راه خدا برهنه کرده باشد به او می‌دهند وقتی که با تو همبستر شود همانند ریزش برگ درختان در فصل پاییز گناهانش ریخته می‌شود و هنگامی که غسل می‌کند از تمام گناهان پاک می‌شود.(22)

رسول اکرم(ص): وقتی بنده مؤمن دست همسرش را برای آمیزش می‌گیرد، خداوند ده حسنه برایش می‌نویسد و ده خطا را از او محو می‌کند و اگر همسرش را ببوسد یک صد حسنه برایش می‌نویسد و یک صد بدی را از او بر طرف می‌کند! آنگاه اگر با همسرش آمیزش نماید هزار حسنه برایش می‌نویسد و هزار خطا را از پرونده‌اش محو می‌کند و هنگامی که غسل می‌کند به تعداد موهای بدنشان حسنه برای آن‌ها ثبت و به همان تعداد زشتی را از آن‌ها بر طرف می‌کند.(23)

رسول اکرم(ص) فرمودند: هر مؤمنی که با همسرش نزدیکی کند هفتاد هزار فرشته بال‌هایش را برای آن‌ها می‌گسترانند و رحمت خدا بر آنان نازل می‌گردد و در مقابل هر قطره آبی که از غسل آن‌ها بر زمین می‌ریزد خداوند خانه ای در بهشت برایشان بنا می‌کند وغسل جنابت سری است بین خداوند و بندگانش.(24)

امام صادق(ع)فرمودند: هیچ حلالی نزد خداوند دوست داشتنی‌تر از نزدیکی با همسر نیست؛ زمانی که مؤمن با همسرش نزدیکی وغسل می کند شیطان گریه می‌افتد و فریاد می‌زند: ای وای!این بنده از پروردگارش اطاعت نموده و گناهانش بخشیده شده است(25)

امام صادق فرمودند: روز جمعه ای پیامبر اکرم(ص) به یکی از اصحابش فرمودند: -امروز روزه هستی؟ خیر یا رسول الله

-امروز چیزی در راه خدا صدقه داده ای؟ خیر یا رسول الله

-برخیز کنار همسرت برو و با او آمیزش کن، که پاداش صدقه دارد.(26)

رسول اکرم(ص) فرمودند: هر کس عمر طولانی می‌خواهد: 1- سحر خیز باشد 2- با همسر شایسته و خوش اخلاق ازدواج کند 3- کمتر خودش را زیر دین و قرض قرار دهد 4-با زنان کمتر نزدیکی کند.

امام کاظم(ع) فرمودند: مرد می‌تواند آب شهوتش را بیرون بریزد در صورتی که همسرش: 1-نازا وعقیم 2-سالخورده 3-باردار 4-دشنام گو و بد دهان 5-زنی که از شیر دادن فرزندش خودداری کند.(27)

رسول اکرم(ص) فرمودند: ای زنان مسلمان حق ندارید [حتی] نمازتان را طولانی کنید تا مانع آمیزش همسرتان شوید.(28)

رسول اکرم(ص) فرمودند: هیچ زنی حق خوابیدن ندارد مگر آنکه خود را برای آمیزش بر شوهرش عرضه نماید یعنی، عریان وارد رختخواب شوهرش شود و بدن برهنه خود را به بدن برهنه او بچسباند.(29)

امام محمد باقر(ع) فرمودند: بهترین زن مسلمان کسی است که وقتی با شوهرش خلوت می‌کند بی شرم و بی حیا باشد وقتی لباسش را در می‌آورد شرم و حیا را نیز از خود بیرون کند و وقتی که بعد از آمیزش با شوهر لباسش را می‌پوشد شرم و حیا را بر تن کند.(30)

رسول اکرم (ص) فرمودند: زن باید در خانه خود را به بهترین عطرها خوش بو کند و زیباترین لباسش را بپوشد و خود را به نیکوترین شکل آرایش کند و هر صبح و شب خود را به شوهرش برای همبستری عرضه نماید.(31)

امام صادق(ع)فرمودند: اگر زنی حق ولایت امیرالمؤمنین (ع) را بشناسد نمازهای واجب بخواند و روزه ماه مبارک رمضان را بگیرد خانه خدا را زیارت کند و از شوهرش (به ویژه در مسائل زناشویی) اطاعت نماید، از هر دری که بخواهد می‌تواند وارد بهشت شود.(32)

امام صادق(ع) فرمودند: یک زن شایسته بهتر از هزار مرد ناشایست است؛ اگر زنی هفت روز [خالصانه] به شوهرش خدمت کند خداوند تمام درب جهنم را بر روی او می‌بندد! و تمام هشت درب بهشت را برایش می‌گشاید تا از هر دری که می‌خواهد وارد شود.(33)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: جبرئیل آنقدر درباره همسر به من سفارش نمود که گمان کردم طلاق دادن زن جایز نیست مگر آن که آشکارا زنا کند.(34)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر مردی که سیلی به صورت همسرش بزند، خداوند روز قیامت به مأمور آتش جهنم فرمان می‌دهد در قبال هر سیلی هفتاد سیلی آتشین به او بزند(35)

امام صادق(ع) فرمودند: هر مردی که بیش از سه بار همسرش را کتک بزند [این به جواز کتک زدن کمتر از سه بار نیست] خداوند او را در روز قیامت نزد خلایق به گونه ای رسوا گرداند که همگان رسوا شدن او را ببینند.(36)

امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: اگر زن می‌خواهد ثواب جهاد در راه خدا نصیبش شود، حق همسرش را رعایت کند زیرا جهاد زن شوهر داری نکوست.(37)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر زنی می‌خواهد حق خداوند را به جای آورد باید ابتدا حق شوهرش را ادا کند.(38)

امام صادق(ع) فرمودند: هر زنی در خانه شوهرش چیزی را به قصد خدمت جا به جا کند، خداوند به او نظر رحمت می‌افکند و هرکس که خدا به رحمت به او نظر افکند هرگز عذابش نخواهد کرد.(39)

امام صادق(ع) فرمودند: اگر زنی با زبانش شوهر آزاری کند تا زمانی که شوهر را راضی نکرده، خداوند هیچ عمل نیکی را از او نمی‌پذیرد و خداوند را ملاقات می‌کند در حالی که بر او خشمگین است.(40)

امام صادق(ع) فرمودند: هر زنی که به شوهرش بگوید: «من از زندگی با تو خیری ندیده‌ام» با همین جمله تمام کارهای نیکش از بین خواهد رفت.(41)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: اگر زنی در زندگی مشترک صبور باشد، با خوشی و نا خوشی شوهرش بسازد و از او اطاعت نماید، خداوند او را با همسر ایوب(ع) محشور خواهد کرد.(42)

پیامبر اکرم(ص)فرمودند: روز قیامت بهترین کسی که نزد خداوند برای زن شفاعت می‌کند و باعث نجاتش خواهد شد، شوهر اوست.(43)

امام باقر(ع) فرمودند: زن شوهردار سزاوار نیست خود را بدون آرایش گذارد اگرچه با یک گردنبند باشد شایسته او نیست که دستش ولو با اندکی حنا بدون زینت باشد هر چند او زن پیر و کهن سال باشد.(44)

امام باقر(ع) فرمودند: زن آزاد است به هر شکلی که می‌تواند خود را برای شوهرش آرایش کند.(45)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: بهترین زنان مسلمان زنی است که خود را برای شوهرش آرایش و زینت کند و زیبایی خود را از غیر شوهرش پنهان دارد.(46) پیامبر اکرم(ص) فرمودند: مردها ناخن خود را از ته بچینند، ولی زن‌ها به خاطر زیبایی بیشتر مقداری ناخن‌های خود را بلندتر کنند.(47)

رسول اکرم(ص) فرمودند: بوی خوش زنان رنگش آشکار و عطرش پنهان است ولی بوی خوش مردان عطرش آشکار و رنگش پنهان است.(48)

امام کاظم(ع) فرمودند: تعدادی بر جدم امام باقر(ع) داخل شدند و او را در حضاب مشاهده کردند پرسیدند: «آقا! شما هم موهای سر و صورتتان را رنگ می‌کنید؟» حضرت فرمودند:« بله! من مردی هستم زن دوست، لذا خودم را برای همسرانم زینت می‌کنم.»(49)

امام کاظم(ع) فرمودند: رنگ کردن مو سه فایده دارد: 1- شکوه و هیبت به انسان می‌دهد 2- محبت و دوستی همسر را جلب می‌کند 3- قدرت آمیزش را بالا می‌برد(50)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: همچنان که شما دوست دارید همسرانتان خودشان را زینت نمایند و برای لذت ما خود را آماده کنند شما مردان نیز باید برای بهره مندی از آنان خودتان را آرایش و مرتب کنید.(51)

رسول خدا(ص)فرمودند: هر مردی که به خدا و روز قیامت ایمان دارد نباید بیش از چهل روز موهای اطراف آلت تناسلی خود را رها سازد و هر زنی که به خداوند و روز قیامت مؤمن است رها کردن موهای زاید بیش از بیست روز حلال نمی‌باشد.(52)

رسول خدا فرمودند: کسی که تا چهل روز برای تهیه داروی نظافت پول پیدا نکرد باید پول دارو را قرض بگیرد و این کار را به تأخیر نیندازد.(53)

امام رضا(ع) فرمودند: سه چیز از روش‌های رسولان خدا است: 1- استعمال عطر 2- بر طرف کردن موهای زاید 3- آمیزش بسیار با همسر(54)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: نگذارید موهای سبیل، زهار [موهای اطراف دستگاه تناسلی] و موی زیر بغل شما بلند شوند زیرا شیطان در آن‌ها لانه می‌کند.(55)

امام صادق(ع) فرمودند: بهترین زنان، زنی است که دارای بوی خوش و دست پخت عالی باشد.(56)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: زن مسلمان حق ندارد بدون اجازه شوهر از خانه خارج شود زیرا تمام فرشتگان آسمان و همه چیزهایی که این زن از کنارشان رد می‌شود او را لعنت می‌فرستند و تا وقتی که به خانه‌اش برگردد، حق ندارد خود را برای غیر شوهرش آرایش کند، که در این صورت بر خداوند لازم است او را به آتش جهنم بسوزاند.(57)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر زنی که خود را خوشبو کند و از خانه خارج شود، پیوسته مورد لعن و نفرین(ملائکه) است تا وقتی که به خانه بازگردد.(58)

امام صادق(ع) فرمودند: اگر زنی خود را برای غیر شوهرش آرایش و خوش بو کند تا وقتی که خود را از آن شستشو ندهد، خداوند هیچ نمازی را از او نمی‌پذیرد همانند شخص جنب که بدون غسل نمازش مورد قبول نیست.(59)

امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: در آخرالزمان –که بدترین زمان‌هاست- زن‌هایی پیدا می‌شوند که در مقابل نا محرم خود آرایی کرده و حجاب را رعایت نمی‌کنند از دین فاصله می‌گیرند، فتنه گری می‌کنند، به سوی شهوت و لذت‌های نا مشروع می‌روند، حرام خدا را حلال می شمارند و خلود در آتش جهنم را برای خویش فراهم می‌سازند.(60)

امام صادق(ع) فرمودند: خداوند حیا را ده بخش کرده، نه قسمت آن برای زنان و یک قسمت آن را برای مردها قرار داده است.(61)

امام صادق(ع)فرمودند: زن بی حیا [در مقابل نا محرم] مانند غذای بی نمک است.(62)

امام صادق(ع) فرمودند: زنان 99 برابر بیشتر مردان از شهوت و لذت جنسی برخوردارند لکن خداوند [برای کنترل] پرده ای به نام حیا بر روی آن‌ها نهاده است.(63)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: جدم حضرت ابراهیم(ع) مرد غیرتمندی بود، و غیرت من از او بیشتر است، هر کس نسبت به ناموسش غیرت نداشته باشد خداوند بینی او را به خاک می‌مالد.(64)

امام صادق(ع) فرمودند: خداوند بسیار با غیرت است و مردان با غیرت محبوب او هستند؛ و نشانه غیرت خداوند این است که: «کارهای زشت و فاحشه گری در پنهان و آشکار را حرام نموده است».(65)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر کس به خداوند و روز قیامت ایمان دارد نباید در جایی که صدای نفس کشیدن زن نا محرم را می‌شنود شب را صبح کند.(66)

امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: از غیرت ورزی بی جا دوری کنید زیرا این کار زن پاک‌دامن را به آلودگی می‌کشاند.(67)

رسول اکرم(ص) فرمودند: هر زن شوهرداری که چشمانش را از نگاه به مردان نا محرم پر کند، خداوند به شدت بر او خشمگین خواهد شد.(68)

امام باقر(ع) فرمودند: بار اول که چشمت [ناخواسته] به نامحرم می‌افتد حلال است، نگاه دوم حرام و نگاه سوم باعث هلاکت تو خواهد شد.(69)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: اگر چشم یکی از مردها به چهره زن زیبایی افتاد [و تحریک شد] بلافاصله نزد همسرش برود و با او آمیزش کند زیرا همان چیزی را که آن زن دارد همسرش نیز دارد.(70)

حضرت داوود(ع) فرمودند: پشت سر شیر درنده راه برو، اما هرگز پشت سر زن نا محرم [به قصد نگاه کردن و حرام] حرکت مکن زیرا شیطان، تو را فریفته و به گناه آلوده خواهد کرد.(71)

حضرت رسول (ص) فرمودند: هر مردی که به زن نامحرم دست دهد، روز قیامت به صورت دست بسته بر انگیخته می‌شود و به همان صورت داخل آتش جهنم خواهد شد.(72)

رسول اکرم(ص) فرمودند: هر کس با زن نامحرمی شوخی کند در مقابل هر کلمه شوخی خداوند او را هزار سال در جهنم زندانی خواهد کرد.(73)

امام صادق(ع) فرمودند: هم صحبت شدن با زنان نامحرم و سخن گفتن با آن‌ها یکی از کمین گاه‌های شیطان است.(74)

رسول اکرم(ص) فرمودند: خدا نه جزء از ده جزء حیا را به زن‌ها داده است تا مثل حیوانات خود را در اختیار نرها نگذارند.

شیخ رجبعلی خیاط(رضی الله عنه): هنگام دیدن نامحرم بگویید: «یا خیرَ حبیبٍ و محبوب صلی علی محمد و الهه» که برای کنترل نفس و دفع وسوسه شیطان بسیار موثر و کارساز است.(75)

قرآن کریم: از تو درباره خون حیض سؤال می‌کنند بگو: چیز زیان باری و آلوده ای است لذا در حالت قاعدگی از زنان کناره گیری نمایید و با آن‌ها نزدیکی ننمایید و به آن‌ها نزدیک نشوید تا پاک شوند.(76)

قرآن کریم: زنان شما کشتزار شما هستند هر گونه خواهید از کشتزار خود بردارید و استفاده کنید.(77)

امام صادق(ع) فرمودند: غالب مردم از زنا بهره ای دارند!

- زنای چشم نگاه به نا محرم است.

- زنای زبان، سخن گفتن [به قصد لذت] با نامحرم است.

- زنا دهان بوسیدن نامشروع است.

- زنای دست، تماس با بدن نامحرم است.

و تفاوت نمی‌کند شرمگاه وارد عمل شوند یا نه.(78)

 

امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: نا بینایی برای انسان بهتر از چشم چرانی است.(79)

قرآن کریم: کسانی که امکان برای ازدواج نمی‌یابند باید پاک‌دامنی پیشه کنند تا خداوند از فضل خود آنان را بی نیاز گرداند.(80)

قرآن کریم: به زنان با ایمان بگو چشم‌های خود را از نگاه هوس آلود فرو گیرند، و دامان خویش را حفظ کنند و زینت خود را –جز آن مقداری که نمایان است- آشکار ننمایند و روسری‌های خود را بر سینه خود افکنند تا گردن و سینه با آن پوشانده شود.(81)

قرآن کریم: مردان و زنان بی همسر خود را، همسر دهید، همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکار را؛ اگر فقیر و تنگدست باشند خداوند از خود آنان را بی نیاز می‌سازد خداوند گشایش دهنده و آگاه است.(82)

قرآن کریم: محبت زنان .........در نظر مردم جلوه داده شده است.(83)

قرآن کریم: شما(کسانی که چند همسر دارند) نمی‌توانید (از نظر محبت قلبی) در میان زنان خود عدالت بر قرار کنید هر چند کوشش نمایید! ولی تمایل خود را به کلی متوجه یک طرف نسازید.(84)

امام صادق(ع) فرمودند: هر کس که ما –اهل بیت پیامبر- را دوست دارد، از نطفه پدرش می‌باشد و هر کس که دشمن ماست شیطان در نطفه او شریک است.(85)

امام رضا(ع) فرمودند: با همسرت نزدیک نکن مگر بعد از شوخی بسیار با او شوخی و بازی کن سینه‌هایش را به آرامی فشار ده تا آماده همبستری شود آنچنان که در تو آمادگی وجود دارد.(86)

امام صادق(ع) فرمودند: بعضی از شما هنگام آمیزش با همسر، او را کاملاً ارضا نمی‌کنید و در حالی که از کنار شما دور می‌شود که اگر مرد سیاه پوست زشتی را هم ببیند به او چنگ می‌زند(تا خود را ارضا کند) پس قبل از آمیزش حتماً با او شوخی و بازی کنید زیرا این کار عمل آمیزش را برای شما لذت بخش تر می‌نماید.(87)

پیامبر اسلام(ص) فرمودند: هر گونه بازی برای انسان با ایمان بی ارزش است مگر در سه مورد: 1- پرورش اسب و سوار کاری 2- تیر اندازی 3- بازی و شوخی با همسر قبل از آمیزش.(88)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: سه چیز بد اخلاقی محسوب می‌شود: 1- همراهی با کسی ،بدون پرسش از نام و نشان و آشنایی با او 2- نپذیرفتن دعوت، بر سر سفره غذا، یا سر سفره حاضر شدن و غذا نخوردن 3-نزدیکی مرد با همسرش قبل از شوخی و آماده کردن او برای دخول.(89)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: بیداری در شب روا نمی‌باشد مگر در سه مورد :1-جهت تلاوت قرآن 2- جهت تحصیل علم و دانش 3- فرستادن عروس به خانه داماد.(92)

رسول اکرم(ص) فرمودند: هر کس ازدواج کند دینش کامل گشته است، ازدواج نباید مخفیانه انجام شود البته باید با طبخ غذا و به خاطر شادمانی صدای دف از مکان عروسی شنیده شود.(94)

امام صادق(ع) فرمودند: هر کس هنگام قمر در عقرب ازدواج نماید هرگز خیری از ازدواج نخواهد دید.(95)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: با همسرت سه شب آخر ماه آمیزش نکن که اگر در این وقت فرزندی از شما به هم رسد یاور ستمکاران و قاتل دسته ای از مردم خواهد شد.(96)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: با همسرت در شب عید فطر آمیزش نکن زیرا فرزندی که نطفه‌اش در این شب بسته شود فردی بسیار شرور خواهد بود.(97)

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: بر تو باد به نزدیکی با همسرت در شب دوشنبه اگر فرزندی در این شب به وجود آید حافظ کتاب خدا و راضی به رضای او خواهد بود.(98)

پیامبر (ص) فرمودند: بوی خوش، قلب را محکم می‌کند و بر (توان) آمیزش می‌افزاید.

- در نیمه شعبان با همسرت آمیزش نکن زیرا اگر میانتان فرزندی تقدیر شود بد شگون خواهد بود و نشانی سیاه بر چهره خواهد داشت.

- در نخستین ساعات شب، با همسرت نزدیکی نکن چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود اطمینان نیست که ساحر و از آنان که دنیا را بر آخرت بر می‌گزینند نباشد.

- با همسرت در آخرین روزهای پاکی و در حالی که تنها دو روز از او مانده باشد نزدیکی مکن چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود یاور ستمگران خواهد بود و توده‌هایی از مردم به دست او به کام مرگ خواهند رفت.

- میان اذان و اقامه با همسرت نزدیکی مکن زیرا اگر میانتان فرزندی تقدیر شود به خونریزی علاقه‌مند خواهد بود.

- در شب عید قربان با همسرت نزدیکی مکن زیرا اگر میانتان فرزندی تقدیر شود شش انگشت یا چهار انگشت خواهد داشت. - بعد از ظهر با همسرت نزدیکی مکن چرا که اگر در آن هنگامی فرزندی تقدیر شود کژ چشم خواهد بود و شیطان از کژ چشمی انسان، شادمان می‌شود.

- در زیر درخت میوه با همسرت نزدیکی مکن چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود جلاد، قاتل، یا ...خواهد بود.

- در زیر نور خورشید و تابش آن با همسرت نزدیکی مکن مگر اینکه پرده ای آویخته باشی که شما را می‌پوشاند چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود تا پایان عمر در تیره بختی و تهی دستی خواهد بود.

- بر پشت بام خانه با همسرت نزدیکی مکن چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود منافق ریا کار و بدعت گذار خواهد بود.

- چون آهنگ سفر کردی در آن شب با همسرت نزدیکی مکن چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود دارایی خویش را در غیر حق خرج خواهد کرد

- چون روانه سفری شدی، تا مسافت سه شبانه روز ره پیمودن، با همسرت نزدیکی مکن چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود یار هر ستمگری خواهد بود بخواهد به تو ستمی برساند.

- هر کس با زنش در حالی که وی حائض است، نزدیکی کند و بر ایشان فرزندی تقدیر شود و این فرزند مبتلا به جذام شود، کسی جز خویش را نکوهد.

- مبادا کسی در حالی که از قضای حاجت (دستشویی رفتن) خودداری می‌کند، نزدیکی کند، چرا که این کار بواسیر می‌آورد.

- با هوس به زنی غیر همسر خود، با زن خویش آمیزش نکن زیرا از این بیم دارم که اگر برایتان فرزندی تقدیر شود زن صفت، یا ...و تباه مغز باشد.

- هر کس جنب با همسر خویش در بستر باشد نباید قرآن بخواند ...

- عروس را در هفته اولش از شیر، سرکه، گشنیز، سیب ترش، باز بدارید ....(99)

 

بیشتر بخوانید:تقویت قوای جنسی در کلام معصومین

 

مواردی که در آن‌ها آمیزش مکروه نیست

 

پیامبر(ص) : ای علی(ع)! بر تو باد آمیزش در شب دوشنبه، چرا که اگر میانتان فرزندی تقدیر شود، حفظ کتاب خدا و خرسند به تقدیر خدا خواهد بود.

ای علی(ع)! اگر در شب سه شنبه با همسرت نزدیکی کردی و میانتان فرزندی تقدیر شد، پس از گواهی دادن به این که خدایی جز الله نیست و محمد، پیامبر خداست شهادت روزی او خواهد شد، خداوند او را همراه با مشرکان کیفر نخواهد داد و خوش بو دهان، دل مهربان گشاده دست و پیراسته زبان از غیبت و دروغ و تهمت خواهد بود.

ای علی(ع)! اگر در شب پنج شنبه با همسرت نزدیکی کردی و میانتان فرزندی تقدیر شد، حکمرانی از حکمرانان یا عالمی از عالمان خواهد بود.

ای علی(ع)! اگر در روز پنج شنبه به هنگام بر گشتن خورشید از میانه آسمان با او نزدیکی کردی و میانتان فرزندی تقدیر شد تا گاه پیری‌اش شیطان به او نزدیک نخواهد شد و انسانی راست و درست خواهد بود و خداوند عزوجل سلامت دین و دنیا را روزی او خواهد ساخت.

ای علی(ع)! اگر در شب جمعه با او نزدیکی کردی و میانتان فرزندی بود سخنوری خوش گوی و پر زبان خواهد بود.

ای علی(ع)! اگر در روز جمعه پس از عصر گاه با او نزدیکی کردی و میانتان فرزندی تقدیر شد، ناموری سر شناس و آگاه خواهد بود.

ای علی(ع)! اگر هم در جمعه شب پس از نماز عشا با او نزدیکی کردی، امید است به خواست خداوند متعال، یکی از ابدال باشد.(100)

 

باب دوم : بهداشت زناشویی

 

الف) بهداشت جسم

 

1- بر طرف ساختن بوی نا مطبوع

 

بوی خوش بدن در ایجاد جاذبه جنسی و تهییج و تشدید علاقه زن و مرد به یکدیگر بسیار موثر است و بر عکس بوی بد و زننده بسیار موثر است برای برطرف کردن بوی نامطبوع باید دندان‌ها را مسواک زد، و بدن را با آب گرم و صابون خوش بو شست و شو داد یا از عطرهای مناسب استفاده کرد.

2- خالی کردن مثانه پیش از آمیزش

 

از جمله توصیه های پزشکی این است که باید پیش از آمیزش و پس از آن مثانه را از ادرار خالی کرد، متخصصان ادرار پیش از آمیزش را برای زنان ضروری‌تر می‌دانند و معتقدند ،رعایت نکردن این امر، زمینه را برای عفونت اعضای تناسلی فراهم می‌سازد.

3- آمیزش با شکم خالی انجام گیرد نه با شکم پُر

 

هنگام پر بودن شکم (زمانی که معده به هضم غذا مشغول است) بخش عمده ای از خون بدن متوجه دستگاه گوارش می‌شود و هر یک از اعضای وابسته به این دستگاه با صرف انرژی زیاد در تلاشند تا با انجام وظیفه خود زمینه هضم غذا را فراهم سازند از طرفی، آلت تناسلی مرد نیز به وسیله خون برای آمیزش آماده می‌شود و با پر شدن رگ‌های خونی اطراف آن متورم می‌گردد؛ بنابراین اگر هنگام پر بودن معده آمیزش انجام گیرد به علت پر مصرف بودن دستگاه گوارش و مشغول بودن بخشی از خون در آلت تناسلی دیگر اعضای بدن دچار کم خونی می‌شوند و همین امر، انسان را با خطرهایی روبه رو می‌سازد.

شهید دکتر پاک نژاد در این باره می‌نویسد: در موقع هضم غذا قسمت مهمی از خون متوجه دستگاه گوارش می‌شود در آمیزش نیز مقداری از خون به دستگاه تناسلی منتقل می‌گردد در نتیجه عضله قلب مواجه با کم خونی شده و دچار حملات قلبی می‌شود بنابراین باید آمیزش با شکم خالی انجام گیرد.(101)

4- ترک آمیزش هنگام عادت

 

آمیزش جنسی در چنین حالتی افزون بر تنفر آور بودن، زیان‌های بسیاری نیز به بار می‌آورد که عقیم شدن مرد و زن، ایجاد یک محیط مناسب برای رشد میکروب ،شیوع بیماری‌های آمیزشی چون «سفلیس» و «سوزاک» و نیز التهاب اعضای تناسلی زن از آن جمله است.(102)

دکتر پاک نژاد می‌گوید:مردی که در زمان قاعدگی زن خود آمیزش کند دستگاه تناسلی مجروح زن را که مستعد پذیرش عفونت است مبتلا می‌سازد و از طرفی احتمال دارد خود او نیز بیماری‌های التهابی آمیزش و... دچار شود. او می‌گوید: زن در زمان قاعدگی عصبانی است، کم خون است و ناراحتی‌های دیگر دارد که قرآن آن را در کلمه «اذی» خلاصه کرده و زن در اذیت است.(103)

ضررهای آمیزش در حال حیض:

 

نزدیکی کردن در حال حیض، اثر سوء در موجودیت نسل و جنس می‌گذارد و غیر قابل جبران است آمیزش در حال قاعدگی موجب بی میلی به مسائل جنسی و تنفر از عمل زناشویی و سرد مزاجی و نهایتاً انحرافات جنسی می‌شود.(104) آمیزش در زمان حیض موجب احتقان خون و افزایش خون ریزی در زن می‌شود(105)

5- اعتدال در آمیزش

 

برای حفظ سلامتی و برخورداری از عمر طبیعی باید از افراط و تفریط جلوگیری کرد همان طور که بی توجهی به این غریزه ناملایمات روحی و روانی مختلفی را به همراه دارد زیاده‌روی و تند روی در ارضای آن نیز می‌تواند منشأ بسیاری از بیماری‌ها از جمله ضعف اعصاب، فرسودگی قوا، آسیب رسیدن اجزای اصلی بدن و پیری زود رس را به همراه داشته باشد.

پیامبر اسلام(ص) فرمودند: من اراد ابقاء فلیباکر اغزاء و ایجود احزاء ولیخفف الرداء لیقل جامعه النساء: هر کس بخواهد در این جهان ناپایدار، باقی بماند باید هر روز صبح به قدر کافی غذا بخورد و کفش خوب بر پا و لباس سبک بپوشد و کمتر با زنان بیامیزد.(106)

بوعلی سینا درباره آمیزش جنسی می گوید تا می‌توانی آمیزش با زنان را کم کن چرا که منی، آب زندگانی است که در رحم‌های زنان ریخته می‌شود.(107)

نمی‌توانیم برای آمیزش عدد یا مقدار آن را مشخص کرد ولی صاحب نظران می‌گویند بهترین روش این است که اجازه بدهیم قدرت و میل طبیعی تعداد مقاربت را تحت کنترل در آورد مثلاً اگر کسی پس از مقاربت یا روز بعد از آن شدیداً احساس خستگی کرد بهتر است دفعات مقاربت را کم کند ولی اگر مقاربت باعث آرامش او شد باید بداند که ارتباط‌های جنسی او زیاد نبوده است.(108)

6- ارضای جنسی

 

صاحب نظران در این باره گفته‌اند مرد و زنی که به اقناع جنسی نمی‌رسند و همدیگر را تأمین نمی‌کنند تحت فشارهای بیشتری قرار می‌گیرند و به دردهای بیشتری گرفتارند برای مثال زود رنج و عصبانی می‌باشند ولی این حالت پس از انجام آمیزش و رسیدن به اوج لذت جنسی پایان می‌پذیرد.(109)

می‌گویند: آمیزش بدون بازی و فراهم کردن شرایط بدن برای اوج لذت جنسی مورد نکوهش قرار گرفته است و در این باره پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند:«لا یَتَعُ اَحَدسکم علی اهله کما یَقَعُ البهیمه لیکن بینهما رسول فقیل: ما الرسول یا رسول الله؟ فقال القبل و الکلام: هیچ یک از شما نباید با همسر خود همانند چهار پایان آمیزش کند بلکه باید واسطه ای بین آن‌ها باشد پرسیدند واسطه چیست؟ فرمود: بوسیدن و گفت و گو (عشق بازی)(110)

پزشکان می‌گویند: لذت بخش ترین آمیزش‌ها این است که مرد مقاومت کند تا اوج لذت زن با وی همزمان شود و زن هم به آن اوج لذت جنسی برسد وگرنه دچار کمر درد می‌شود. ایشان می‌فرمایند اگر مرد زود انزال است، برای رساندن زن به اوج لذت جنسی چه باید بکند؟ می‌نویسد: راه صحیح این است که در حد متوسط مدت آمیزش زن و مرد که تقریباً 5 تا 10 دقیقه است به مدت 8 دقیقه دخولی صورت نگیرد تا بلکه مرد با نوازش و بازی، زن را آماده سازد از این رو پیامبر(ص) می‌فرمایند: اذا ارادَ احدکم عن یأتی زوجتهَ فلا یعجلها فإنَّ للنساء حوائج: هنگامی که یکی از شما خواست با همسر خود بیامیزد عجله نکند چرا که زن‌ها نیازهایی دارند که باید بر آورده شود.(111)

نکته دیگر این است که مرد از انجام حرکات ناگهان و با فشار زیاد هنگام نزدیکی خودداری نماید، رعایت این نکته از بروز بسیاری جراحات وارده به مجرای تناسلی جلوگیری می‌کند.

عمل مقاربت نباید بی درنگ انجام شود پیامبر(ص) فرمودند: «إذا جامع احدکم اهله فلا یا تیهن کما یاتی الطیر لیکُثُ و الیلبت: هرگاه یکی از شما با همسرش هم بستر شد نباید مانند پرندگان سریع و با شتاب آمیزش کند باید درنگ کند.(112)

7- جلوگیری نکردن از خروج منی

 

پس از رسیدن به اوج لذت، منی از جای خود حرکت کرده و با شتاب بیرون می‌ریزد جلوگیری از خروج منی زیان آور است زیرا موجب بزرگی پروستات، حبس بول و سنگ مثانه می‌شود.(113)

8- استراحت پس از آمیزش

 

پس از عمل نزدیکی، بدن باید استراحت کند حتی افرادی که بدن ورزیده دارند باید نیم ساعت پس از انجام عمل جنسی استراحت کنند.

بیشتر بخوانید:احکام همسران

 

ب) بهداشت روان

 

بخش اعظمی از عوامل تأثیر گذار در موفقیت یا ناکامی زندگی مشترک به مسائل روانی یا روحیات و رفتار زن و شوهر مربوط می‌شود. زن و شوهر هرچند از زیبایی‌های ظاهری، امکانات مادی، موقعیت اجتماعی و رفاه زندگی برخوردار باشند تا زمانی که به بهداشت روان و اصلاح رفتار خود نپردازند و از نظر روحی به نقطه مطلوب و مورد پسند نرسند، نمی‌توانند به ثبات و دوام زندگی مشترک خود مطمئن باشند.

 

عواملی که باعث جدا شدن 2 زوج، پس از مدتی از ازدواج می‌شود عبارتند از:

1- اظهار محبت و دوستی

 

در این باره سخن شهید مطهری را بیان می‌کنم که در کتاب نظام حقوق زن بیان فرمودند: «مرد بنده شهوت است و زن در بند محبت مرد است مرد زنی را دوست دارد که او را پسندید ه و انتخاب کرده باشد و زن مرد را دوست دارد که ارزش او را درک کرده باشد و درستی خود را قبلاً اعلام کرده مرد می‌خواهد شخص زن را تصاحب کند و در اختیار بگیرد و زن می‌خواهد مرد را مسخر کند و از راه دل بر او مسلط شود مرد می‌خواهد از بالای سر زن بر او مسلط شود و زن می‌خواهد از درون قلب مرد در مرد نفوذ کند مرد می‌خواهد زن را بگیرد، زن می‌خواهد او را بگیرند زن از مرد شجاعت می‌خواهد و مرد از زیبایی و دلبری، زن حمایت مرد را گران‌بهاترین چیزها برای خود می شمار و مرد دلش می‌خواهد هر روز به همان حالت همیشگی باقی بماند، اما یک زن همیشه می‌خواهد موجود تازه ای باشد و هر صبح با قیافه تازه تری از بستر برخیزد بهترین جمله ای که یک مرد می‌تواند به زن بگوید جمله «عزیزم تو را دوست دارم» است و زیباترین جمله ای که یک زن به مرد مورد علاقه‌اش می‌گوید جمله «من به تو افتخار می‌کنم» می‌باشد. خوشبختی از نظر مردها به دست آوردن مقام و شخصیت قابل احترام در میان اجتماع است و خوشبخت برای یک زن به دست آوردن قلب یک مرد و نگهداری او برای تمام عمر است.

پیامبر (ص) فرمودند: قول الرجل للمرأه أنی اُحبک لا یذهب من قلب‌ها: سخن مرد به زن که «تو را دوست دارم» هرگز از دل او بیرون نمی‌رود.(114)

2- رضایت از روابط جنسی

 

نخستین انگیزه ای که آدمیان را به سوی ازدواج و زندگی مشترک با جنس مخالف فرا می‌خواند همین نیاز غریزی و زیستی است. در بسیاری از خانواده‌ها، وجود شرم و حیا موجب می‌شود زن و شوهر نتوانند ارضایتی خود را از نحوه یا میزان رابطه جنسی ابراز کنند اما این نارضایتی را در رفتارها و برخوردهای دیگر بروز می‌دهند در بسیاری از موارد تندخویی و پرخاشگری مرد ریشه در عدم رضایت او از رابطه جنسی با همسر دارد.

3- چشم چرانی نکردن

 

یکی از عوامل که امنیت خاطر زن را پیوسته به خطر می‌اندازد توجه و نگاه شوهر به زنان دیگر است این پدیده این فکر را در زن تقویت می‌کند که او نتوانسته است علاقه همسرش را به خود جلب کند بنابراین چشم او پیوسته به دنبال این و آن است .

نگاه های شهوت آلود و خیره شدن به زیبایی‌های این و آن انسان را به مقایسه می‌اندازد و او را نسبت به همسر خود دلسرد می‌کند، یکی از هدف‌های اسلام از ممنوع کردن نگاه های شهوت آلود به دیگران، مراقبت از کانون گرم خانواده، ثبات پایه های زندگی خانوادگی، و حفظ اخلاق جامعه است زن و شوهر برای اینکه یکدیگر وفادار بمانند باید از چشم چرانی و نگاه های آلوده به دیگران خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:نگاه به افراد محرم و نامحرم در قرآن

 

امام صادق(ع) فرمودند: النظرهُ سهمُ من سام ابلیس و کم من نظرهٍ اَورثت حسره طویله: نگاه شهوت آلود تیری زهرآگین از تیرهای ابلیس است و چه بسا نگاه‌هایی که سبب اندوه و حسرت طولانی می‌شود.(115)

حضرت علی(ع) فرمودند: من غَضَّ رفهُ أَراح قلبه: هرکس چشم خود را فرو بست دل خود را آسوده ساخت.(116)

باب سوم : چگونگی انجام بهترین نوع آمیزش

 

برای تشدید میل جنسی زن عوامل مختلفی وجود دارد که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

1- ارضای عاطفی

 

میل جنسی زن ارتباط با برانگیختگی عاطفی او دارد اگر زن از نظر عاطفی ارضا نشود و قبلاً از سوی شوهر بی توجهی و بی محبتی دیده باشد، جسمانی و تلاش‌های مرد به منظور تحریک جنسی همسرش نه تنها برای زن خوشایند نخواهد بود بلکه عملاً موجب ناراحتی بیشتر او خواهد گشت. قلب زن باید از محبت و توجه سیر باشد تا بدنش تشنه بدن شما بشود.

2- لمس نقاط تحریک زن

 

نقاط تحریک زن که لمس آن سبب آمادگی و تحریک فیزیکی زن می‌شود چند چیز است:

الف) لمس آرام پستان‌ها

ب) لمس کلیتوریس زن

یکی از مسائل قابل توجه در امر آمیزش این است که ممکن است دخول به تنهایی باعث ارضای جنسی زن نشود در سیستم تناسلی زنان بخشی وجود دارد به نام کلیتوریس این بخش مملو از گیرنده های حسی و بسیار حساس به لمس است کلیتوریس در بالاترین بخش دستگاه تناسلی خارجی زنان قرار گرفته و بیشترین نقش را در ارضای جنسی زن دارد باید آمیزش به صورتی باشد که علاوه بر انجام دخول، کلیتوریس نیز تحریک گردد برای این امر بهترین روش نزدیکی حالت خوابیده است.

ج) لمس سطح داخلی ران و لب‌های مهبل، بوسه، مکیدن زبان زن و لمس موهای همسر (117)

نکته قابل توجه این است که میل جنسی را می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد

یکی میل به تماس بدنی مثل لمس و بوسیدن

دیگری میل رابطه جنسی: یعنی تخلیه کشش جنسی

در دختران ابتدا میل به تماس بدنی بیشتر است تا میل به تماس اعضای تناسلی بنابراین، از نوازش، بوسه و در آغوش گرفتن بیشتر احساس لذت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:مشکل جنسی یک‌پنجم زنان

 

3- نخستین نزدیکی

 

نخستین نزدیکی در موفق بودن آمیزش‌های بعدی بسیار موثر است و اگر در اولین نزدیکی موفق نباشید خاطره ای ناگوار در ذهن نو عروس باقی خواهد ماند بنابراین دامادها باید توجه داشته باشند که اولین آمیزش را با کمال دقت و ملایمت، محبت و شرایط لازم دیگر انجام دهند حتی در شب زفاف برای پاره شدن پرده بکارت نه تنها نباید به زور متوسل شد، بلکه باید همراه با معاشقه و نوازش باشد تا عروس تمایل پیدا کند وگرنه آثار نامطلوبی خواهد داشت.

بنابراین اگر حجب و حیای عروس یا هر علت ناشناخته دیگر مانع از آن باشد که به میل شوهر تسلیم شود بهتر است زفاف را یک شب یا حتی شب‌ها متعدد به عقب بیندازد تا عروس به تماس جسمانی خو بگیرد و به ارتباط جنسی راغب شود.

آداب آمیزش

 

- مستحب است وضو داشته باشید

- در مکان پوشیده ای آمیزش انجام گیرد.

- مرد پیش از آمیزش و پس از آن ادرار کند.(118)

- آمیزش در شب‌های دوشنبه سه شنبه پنج شنبه و جمعه باشد زمانی که زن میل به آمیزش باشد.

- هنگام نزدیکی با پارچه یا رو اندازی خود و همسرتان را بپوشانید

- رابطه جنسی باید همراه با آرامش فکری و آسودگی خاطر باشد زیرا ناراحتی فکری و هراس تمتع کامل را ناممکن می‌سازد.

- آمیزش باید در محلی مناسب به دور از چشم دیگران صورت گیرد.

- از نظر روان شناسی بهتر است هنگام آمیزش طرفین لباس بر تن داشته باشند و در آوردن لباس از تن زن به وسیله مرد می‌تواند علاقه مرد به زن را ثابت کند و از طرفی از لذت جنسی و روحی بالایی بهره‌مند گردد.(119)

- در آغاز بسم الله بگویید.

در روایت آمده است هرگاه همسران می‌خواهند با هم همبستر شوند «بسم الله الرحمن الرحیم» بگویند مراقب باشند در ان هنگام احتمال انعقاد نطفه برای فرزند آینده وجود دارد از هر گونه گناه دور باشند حتی فکر گناه نکنند تا به اصطلاح شیطان در نطفه انان شریک نگردد علی(ع) در این باره می‌فرماید: هر گاه کسی قصد هم بستری دارد بگوید: بسم الله و بالله الهم جنبنی الشیطان ما رزقتنی: به نام خدا و برای خدا خدایا دور ساز شیطان را از آنچه به من روزی می‌دهی.(120)

بنابراین آنا که در این هنگام فیلم‌های مستهجن تماشا می‌کنند و یا موسیقی حرام گوش می‌کنند قطعاً شیطان در نطفه آن‌ها شرکت می‌کند و اگر فرزندشان منحرف شد، باید خود را ملامت کنند.

مکان آمیزش

 

همان طور که زمان آمیزش را مردان تعین می‌کنند و حق تقدم با آنان است مکان آمیزش با زنان است و از نظر روان شناسی بهتر است که هر جا زن خوبید مرد بیشتر همان جا بخوابد.

زمان آمیزش

 

زمان آمیزش از اهمیت خاصی برخوردار است معمولاً زنان بر اساس شرم و حیا بهترین زمان آمیزش را تاریکی شب یا محل تاریک میدانند و لذت بیشتر را در آرامش شب و تاریکی و به دور از هر گونه سر و صدا می‌دانند بهترین زمان جهت آمیزش معمولاً پس از یک خواب و از نیمه های شب می‌باشد و پس از آمیزش اگر طرفین به اوج لذت جنسی رسیده باشند خواب رضایت بخشی خواهند داشت آمیزش باید به گونه ای باشد که طرفین در طی زمان آمیزش از لذت کافی بهره‌مند شوند.

نکته:

 

معمولاً پس از نزدیکی تمایل زن به مرد بیشتر است از تمایل مرد به زن مرد باید خود را موظف بداند که به وسیله عشق بازی پس از آمیزش جوابگوی مناسبی برای امیال همسرش باشد چنان رفتار کند که زن فکر نکند شوهرش فقط او را برای بر طرف کردن میل جنسی خود می‌خواهد.

آداب و ادعیه شب زفاف

 

در حدیث صحیح از امام باقر(ع) منقول است که چون عروس را به نزد تو بیاورند بگو که پیش از آن، وضو بسازد و تو هم وضو بساز و دو رکعت نماز بخوان و بگو که او نیز امر کنند که دو رکعت نماز بگذارد پس حمد الهی بگو و صلوات بر محمد و آل محمد بفرست پس دعا کن و امر کن که آن زنان را که با او آمده‌اند امین بگویند و این دعا را بخوان: الهم ارزقنی الف‌ها ودها و راها و ارضنی بها و اجمع بیننا بأحسنِ إجتماعٍ و انس ائتلاف فذلک تحب الحلال و تکره الحراَم بعد از آن فرمود که: بدان الفت از جانب خداست و دشمنی از آن شیطان است و می‌خواهد که آنچه را که خدا حلال گردانیده مکروه طبع مردم گرداند.

در حدیث حسن از امام صادق(ع) منقول است که چون در شب زفاف به نزد عروس بروی، موی پیشانی‌اش را بگیر و رو به قبله بگو: اللهم بامانتکَ أخذتها و بکلماتکَ إستحللتها فإن قضیت لی منها ولدا فاجعل مبارکا تقیا من شیعه آل محمدٍ، و لا تجعل للشیطان فیه شرکاً و لا نصیباً

و در حدیث معتبر دیگر از آن حضرت منقول است بر بالای پیشانی‌اش بگذار و بگو: الهم علی کتابکَ تزوجتها وحی امانتک أخذتها و بکلماتکَ اساعتُ فرج‌ها فان قضیتَ لی فی رحم‌ها شیئا فاجعله سویاً و لا تجعلهُ شرکَ شیطان؛ روای پرسید: فرزند چگونه شریک شیطان می‌شود؟ فرمود که اگر در وقت جماع نام خدا را ببرند شیطان دور می‌شود و اگر نبرند ذکر خود را با ذکر آن شخص اخل می‌کند پس جماع از هر دو می‌باشد و نطفه یکی است. پرسید که به چه چیز می‌توان دانست که شیطان در کسی شریک شده است؟ فرمود که هر که ما را دوست دارد شیطان در او شریک نشده است و هر که دشمن ماست شیطان او را شریک شده است.

خلاصه آنچه باید پیش از آمیزش رعایت شود:

1- چیرگی شهوت 2- انتخاب زمان مناسب 3- مکان پوشیده باشد 4- خواندن دعا 5- آرامش

خلاصه آنچه به هنگام آمیزش باید رعایت شود:

1- بازی کردن با یکدیگر 2- پرهیز از شتاب 3- خودداری از سخن گفتن 4- وضو برای بازگشتن 5- غسل پس از احتلام

خلاصه آنچه پس از آمیزش باید رعایت شود:

1- خالی کردن مثانه و ادرار کردن 2- شستن شرمگاه 3- غسل 4- خوردن عسل

نکته :

 

کسانی که دچار سستی و ضعف ناتوانی جنسی هستند باید از خوردن غذاهایی که طبیعت سرد دارند اجتناب کنید از خوردن زیاد نمک طعام که شهوت را کم می‌کند اجتناب نمایند.

حمید بازدید : 45 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

گرچه وجود مقدار کمی مخاط شفاف در مدفوع حقیقتاً جای نگرانی ندارد، اما در صورتی که به طور روزانه دیده شود و همچنین همراه با علائم دیگری باشد، بایستی به پزشک مراجعه نمود. این مقاله

وجود خلط یا مخاط شفاف در مدفوع

برگرفته از سایت بازل

مترجم: رزیتا ملکی‌زاده

 

 

گرچه وجود مقدار کمی مخاط شفاف در مدفوع حقیقتاً جای نگرانی ندارد، اما در صورتی که به طور روزانه دیده شود و همچنین همراه با علائم دیگری باشد، بایستی به پزشک مراجعه نمود. این مقاله اطلاعاتی در خصوص عوارضی که ممکن است مسبب این وضعیت باشد، در اختیارتان قرار می‌دهد.

مخاط ماده‌ای ژله مانند است که توسط غشاهای مخاطی ترشح می‌شود که چندین حفره بدن مانند دستگاه تنفسی، دستگاه گوارش و دستگاه تناسلی را پوشش می‌دهند. مخاط در دستگاه گوارش به لیز و روان ساختن پوشش روده بزرگ کمک می‌کند. همچنین به حرکت و دفع مدفوع در طول اجابت مزاج کمک می‌نماید. گرچه مقدار کمی از مخاط در مدفوع نشانه بروز اختلال گوارشی نیست، اما در صورت مشاهده افزایش مخاط در مدفوع به ویژه هنگامی که با علائمی مانند درد، خونریزی یا تغییراتی در عادات اجابت مزاج همراه باشد، با پزشک خود در این خصوص مشورت کنید.

عوامل مؤثر

سندرم روده تحریک پذیر

علت دقیق سندرم روده تحریک پذیر هنوز ناشناخته بوده، اما اعتقاد بر این است که در خصوص افراد مبتلا به این اختلال گوارشی، اعصاب موجود در روده در این افراد ممکن است بیش از حد حساس شده باشند. افراد مبتلا دچار علائمی مانند دل پیچه، نفخ، تغییر در عادات اجابت مزاج و غیره می‌شوند. بعضی افراد ممکن است یبوست را تجربه کرده در حالی که دیگران ممکن است دچار اسهال شوند. در بعضی موارد، فرد مبتلا ممکن است گاهی دچار اسهال شده در مواقع دیگر یبوست را تجربه کند. این علائم می‌تواند بلافاصله پس از صرف وعده‌های غذایی خود را نشان دهند. سایر علائم این بیماری، احساس عدم تخلیه کامل روده و وجود مخاط مایل به سفید در مدفوع را شامل می‌شود.

کولیت اولسراتیو

نوعی بیماری التهابی روده (IBD) است که روده بزرگ و رکتوم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این وضعیت موجب بروز زخم در کولون یا روده بزرگ می‌شود که به نوبه خود ممکن است علائمی مانند مدفوع خونی، وجود چرک و مخاط در مدفوع، درد رکتال (ناحیه‌ای از راست روده)، دل درد و دل پیچه، کاهش وزن، اسهال، نیاز شدید به دفع، ناتوانی در دفع مدفوع علی‌رغم نیاز شدید به دفع و غیره را بوجود آورد.

بیماری کرون

بیماری کرون نیز یک بیماری التهابی روده است که می‌تواند هر ناحیه از دستگاه گوارش را تحت تأثیر قرار دهد. علت دقیق این اختلال گوارشی هنوز ناشناخته است، اما به نظر می‌رسد عوامل ژنتیکی یا پاسخ غیر طبیعی ایمنی ممکن است مسئول ایجاد این بیماری باشند. علائم بیماری کرون، وجود چرک یا خون در مدفوع، دل درد، دل پیچه، کاهش اشتها، از دست دادن وزن، اسهال، افزایش خطر ابتلا به فیستول و غیره را شامل می‌شود.

هموروئید

هموروئید یا بواسیر با تورم وریدی روده یا داخل اسفنکتر مقعد مشخص می‌شود که به نوبه خود به درد، خارش مقعد، وجود خون و مخاط در مدفوع و غیره می‌انجامد.

انگل روده‌ای

انگل‌های روده‌ای می‌توانند کرم‌های روده، مانند کرم نواری، کرمک یا کرم سنجاقی، کرم حلقوی و غیره و تک یاختگانی مانند ژیاردیا و کریپتوسپوریدیوم را شامل شوند. هنگامی که این انگلها تکثیر پیدا می‌کنند، می‌تواند علائمی مانند دیسنتری (مدفوع شل حاوی خون و مخاط)، دل درد، اسهال، گاز معده، نفخ، خستگی، تهوع، استفراغ، کاهش وزن و غیره رت بوجود آورند.

مسمومیت غذایی

مصرف غذا و آبی که آلوده به باکتریهای سمی یا کرم‌های انگلی است می‌تواند به مسمومیت غذایی منجر شود. عفونت دستگاه گوارش ناشی از عوامل باکتریایی مانند سالمونلا، کمپیلوباکتر، یرسینیا، شیگلا، اشریاکلی و غیره ممکن است منجر به بروز مشکلاتی برای دستگاه گوارش شود. علائم مسمومیت غذایی شامل دل پیچه، دل درد، تب، اسهال آبکی، تهوع، استفراغ و غیره می‌شود.

بیشتر بخوانید: وجود خون در ادرار و مدفوع

 

دیورتیکولیت

دیورتیکول به برآمدگی‌های کیسه مانند کوچکی اشاره دارد که می‌تواند در دیواره داخلی روده شکل گیرند. اعتقاد بر این است که این کیسه‌ها در نقاط ضعیف در روده شکل می‌گیرند. نقاط ضعیف می‌تواند به دلیل دفع مدفوع بسیار سفت و سخت شکل گیرد. بنابراین، افراد مبتلا به یبوست مزمن در معرض خطر قرار دارند. در صورتی که این کیسه‌ها عفونی یا ملتهب شوند، در فرد ابتلاء به دیورتیکولیت تشخیص داده می‌شود. افراد مبتلا به این عارضه اغلب از حساسیت به لمس، نفخ، درد، تهوع، استفراغ، اسهال یا یبوست و غیره شکایت دارند. گاهی اوقات، افراد مبتلا ممکن است متوجه وجود مخاط در مدفوع خود شوند.

انسداد روده

عفونتهای باکتریایی یا ویروسی یا انسداد مکانیکی (چسبندگی، فتق، پیچ خوردگی روده، وجود تومور، مدفوع فشرده و غیره) می‌توانند به انسداد و گرفتگی جزئی یا کامل روده منجر شوند. این امر می‌تواند موجب بروز علائمی مانند یبوست، اسهال، نفخ، دل درد، دل پیچه و غیره شود. ترشح مخاط به منظور تسهیل دفع مدفوع افزایش می‌یابد.

از آنجا که وجود مخاط در مدفوع می‌تواند به علت طیف وسیعی از دلایل رخ دهد، افراد مبتلا بایستی به منظور شناسایی علت اصلی و درمان آن به پزشک مراجعه کنند.

سلب مسئولیت:‏‎ ‎اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفاً جنبه‌ی آموزشی داشته و نبایستی به منظور جایگزین توصیه‌های پزشک ‏متخصص در نظر گرفته شود.‏

حمید بازدید : 48 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

مربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه فراز کمالوند مجبور شد از این تیم برود، گفت: با اینکه شرایط روحی تیم خوب نیست و مشکلات زیادی داریم اما دنبال گرفتن نتیجه مقابل پرسپولیس هستیم.

مهدی نوری در گفتگو با راسخون: کمالوند مجبور شد از پارس جم برود/مقابل پرسپولیس دنبال گرفتن نتیجه هستیم

مهدی نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به وضعیت تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: مشکلات تیم زیاد است. از اول فصل به جز آن مبلغی که پرداخت شده، هنوز بازیکنان و کادر فنی و دیگر عوامل هیچ دریافتی نداشته اند. همه ی آن مشکلاتی و مسائلی که کمالوند بیان کرده، واقعا وجود دارد و ما با مشکلات عجیبی روبرو هستیم. اگر تا الان آقا فراز ایستاده و نرفته فقط به خاطر شرایط تیم بوده است. دگیر واقعا طوری شده که نمی شود کاری کرد.

 

وی افزود: کمک هایی از قبل شده بود. خانم الماسی نماینده ی مردم جم، آقای موسوی و مرادی کمک هایی اول فصل کرده اند. اما بعد از اینکه اعلام کردند به تیم های نفتی نمی شود کمک مالی کرد، دستشان بسته شد. دنبال راه حل های زیادی بودند اما هنوز هم نتوانستند مشکلی را از پیش روی ما بردارند. باید این مسائل حل شود. وگرنه تیم های نفتی نمی توانند به راه خودشان ادامه دهند.

 

مربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: نمی دانم مسئولان تصمیمشان چیست؟ اصلا نمی خواهند تیمداری کنند یا اینکه تصمیمشان انداختن تیم های نفتی است؟ حداقل رک و راست بگویند نمی خواهیم تیمداری کنیم. این طور تکلیف مربی و بازیکن مشخص است. وظیفه ی نماینده ی مجلس نیست که مشکلات تیم را حل کند. جم روی این همه منابع و ثروت خوابیده است. این قدر پول و ثروت در این منطقه هست و متاسفانه کمک نمی کنند یا نمی خواهند کمک کنند.

 

مهدی نوری گفت: در شهر جم مردم هیچ دلخوشی ندارند به جز همین تیم پارس. حیف است که این دلخوشی هم از مردم اینجا گرفته شود. ما علاوه بر این مشکلات، در لیگ هم هیچ کمکی نداریم و مدام از ناحیه ی داوری به تیم ما ضربه وارد می شود. بازی با استقلال حق مسلم ما را خوردند. گل سالم ما را نگرفتند. مقابل فولاد پنالتی ما را نگرفتند. خیلی از بازی ها داوران حق ما را نداده اند. نمی گویم عمدی یا غیرعمدی بوده، اما بوده و اگر همان امتیازات را می گفتیم، حداقل وسط جدول بودیم. واقعا تیم ما با وجود مشکلات زیاد، خیلی خوب بازی می کند. وقتی در زمین هستیم، به چیزی فکر نمی کنیم و از لحاظ کیفیتی واقعا عالی هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار تیم بازیکنان هستند. مشکلات مالی همه را آزار می دهد. وقتی بازیکنای حق و حقوق خود را نگرفته باشد، نمی تواند با خیال راحت تمرین و بازی کند. تمام فکرش مشغول است و آن کارایی لازم را ندارد. متاسفانه نزدیک 10 بار فقط وعده وعید شنیدیم و هیچ کدام عملی نشده است. مرادی مدیرعامل تیم است اما شنیدم که حق امضاء ندارد. چون هیات مدیره نداریم. کارهای باشگاه همین طور مانده است. اگر نامه ای بخواهیم بزنیم، مدیر حق امضاء ندارد.

 

مربی پارس جنوبی جم در خصوص اینکه آیا شما هم بعد از کمالوند از تیم می روید یا نه؟ افزود: فعلا آقا فراز به ما گفته بمانیم و کار خود را انجام دهیم. ما هستیم تا ببینیم باشگاه چه تصمیمی می گیرد. آقافراز و همه ی کادر فنی خیلی برای این تیم زحمت کشیده اند. یک نفر در باشگاه داریم، به اسم آقای ایوب چراغی سرپرست تیم ما است. همه ی مشکلات تیم و کارها بردوش اوست. اگر نبود شاید کمالوند 5، 6 هفته قبل می رفت. همه می دانند که تیم را به سختی نگه داشته است اما الان کار به جایی رسیده که نمی تواند کاری بکند. همه چیز دست سرمربی نیست. بعضی مسائل را باید باشگاه حل کند.

 

مهدی نوری بااشاره به بازی با پرسپولیس گفت: مسلما بازی جلوی پرسپولیس همیشه سخت است. آنها تیم مدعی قهرمانی هستند و برایشان فرقی نمی کند بازی بیرون خانه داشته باشند یا داخل. بازیکنان خیلی خوبی دارند و بازهم مدعی قهرمانی هستند. درست است ما از لحاظ شرایط روحی به هم ریختیم اما مطمئن باشید برای این بازی بچه ها را آماده می کنیم تا مثل همیشه در زمین عملکرد خوبی داشته باشیم. انشالله بتوانیم از انگیزه ی این بازی استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. بازی ای است که بازیکنان و مربیان دیده می شوند. همیشه بازی مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه ی بازیکنان بالاست چون می تواند در آینده ی آنها تاثیربگذارد.

 

وی ادامه داد: ما بازی با نفت مسجدسلیمان را هم تا 40 ثانیه ی آخر برده بودیم اما یک توپ آمد و متاسفانه گل مساوی را خوردیم. خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم قبل از گل بازی را 2 بر صفر کنیم اما تک به تک را رضا خالقی فر از دست داد. نمی دانم بدشانسی است یا بی دقتی بازیکنان در یارگیری، متاسفانه بازی برده را مساوی کردیم. این بازی را برده بودیم و اصلا فکر نمی کردیم، مساوی شود. شاید بازیکنان ما بعد از دقیقه 89 فکر کردند که تمام شده و 3 امتیاز را گرفتیم. باید بدانند تا زمانی که داور سوت نزده، بازی تمام نشده است. انشالله این تجربه ای شود تا در بازی های آینده دچار این مشکلات نشویم.

حمید بازدید : 49 یکشنبه 26 آبان 1398 نظرات (0)

واشنگتن (رویترز) - پس از هفته ها آتش و خشم لفاظی ، تعداد انگشت شماری از اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده روز چهارشنبه بی سر و صدا در سراسر کاپیتول دستگیر شدند تا مقالات استیضاح را به مجلس سنا تحویل دهند ، و زمینه را برای محاکمه رئیس جمهور دونالد ترامپ فراهم کنند.

 

 

هفت مدیر خانه به سرپرستی گروهبان اسلحه در مجلس اسلحه و منشی مجلس که اسناد را بر روی سینی قرار داده بود ، در یک تالار مجسمه تقریباً خالی و روتاندون کاپیتول بالا می رفتند.

 

بیش از دوجین دموکرات سنا با ورود گروه به سنا بی سر و صدا در میزهای خود نشستند. آنها به دو جمهوریخواه پیوستند ، میچ مک کانل ، رهبر اکثریت و سناتور کوین کرامر.

 

یک جمهوری خواه سوم ، چاک گراسلی ، به ریاست دیزی ها بود.

 

اعضای مجلس با احترام به صندلی در قسمت پشتی مجلس سنا طغیان كردند ، در حالی كه ساكنان در سكوت نشسته بودند ، چون منشی مجلس اعلام كرد قطعنامه استیضاح تصویب شده بود ، و گراسلی پاسخ داد: "این پیام دریافت خواهد شد."

 

این روند چهار هفته پس از آن صورت گرفت که مجلس به رهبری حزب دمکرات به استیضاح رئیس جمهور جمهوری خواهان به اتهام سوءاستفاده از قدرت به دلیل درخواست اوکراین از تحقیق در مورد رقیب سیاسی جو بایدن و انسداد کنگره به دلیل مسدود کردن اطلاعاتی که از سوی محققان تحقیق می شود ، استیضاح کرد.

 

سخنگوی مجلس نمایندگان دموکرات ، نانسی پلوسی و مک کونل از آن زمان نسبت به نحوه برگزاری دادگاه ابراز نگرانی کرده اند.

 

Pelosi تأخیر در امضای مقاله استیضاح در حالی که منتظر صحبت از مک کانل در مورد دامنه دادگاه بود. در طول تاخیر ، دموکرات ها و جمهوری خواهان بر سر وضعیت ترامپ به دلیل او استیضاح شده بودند ، مشاجره می کردند اما دادگاه او را در اختیار نداشتند.

 

Pelosi از چند ده قلم برای امضاء استفاده کرد ، در یک میز که دارای پلاکارد است که #DefendOurDemocracy را می خواند. پس از آن ، وی قلم هایی را به مدیران استیضاح و صندلی های کمیته درگیر در تحقیقات تحویل داد.

 

او گفت: "این امضای خنده دار است."

 

با انعکاس اختلافات عمیق حزبی ، رأی مجلس به استیضاح ترامپ تقریبا در امتداد احزاب بود. بسیاری از هموطنان وی در مجلس سنا روشن ساخته اند كه استیضاح را به عنوان یك راه حل سیاسی توسط دموكرات ها در نظر می گیرند زیرا ترامپ به دنبال انتخاب مجدد در انتخابات نوامبر است.

 

هنگام تحویل مقالات این اختلاف پایان نیافت.

 

جمهوریخواهان سنا گفتند که دموکرات ها باید تحویل روز پنجشنبه را تکرار کنند. مک کان گفت که او از مدیران مجلس دعوت کرده است که ظهرها قبل از جان جان رابرتز ، رئیس دادگستری ایالات متحده ، سوابق خود را به نمایش بگذارند.

 

نمایش پرده ای (8 تصویر)

مک کانل در بیانیه ای گفت: "ما متعهد می شویم که بالاتر از جناح خرده خرده عمل کرده و عدالت را برای نهادهای خود ، برای ایالات و ایالات و ملت انجام دهیم."

 

جلسه دادگاه در روز سه شنبه پس از تعطیلات آخر هفته آغاز می شود.

link

حمید بازدید : 39 یکشنبه 26 آبان 1398 نظرات (0)

پرزینگ (رویترز) - یک مقام رسمی بانک مرکزی روز پنجشنبه گفت ، نسبت نیاز به ذخیره چین (RRR) در سطح مناسبی است و فضای محدودی برای کاهش بیشتر وجود دارد.

 

سان گوفنگ ، رئیس دپارتمان سیاستهای پولی بانک مردم چین در نشست خبری در پکن گفت: چین به موقع تنظیم نرخ سپرده های معیار را تنظیم می کند و باید هنگام تغییر بحث در نرخ بهره واقعی توجه بیشتری کند.

 

سان افزود: نرخ بهره واقعی بطور چشمگیری کاهش یافته است و هزینه های بودجه برای شرکت های کوچک نیز رو به کاهش است.

حمید بازدید : 36 جمعه 26 مهر 1398 نظرات (0)

واشنگتن / نیویورک (رویترز) - نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ، مایكل بلومبرگ روز چهارشنبه تلاش خود را برای پیروزی در زنان رأی دهنده آغاز كرد ، زیرا وی با سؤالاتی درباره رفتار شركت خود با كارمندان زن و رفتار خود روبرو شد.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، مایک بلومبرگ سخنرانی خود را در جریان برنامه انتخاباتی "زنان برای مایک" در منطقه منهتن شهر نیویورک ، نیویورک ، ایالات متحده ، 15 ژانویه ، 2020 برگزار می کند. REUTERS / ادواردو مونوز

بلومبرگ ، میلیاردر شهردار سابق نیویورک ، در حال انتخاب چالش دیررس برای نامزدی دموکرات ها است و موج های هوایی را با تبلیغات تلویزیونی در حال خالی کردن است.

 

این نامزد به سرعت و در ضمن انتشار پیشنهادهای مترقی ، از جمله تعهد روز چهارشنبه برای ممنوعیت سیگارهای الکترونیکی طعم دار ، کارمندان کمپین 1000 نفره را ایجاد کرده است ، اما او پیش بینی می کند که پیشگامان دموکرات ، جو بایدن ، برنی سندرز و الیزابت وارن در نظرسنجی ها شرکت کنند. این نامزد دموکرات در انتخابات نوامبر با دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوریخواه روبرو خواهد شد.

 

تبلیغات کمپین بلومبرگ ادعاهایی است که وی اظهارنظرهای نامناسبی را نسبت به زنان انجام داد و اینکه شرکت وی ، بلومبرگ LP ، محیطی خصمانه برای کارمندان زن ایجاد کرده است.

 

آیا تا به حال به شوخی بادی گفته ام؟ بله ، مطمئنم و آیا از آن پشیمان هستم؟ آره. شرم آور است ، "بلومبرگ ، 77 ، به" نمایش "ABC گفت:" اما ، شما می دانید ، این روشی است که من بزرگ شدم. "

 

بلومبرگ به شوخی های خاص اشاره نکرد. ABC News در ماه دسامبر گزارش داد كه نسخه ای از كتابچه 32 صفحه ای را در 1990 در یک مهمانی توزیع كرده است كه شامل اظهارات سكسیستی توسط بلومبرگ است كه طبق گزارش های همكارانش تهیه شده است. در همین گزارش ، پرونده های تبعیض آمیز متعددی علیه Bloomberg LP طی سه دهه گذشته مطرح شد.

 

در یک مثال قابل توجه ، یک فروشنده در سال 1997 دادخواستی را مطرح کرد که ادعا می کرد وقتی به بلومبرگ گفت که باردار است ، طبق گزارش های خبری آن زمان ، پاسخ او "کشتن آن بود" بود. بلومبرگ در آن زمان اظهار نظر را تکذیب کرد و دادخواست حل و فصل شد.

 

بلومبرگ گفت این شرکت ، ارائه دهنده اصلی اخبار و اطلاعات مالی وال استریت ، موارد آزار و اذیت جنسی "بسیار اندک" با توجه به اندازه زیاد آن دارد ، و گفت که فکر می کند "بیشتر مردم می گویند ما مکان خوبی برای کار هستیم."

 

وی گفت که این شرکت زنان را از توافق نامه های عدم افشای بخشی از شهرک های قانونی رها نخواهد کرد ، که برخی از آنها ناشی از ادعای آزار و اذیت جنسی توسط کارمندان بلومبرگ LP است. یکی از رقبای بلومبرگ ، وارن ، سناتور دموکراتیک ایالات متحده ، از بلومبرگ خواست تا زنان را از این توافق ها آزاد کند.

 

در یک پرونده در حال انجام در نیویورک ، شاکی در ماه دسامبر از قاضی خواسته بود که موافقت خود را با Bloomberg LP و همچنین هر گونه امضا شده توسط افراد دیگر را باطل کند.

 

چهارشنبه شب ، بلومبرگ تلاش خود را با حضور "زنان برای مایك" در سالن اجتماعات هتل در منهتن آغاز كرد و در آن جشن پیروزی خود را در یك مسابقه شهرداری از یك دهه قبل برگزار كرد.

 

جمعیتی که به گفته کمپین او در صدر 1000 نفر شراب ، پنیر و همبرگر به اندازه سکه قرار گرفت ، در حالی که دوست دیرینه بلومبرگ دایانا تیلور ، بازیگر "سوپرانوس" لورینا براکو و یک کارمند زن انتخاباتی بلومبرگ را تأیید کردند.

 

بلومبرگ با اشاره به حمایت خود از حقوق تولید مثل گفت: "تمام موفقیت های من در زندگی - هر کاری که من انجام داده ام ، به لطف زنان قوی پیرامون من است." "در بسیاری از مناطق این کشور و مطمئناً در واشنگتن ، حقوق زنان مورد حمله قرار می گیرد و خود زنان نیز همینطور هستند."

 

زنان سهم بیشتری از جمعیت رای دهنده ایالات متحده را نسبت به مردان تشکیل می دهند و گزارش می دهند که نسبت به نامزدی که در انتخابات ریاست جمهوری دموکراتیک حمایت می کند ، کمتر اطمینان دارند. براساس نظرسنجی ماه گذشته رویترز / ایپسو در ماه گذشته ، شش نفر از 10 زن دموکرات زن تصور مطلوبی از بلومبرگ دارند ، سهم پایین تر از چند تن از مخالفان بلومبرگ.

حمید بازدید : 66 سه شنبه 26 شهریور 1398 نظرات (0)

DES MOINES ، آیووا (رویترز) - برنی سندرز به عنوان پیشکسوت زندگی در مرکز توجه مناظره ریاست جمهوری دموکرات در آیووا طعم زندگی را به دست آورد و با بررسی های جدید برای نظرات و سؤالات لیبرال خود در مورد اینکه آیا او می تواند رئیس جمهور دونالد ترامپ را در ماه نوامبر شکست دهد ، روبرو شد. .

 

FILE PHOTO: سناتور برنی سندرز ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ، میزبان تظاهرات آب و هوایی با نمایندگان راشدیدا طایب و نماینده روح روح در شهر آیووا ، آیووا ، ایالات متحده در 12 ژانویه سال 2020 است. REUTERS / اسکات مورگان /

توجه توجه به افزایش پایدار ساندرز به بالای برخی از نظرسنجی ها در ایالات نامزد اولیه آیووا و نیوهمپشایر بود. اکنون صاحب استاندارد مترقی با تلاش سخت خود مبدل می شود که هسته اصلی حمایت خود را به پیروزی در انتخابات تبدیل کند.

 

اولین رقابت ها در مسابقه دموکرات ها برای پیدا کردن یک رقیب برای ترامپ ، آغاز خواهد شد نشان می دهد که سندرز تا چه اندازه می تواند با پیام خود برای ایستادن به منافع شرکت ها ، کاهش نابرابری درآمدی و گسترش منافع برای طبقه فقیر و کارگر پیش رود. روند نامزدی در 3 فوریه در آیووا آغاز می شود.

 

ساندرز در میان رأی دهندگان جوان و لیبرال و افرادی که دارای مدرک دانشگاهی نیستند ، از حمایت جدی برخوردار است. بسیاری از نظرسنجی ها نشان می دهد که سناتور ایالات متحده از ورمونت باعث ایجاد پیشرو در میان اسپانیایی ها شده و در رقیب جو بیدن ، معاون رئیس جمهور پیشین ، در میان آفریقایی آمریکایی ها ، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است ، و این یک حزب مهم رای گیری دموکراتیک است.

 

کمپین سندرز همچنین رأی دهندگان نادر و جدیدی را هدف گرفته است که به طور منظم در سیاست شرکت نکرده اند بلکه به عنوان پیام اقتصادی وی به عنوان راهی برای گسترش پایگاه خود جذب می شوند.

 

جوئل پین ، یک استراتژیست دموکراتیک که در سال 2016 برای هیلاری کلینتون کار کرده است ، گفت: "این برای برنی چالش دارد ، این است که ثابت کند او کسی است که می تواند یک ائتلاف سازنده باشد و یک حزب را رهبری کند."

 

پیشنهاد رئیس جمهور ساندرز در سال 2016 با ایجاد کلینتون ، رهبر پیشین ، در انتخابات نامزدی ، راهپیمایی کرد و او را به سمت چپ فشار داد و وی را به عنوان رهبر جناح ترقی خواه احیا کرد.

 

این بار ، نظرسنجی ها نشان می دهد که ساندرز در حال نزاع برای پیروزی در آیووا و نیوهمپشایر با رقیب مستقر بیدن ، سناتور پیشرو ایالات متحده ، الیزابت وارن و سنگربان پیت باتیگیگ ، شهردار سابق South Bend ، ایندیانا است.

 

بحث روز سه شنبه منعکس کننده وضعیت ساندرز به عنوان یکی از رهبران این بسته بود. سوسیالیست دموکراتیک ، که حتی در حین بحث برانگیزترین بحث و گفتگوها ، بندرت دچار آتش سوزی شده بود ، این بار اکثر گرما را از رقبای خود گرفت.

 

وی در ازای مبادله با دوست و همپیمان خود وارن در محل قرار گرفت ، كه می گوید در جلسه خصوصی 2018 به او گفت كه زن نمی تواند در سال 2020 در كاخ سفید مقابل ترامپ پیروز شود. سندرز این ادعا را "غیرقابل فهم" عنوان كرد.

 

وی همچنین به دلیل مخالفت خود با معاهده های تجارت آزاد و نحوه پرداخت هزینه های درمانی پرهزینه خود را برای Medicare for All ، انتقاد كرد ، كه در عوض برنامه دولت یك پرداخت كننده ، بیمه درمانی خصوصی را از بین می برد.

 

جامعه شناسی دموکراتیک

سندرز در پاسخ به سؤالاتی كه در مورد نظرسنجی ها انجام شد و نشان داد كه دو سوم از رای دهندگان از رای دادن به یك سوسیالیست دموکراتیک مشتاق نیستند ، گفتند که مشکلی نخواهد بود. وی خاطرنشان کرد: ترامپ در زمان توسعه دهندگان املاک و مستغلات ، با نام تجاری سوسیالیسم خود عمل کرد و صدها میلیون دلار معافیت مالیاتی و یارانه گرفت.

 

ما می خواهیم طمع و فساد صنعت داروسازی و شرکتهای بیمه را به دست بگیریم. این چیزی است که سوسیالیسم دموکراتیک است و این انتخابات برنده خواهد شد. "

 

ساندرز غالباً از جوانان ، که به طور منظم به عنوان افراد سالخورده رای نمی دهند ، تشویق می کند تا از رای گیری یا رای گیری در انتخابات برخوردار شوند. او می گوید اگر جوان آمریکایی ها با همان نرخ بزرگان رای دهند ، "ما می توانستیم این کشور را دگرگون کنیم."

 

ساندرز این بار پول دارد تا دوباره به پایان برسد تا بار دیگر جنگ کند تا سال گذشته به طور منظم رقبای خود را در جمع آوری کمک های مالی ضرب و شتم کند. اما برای دموکرات ها که ناامید شده اند کاندیدای مناسبی برای پیروزی ترامپ پیدا کنند ، قدرت پذیری ممکن است یکی از سخت ترین موانع سندرز باشد.

 

گرانت وودارد ، حقوقدان آیووا و عامل سیاسی سابق دموکرات در ایالت می گوید: "او یک کارزار برجسته ایجاد کرده است و کار خوبی برای نگه داشتن حمایت از سال 2016 انجام داده است." وی ادامه داد: "همیشه این سؤال وجود داشت كه چه میزان از حمایت او با وی و چه میزان از این اقدامات علیه هیلاری بود. ما نمی دانیم. "

 

لین محس ، حسابدار بازنشسته ، گفت که وی پس از بحث و گفتگو قصد داشت از وارن حمایت کند اما به سمت سندرز تکیه داده بود.

 

موهس گفت: "هیچ سؤالی در مورد اینکه کجا روی این مسائل ایستاده بود ، وجود ندارد ، و او دید روشنی از مسیری که می خواهد برود ، داشت."

 

اما لیندا کوئن ، که در حالی که دستانش را در آغوش داشت در حاشیه رویداد در نیوتن ایستاده بود ، گفت که او به سمت Biden یا سناتور آمریكا كوری بوكر تکیه می زند ، که بعداً کنار رفت.

 

او از سبک مقدماتی ساندرز خوشش می آمد اما می گوید که او "خیلی چپ به سمت چپ" است. او همچنین گفت که او با برنامه Medicare for All مخالفت کرد تا مردم را از بیمه خصوصی مجبور کند بر روی یک برنامه دولت اجرا کنند.

 

او گفت: "من می خواهم یک انتخاب داشته باشم."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 1,205
  • بازدید کلی : 6,534