loading...
365 انتخاب
حمید بازدید : 35 جمعه 26 مهر 1398 نظرات (0)

واشنگتن / نیویورک (رویترز) - نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ، مایكل بلومبرگ روز چهارشنبه تلاش خود را برای پیروزی در زنان رأی دهنده آغاز كرد ، زیرا وی با سؤالاتی درباره رفتار شركت خود با كارمندان زن و رفتار خود روبرو شد.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، مایک بلومبرگ سخنرانی خود را در جریان برنامه انتخاباتی "زنان برای مایک" در منطقه منهتن شهر نیویورک ، نیویورک ، ایالات متحده ، 15 ژانویه ، 2020 برگزار می کند. REUTERS / ادواردو مونوز

بلومبرگ ، میلیاردر شهردار سابق نیویورک ، در حال انتخاب چالش دیررس برای نامزدی دموکرات ها است و موج های هوایی را با تبلیغات تلویزیونی در حال خالی کردن است.

 

این نامزد به سرعت و در ضمن انتشار پیشنهادهای مترقی ، از جمله تعهد روز چهارشنبه برای ممنوعیت سیگارهای الکترونیکی طعم دار ، کارمندان کمپین 1000 نفره را ایجاد کرده است ، اما او پیش بینی می کند که پیشگامان دموکرات ، جو بایدن ، برنی سندرز و الیزابت وارن در نظرسنجی ها شرکت کنند. این نامزد دموکرات در انتخابات نوامبر با دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوریخواه روبرو خواهد شد.

 

تبلیغات کمپین بلومبرگ ادعاهایی است که وی اظهارنظرهای نامناسبی را نسبت به زنان انجام داد و اینکه شرکت وی ، بلومبرگ LP ، محیطی خصمانه برای کارمندان زن ایجاد کرده است.

 

آیا تا به حال به شوخی بادی گفته ام؟ بله ، مطمئنم و آیا از آن پشیمان هستم؟ آره. شرم آور است ، "بلومبرگ ، 77 ، به" نمایش "ABC گفت:" اما ، شما می دانید ، این روشی است که من بزرگ شدم. "

 

بلومبرگ به شوخی های خاص اشاره نکرد. ABC News در ماه دسامبر گزارش داد كه نسخه ای از كتابچه 32 صفحه ای را در 1990 در یک مهمانی توزیع كرده است كه شامل اظهارات سكسیستی توسط بلومبرگ است كه طبق گزارش های همكارانش تهیه شده است. در همین گزارش ، پرونده های تبعیض آمیز متعددی علیه Bloomberg LP طی سه دهه گذشته مطرح شد.

 

در یک مثال قابل توجه ، یک فروشنده در سال 1997 دادخواستی را مطرح کرد که ادعا می کرد وقتی به بلومبرگ گفت که باردار است ، طبق گزارش های خبری آن زمان ، پاسخ او "کشتن آن بود" بود. بلومبرگ در آن زمان اظهار نظر را تکذیب کرد و دادخواست حل و فصل شد.

 

بلومبرگ گفت این شرکت ، ارائه دهنده اصلی اخبار و اطلاعات مالی وال استریت ، موارد آزار و اذیت جنسی "بسیار اندک" با توجه به اندازه زیاد آن دارد ، و گفت که فکر می کند "بیشتر مردم می گویند ما مکان خوبی برای کار هستیم."

 

وی گفت که این شرکت زنان را از توافق نامه های عدم افشای بخشی از شهرک های قانونی رها نخواهد کرد ، که برخی از آنها ناشی از ادعای آزار و اذیت جنسی توسط کارمندان بلومبرگ LP است. یکی از رقبای بلومبرگ ، وارن ، سناتور دموکراتیک ایالات متحده ، از بلومبرگ خواست تا زنان را از این توافق ها آزاد کند.

 

در یک پرونده در حال انجام در نیویورک ، شاکی در ماه دسامبر از قاضی خواسته بود که موافقت خود را با Bloomberg LP و همچنین هر گونه امضا شده توسط افراد دیگر را باطل کند.

 

چهارشنبه شب ، بلومبرگ تلاش خود را با حضور "زنان برای مایك" در سالن اجتماعات هتل در منهتن آغاز كرد و در آن جشن پیروزی خود را در یك مسابقه شهرداری از یك دهه قبل برگزار كرد.

 

جمعیتی که به گفته کمپین او در صدر 1000 نفر شراب ، پنیر و همبرگر به اندازه سکه قرار گرفت ، در حالی که دوست دیرینه بلومبرگ دایانا تیلور ، بازیگر "سوپرانوس" لورینا براکو و یک کارمند زن انتخاباتی بلومبرگ را تأیید کردند.

 

بلومبرگ با اشاره به حمایت خود از حقوق تولید مثل گفت: "تمام موفقیت های من در زندگی - هر کاری که من انجام داده ام ، به لطف زنان قوی پیرامون من است." "در بسیاری از مناطق این کشور و مطمئناً در واشنگتن ، حقوق زنان مورد حمله قرار می گیرد و خود زنان نیز همینطور هستند."

 

زنان سهم بیشتری از جمعیت رای دهنده ایالات متحده را نسبت به مردان تشکیل می دهند و گزارش می دهند که نسبت به نامزدی که در انتخابات ریاست جمهوری دموکراتیک حمایت می کند ، کمتر اطمینان دارند. براساس نظرسنجی ماه گذشته رویترز / ایپسو در ماه گذشته ، شش نفر از 10 زن دموکرات زن تصور مطلوبی از بلومبرگ دارند ، سهم پایین تر از چند تن از مخالفان بلومبرگ.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 1,198
  • بازدید کلی : 6,527